Kill Bill DVD
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-12-04 14:40

Nu er jeg snart ved at være træt af at vente. Der har fra starten af
været snak om en KB I+II samlet boks, muligvis med et directors cut
eller i de mindste i den japanske version, men hvor bliver den af?

Som stor fan af både Tarantino og kung fu film, er det svært at vente.
Nogen der kender til nyheder i den retning?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Koeffe

Dato : 17-12-04 16:48

"Lars Hoffmann" skrev i en meddelelse

> Nu er jeg snart ved at være træt af at vente.

Fortvivl ej, min ven:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14244

--
Koeffe

Fra : HKJ

Dato : 17-12-04 16:57

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> wrote in message

> Fortvivl ej, min ven:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14244

Den var dyr, jeg fik den til 350 i et supermarked.

Hvis man ikke kan lide undertekster, er den lidt dum.
Problemet er der bruges flere sprog i Kill Bill og der findes ikke et
undertekstspor der viser undertekst på alt andet end engelsk. Valget står
mellem danske undertekster på alt eller ingen undertekster.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-12-04 23:58

> Den var dyr, jeg fik den til 350 i et supermarked.

Lidt OT - men hvor kan boksen købes til den pris...?

Jeg mangler kun Kill Bill - men til den pris kan det jo godt betale sig...

Mine tre næste DVD-køb bliver i øvrigt nok Tarantino-boksen, LOTR-boksen og
Matrix-boksen - ikke billigt, men mesterværker!
/morten

Fra : HKJ

Dato : 20-12-04 00:17

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in message
> Lidt OT - men hvor kan boksen købes til den pris...?

Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved det helt nøjagtigt, det var en
kammerat (der ved at jeg er lidt skør med film) som købte den til mig.
Jeg tror nogk at det var en Brugs i nærheden af Holbæk.

> Jeg mangler kun Kill Bill - men til den pris kan det jo godt betale sig...

Nogelunde, du kan sikkert godt finde Kill Bill til omkring samme pris, hvis
du leder.

> Mine tre næste DVD-køb bliver i øvrigt nok Tarantino-boksen, LOTR-boksen
og
> Matrix-boksen - ikke billigt, men mesterværker!

Har alle filmene, men dog ikke alle som bokssæt.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 20-12-04 19:12

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt OT - men hvor kan boksen købes til den pris...?

Den fås i FDB's butikker, selv om de fleste vist ikke har den i sortimentet.
Kvickly har den som regel, ellers kan den bestilles på coop's hjemmeside til
levering i hvilken som helst Brugs. Det var det jeg gjorde!
Det skal lige tilføjes at de 349,95 er prisen for alle, og altså ikke noget
"medlemstilbud".
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : JH

Dato : 17-12-04 17:00

Koeffe wrote:

> Fortvivl ej, min ven:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14244

Læs hvad manden efterlyser
Det er hverken KB I+II samlet boks, eller directors cut
af Kill Bill 1+2.

JH

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-12-04 22:51

Koeffe wrote:

> Fortvivl ej, min ven:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14244

Jaja, den er da fin nok, men det er bare ikke det jeg leder efter.

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-12-04 11:34

> Jaja, den er da fin nok, men det er bare ikke det jeg leder efter.

Den indeholder vel også "kun" biografversionen, der nu ikke er at kimse af.
Sammenlignet med hvad de 2 Kill Bill koster samlet, er boxen ikke dyr. Men
de fleste Tarantino tilhængere har allerede de andre film, så hvor fedt er
det tilbud lige?

Mvh
Maria

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-12-04 12:22

Maria de Francis wrote:

> [...]
> de fleste Tarantino tilhængere har allerede de andre film, så hvor fedt er

Præcis. Jeg har nemlig alle de andre film i sættet og efter at have ventet
hårdnakket på en super udgivelse af KB (som Tarantino har lovet os!) nægter
jeg at spise mig af med bio versionerne.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-12-04 14:06

> [...]
> hårdnakket på en super udgivelse af KB (som Tarantino har lovet os!)
> nægter jeg at spise mig af med bio versionerne.

Mmmmja, nu er det alligevel ikke sådan at man bare bliver spist af med
biografversionen, den er sq ikke ringe i sig selv.
Men jeg kan sagtens forestille mig at en directors cut er værd at komme
efter.

Mvh
Maria

Fra : HKJ

Dato : 18-12-04 12:26

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> wrote in message
> [...]
> de fleste Tarantino tilhængere har allerede de andre film, så hvor fedt er

Jeg fik Kill Bill og en Jackie Brown der ikke skal vendes midtvejs, samt en
hel skive med Jackie Brown ekstramateriale til 350 kr, det syntes jeg var
ok.

At jeg så har 3 styk Pulp Fiction og 2 styk Reservoir Dogs er der ikke noget
at gøre ved.

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-12-04 14:03

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ok.
>
> At jeg så har 3 styk Pulp Fiction og 2 styk Reservoir Dogs er der ikke

Men det er jo også billigere end at købe de 2 Kill Bill alene. Ja Jackie
Brown har jeg kun på video, og den er lidt ved at blive afskaffet her, så
jeg overvejede det selv. Pulp Fiction tror jeg også jeg har i flere
eksemplarer. *G*

Men lurer nu lidt på en directors cut af Kill Bill.... og så er
biografversionen jo alligevel hammer god..... IMHO
så ved snart ikke.... hvor længe skal man også vente på den????

Mvh
Maria

Fra : HKJ

Dato : 18-12-04 14:17

> Men lurer nu lidt på en directors cut af Kill Bill.... og så er
> biografversionen jo alligevel hammer god..... IMHO
> så ved snart ikke.... hvor længe skal man også vente på den????

