Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Point of view tv tuner
Fra : K.G.W.

Dato : 17-12-04 20:39

Efter at have læst testen på
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2840 investerede jeg i et
point of view nvtv kort og smed i samme bevægelse det gamle 21´alter
ud, for at spare lidt plads her i 2v´en. Det skulle ikke tage lang tid
at fortryde.
Efter at have installeret kort og software "by the book" og scannet
kanaler fra cabel nettet.... var der intet billede at få. I "forceware
multimedia" vinduet står der "dette er live tv" men ruden er sort og
hvis man maksimerer til fuld skærm er vinduet blot
gennemsigtigt/indholdsløst (men fastholder dog et vindue der bliver
lagt ovenpå på den java agtige måde).
Det er muligt at tage et screencapture, ligesom det er muligt at
optage live tv og efterfølgende se det. Kanalerne er altså
indstillede, der er hul igennem men det er ikke muligt at se live tv
med Forceware programmet. Det har senere vist sig muligt at se og høre
live tv i capture vinduet på ulead video studio7.?!
På et tidspunkt gav jeg min bror kortet med hjem og han satte det i
sin maskine, hvor det fungerede upåklageligt.

Jeg har indstalleret nyeste driver til begge kort og direktx 9c.
Simens Nixdorff
pentium 4 2,8
GeForce 6600 GT

Hvad kan jeg sige.... Hjææælp .... så er du sød.. og må komme med til
min fødselsdag.

Mvh
KGW.