LOTR: Battle for Middle Earth.
Fra : Vega

Dato : 17-12-04 19:45

Hej.

Hvordan kører dette spil hos jer. Jeg synes det virker meget krævende.

Jeg har:

AMD Athlon 2700+
Soltek Sl-75FRV
HiS IceQ Radeon 9800 Pro 128 mb ram.
1GB pc2700 ram.

Medium sittings, og det kører langsom ved mange enheder.

Fra : Jan Vagle

Dato : 17-12-04 20:02

Vega wrote:

> [...]
> HiS IceQ Radeon 9800 Pro 128 mb ram.
> 1GB pc2700 ram.
>
> Medium sittings, og det kører langsom ved mange enheder.

Helt ok hos mig (1600x1200 med alt på fuld rulle på en P4 3.0/1 Gb
RAM/6800GT). 'Riddick' det er det værste til nu, verre end D3 og HL2..
Måske du kan "investere" i et X800pro eller 6800GT, det vil hjelpe godt..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 17-12-04 20:12

'Riddick' det er det værste til nu, verre end D3 og HL2..
> Måske du kan "investere" i et X800pro eller 6800GT, det vil hjelpe godt..

Riddick er det et godt spil

Fra : Jan Vagle

Dato : 17-12-04 22:47

Rene Juulsgaard wrote:

> 'Riddick' det er det værste til nu, verre end D3 og HL2..

> Riddick er det et godt spil

Ja, men sgu det kræver sin maskine....

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Silver

Dato : 18-12-04 19:55

"Jan Vagle" <bonesREMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> Ja, men sgu det kræver sin maskine....

Helt korrekt, jeg måtte osse slå opløsning ned til 1024 x 768 med alt andet
i max for at det kørte godt igen, og ja det er ret fedt det spil, jeg kan
dog ikke finde butcher for at komme på infirmeriet...... :S

Silver.

Fra : Vega

Dato : 17-12-04 22:34

> Helt ok hos mig (1600x1200 med alt på fuld rulle på en P4 3.0/1 Gb
> RAM/6800GT). 'Riddick' det er det værste til nu, verre end D3 og HL2..
> Måske du kan "investere" i et X800pro eller 6800GT, det vil hjelpe godt..

Skulle det ikke også det med det system?

Vil da mene at det skal kunne køre glidende i medium i hvert fald. Spiller
HL2 med det meste på high i 1024x768 flydenede.

Mvh. Vega.

Fra : Silver

Dato : 18-12-04 19:58

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vil da mene at det skal kunne køre glidende i medium i hvert fald. Spiller
> HL2 med det meste på high i 1024x768 flydenede.

Spiller LoTR i 1600 x 1200 flydende, mens at Riddick skal ned på 1024 x
768.....ville helst det var omvendt da jeg syntes bedre om Riddick end LotR
BfME :S æv æv.

Fra : bb

Dato : 17-12-04 21:36

>Hej.
>
>Hvordan kører dette spil hos jer. Jeg synes det virker meget krævende.

> [...]

P4 2.8 GHz
1 GB ram
R9600 pro

kører rimeligt. ikke perfekt men absolut spilbart.

Fra : Vega

Dato : 17-12-04 22:32

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> P4 2.8 GHz
> 1 GB ram
> R9600 pro
>
> kører rimeligt. ikke perfekt men absolut spilbart.

Oplysning og sittings?

Mvh. Vega.

Fra : bb

Dato : 18-12-04 00:21

>Oplysning og sittings?

"Højt" detaljeniveau og 1024x768.

Fra : Vega

Dato : 18-12-04 01:25

> "Højt" detaljeniveau og 1024x768.

Hvad med alle de der ekstra ting man kan slå fra og til?

Mvh. Vega.