Når den engang kommer, så køber jeg nok også den, men det bliver i en
amerikansk udgave pga. det med teksterne jeg nævnte i mit første indlæg.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-12-04 14:20

HKJ skrev:

> At jeg så har 3 styk Pulp Fiction og 2 styk Reservoir Dogs er der ikke noget
> at gøre ved.

Joda - du kan f.eks. sende en af hver til mig

-Rune

Fra : HKJ

Dato : 18-12-04 15:38

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> Joda - du kan f.eks. sende en af hver til mig

Godt forsøgt, men NEJ min Mr. Pink bliver på min hylde.

Fra : Morten DH

Dato : 17-12-04 17:58

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Nu er jeg snart ved at være træt af at vente. Der har fra starten af
> været snak om en KB I+II samlet boks, muligvis med et directors cut
> eller i de mindste i den japanske version, men hvor bliver den af?

Jeg har en lumsk mistanke om de forsøger at presse citronen i biograferne
først, så jeg vil tro der går lang tid endnu... De kunne passende benytte
tiden til at lave en ordentlig overførsel til DVD - billedet er jo til grin,
jeg har obskure "genrefilm" fra 1970 der er bedre billede på

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-12-04 22:54

Morten DH wrote:

> [...]
> tiden til at lave en ordentlig overførsel til DVD - billedet er jo til grin,
> jeg har obskure "genrefilm" fra 1970 der er bedre billede på

No shit? Jeg har ikke lñst anmeldelser der beklager sig over billedet, men jeg
må indrømme at jeg også bevidst har afvist alt hvad der ikke er en extended
special edition 2-pac uncut high-sport udgave.

Jeg mener at jeg får ca 100 år siden på the bits læste at Tarantino havde
annonceret at de to film ville komme i en sådan boks.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 18-12-04 12:46

> No shit? Jeg har ikke lñst anmeldelser der beklager sig over billedet, men
> jeg må indrømme at jeg også bevidst har afvist alt hvad der ikke er en
> extended special edition 2-pac uncut high-sport udgave.

Jeg har heller ikke købt dem af samme årsag; men lånte mig til dem og var
langt fra tilfreds... mener faktisk også the bits skrev lidt om det i
forbindelse med Miramax generelt...

> Jeg mener at jeg får ca 100 år siden på the bits læste at Tarantino havde
> annonceret at de to film ville komme i en sådan boks.

Ja, der var en eller anden højt på strå person som havde fortalt sig i et
interview - de skal nok komme; men vi kommer nok til at vente til salget af
de første udgivelser tager af... nå de begynder at komme på tilbud rundt
omkring, så går der som regel ikke så længe før de nye udgaver bliver
annonceret...

De forsøger jo altid at tage røven på os kunder... Jeg har ikke købt en
nyere film fra Columbia/Tristar i et års tid på grund af deres "tvivlsomme"
release schedule (normal, SE, Superbit, Deluxe CE, Superbit Deluxe mm) - jeg
kan godt klare mig med en kopi til Superbit udgaven kommer

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-12-04 23:41

Morten DH wrote:
> [...]
> passende benytte tiden til at lave en ordentlig overførsel til DVD -
> billedet er jo til grin, jeg har obskure "genrefilm" fra 1970 der er

Billedet til grin? Mine Kill Bill I+II har absolut glimrende
billedkvalitet - de danske R2-udgaver.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Morten DH

Dato : 18-12-04 12:36

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse
> Billedet til grin? Mine Kill Bill I+II har absolut glimrende
> billedkvalitet - de danske R2-udgaver.

Jeg har kun set R1 udgaverne og synes de er plagede af edge enhancement og
opløsningen er ikke i top, der mangler fine detaljer i billede (og jeg er
vant til NTSC, så det er ikke derfor) - bevares billedet er da ok; men synes
bare man kunne forvente bedre fra så nye titler... Men Miramax har generelt
lidt problemer i den retning for tiden

Og tak for projector demoen for et par ugen siden i øvrigt

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-12-04 13:48

Morten DH wrote:
> [...]
> billedet er da ok; men synes bare man kunne forvente bedre fra så nye
> titler... Men Miramax har generelt lidt problemer i den retning for

Tjoh, jeg skal da ikke udelukke at NTSC-udgaven har ringe billede. Men prøv
at se R2-udgaven, jeg synes i hvert fald den er absolut nydelig.

> Og tak for projector demoen for et par ugen siden i øvrigt

Den skulle jeg lige tygge på - men så fes den ind. :) Hæhæ, det var så lidt.
:)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-12-04 12:28

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
>
> Som stor fan af både Tarantino og kung fu film, er det svært at vente.
> Nogen der kender til nyheder i den retning?

Var det det her du ledet efter?
http://www.axelmusic.dk/productDetails/4988102018931
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-12-04 13:06

Torben Greve Otzen wrote:

> Var det det her du ledet efter?
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/4988102018931

Næsten. Jeg ved godt at de i japan har en udgave af Kill Bill I der er et par
sekunder længere end bio udgaven og en scene der i bio versionen er i S/H er i
farver på denne version. Dog regner jeg med at der kommer en extended udgave
af begge film (der var endda tale om at de blev slået sammen til en lang film
i denne fiktive udgivelse)hvor det ikke blot er et par sekunders ekstra film,
men i det hele taget et længere directors cut.

Jeg er overbevist om at udgivelsen kommer engang, det ville bare være rart at
vide hvornår.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann