U2 - One - videoen...
Fra : Nicolai

Dato : 17-12-04 21:27

Har på u2.com set starten på en version af musikvideo'en til "One" jeg ikke
har set før. Nogen der ved om de har udgivet en DVD med en "ny" version
istedet for den gamle? :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!

Fra : zcully

Dato : 18-12-04 13:06

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> Har på u2.com set starten på en version af musikvideo'en til "One" jeg
> ikke har set før. Nogen der ved om de har udgivet en DVD med en "ny"
> [...]

Hvordan var den video?
Så vidt jeg ved er der 3 versioner af den video.

1. Der ser man kun billeder. Fx. hvor der står one på en masse forskellige
sprog.
2. Sidder de i et studie og synger den.
3. Her kører de bl.a. rundt i Berlin i trabanter og er klædt i
dametøj!!!!!!!!!

Alle 3 videoer er på følgende VHS udgivelse (den er ikke kommet på DVD
endnu):
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004R6J0/qid=1103371503/ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl/202-7939688-6167810

Hvis det er en fjerde version er det højst sandsynligt noget bootleg eller
lign.

/Zcully

Fra : Peter Juhl

Dato : 18-12-04 13:15

zcully wrote:

> Hvordan var den video?
> Så vidt jeg ved er der 3 versioner af den video.

Var der ikke noget med at den "originale" video af Anton Corbijn ikke
faldt i U2's smag i starten og denne var derfor en overgang udskiftet
med en video, der bl.a. indeholdt nogle langsomme klip af bison-okser
etc. - nu var det noget jeg hørte på MTV engang så det er sikkert ikke
100% korrekt.

Fra : Nicolai

Dato : 19-12-04 03:48

> [...]
> med en video, der bl.a. indeholdt nogle langsomme klip af bison-okser
> etc. - nu var det noget jeg hørte på MTV engang så det er sikkert ikke

Kender kun bison-versionen. Og den er røvsyg :)