DykkerZonen.dk takker af............
Fra : Martin - DykkerZonen~

Dato : 17-12-04 10:26

DykkerZonen.dk lukker pr. 31/12-2004 som aktiv portal på internettet.
Det har været sjovt at drive dette website og det har bevist at det
kan lade sig gøre, at etablere en portal der tiltrækker et stort antal
brugere samt erhvervsdrivende der ønsker at investere i
bannerannoncering. Jeg vil benytte lejligheden til at sige tak til
brugere og kunder der har været med til at gøre dette muligt.
God jul og godt nytår
Hilsen Martin - www.DykkerZonen.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 17-12-04 22:47

Martin - DykkerZonen.dk skrev i Message-ID:
<3dce5ba7.0412170126.7daf31ea@posting.google.com>:

> DykkerZonen.dk lukker pr. 31/12-2004 som aktiv portal på internettet.

Hvorfor?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Finn Sørensen The Sn~

Dato : 20-12-04 15:12

Davs

Det var en sær afsked... !

Fra : Nikolaj Bech

Dato : 21-12-04 16:34

Jeg synes nu også det kunne være interessant at høre hvorfor at portalen
stopper, på trods af at det har været en succes.

Men det er selvfølgelig op Martin om han mener at historien er 'værd' at
berette her.

mvh
Nikolaj

PS: Jeg har heller ikke nogle pæne afskedsord at give den nu snart
forhenværende portal, da jeg aldrig har benyttet den. Men derfor kan man
jo godt være nysgerrig