Pas på i uheld med ....ja dem der ..
Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 06:59

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/

Hvad fanden sker der i knolden på dem?
....jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 07:15

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
| http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
|

| Hvad fanden sker der i knolden på dem?
| ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

Tak for en meget sigende overskrift, havde jeg vidst hvad det handlede om,
havde jeg ikke klikket på linket. Jeg kan godt selv læse min "avis". Og som
jeg læser det var hun en af "deres egne", og de ved nok bedst selv ;).

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 08:17

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for en meget sigende overskrift, havde jeg vidst hvad det handlede om,
> havde jeg ikke klikket på linket.

Nej jeg tror også at f.eks. De radikale ville være kede af, at skulle læse
om noget de nægter sker ude i virkeligheden

Fra : Leonard

Dato : 17-12-04 09:30

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

>Og som
>jeg læser det var hun en af "deres egne", og de ved nok bedst selv ;).

Så ambulancefolkene skulle bare have læsset hende af båren og overladt
hende til "fætrene" ?

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 10:47

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

| Så ambulancefolkene skulle bare have læsset hende af båren og overladt
| hende til "fætrene" ?

Det praktiseres da andre steder i stor udstrækning, oxo med etniske
danskere, i vort "system", for eksempel det psykiatriske- hvor der ikke
sker en sk... før der er lig på bordet, og det er bogstaveligt :((. Så
hvorfor spilde resurser,tid på at hjælpe nogen som ikke vil have hjælp, når
dem som gerne vil have hjælp ingen resurser,opmærksomhed får ?.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 17-12-04 07:14

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>

> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

Ja, jeg har ikke noget imod at indrømme at jeg er en smule racist -
eksempler
som dette er en af grundene

Hvis de vil føre sig frem på den måde, så tag dog for pokker hjem

Hvis de kan opføre sig "ordenligt" - dvs. IKKE at hente alle fætrene
ligeså snart de ikke får deres vilje - jamen, så er de yderst velkomne !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 08:29

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis de kan opføre sig "ordenligt" - dvs. IKKE at hente alle fætrene
> ligeså snart de ikke får deres vilje - jamen, så er de yderst velkomne !

Jeg er efterhånden af den mening, at så længe de holder fast i deres
religion, er jeg ikke helt tryg. Hvis en 3.-generations indvandrer kom hen
og sagde, ja mine forældre og bedsteforældre troede på alle mulige underlige
guder, og var i det hele meget meget gammeldags i deres kultur og meninger,
men nu bor jeg jo her og lever som andre i landet, så er det fint nok for
mig, men så længe de bliver ved med, i generation efter generation at holde
fast i de ting de fleste danskere ikke bryder sig om, så kan de fandeme
heller ikke forvente at folk bare betragter dem som alle andre ...det er
egentlig meget simpelt - for mig.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 17-12-04 08:30

> [...]
> fast i de ting de fleste danskere ikke bryder sig om, så kan de fandeme
> heller ikke forvente at folk bare betragter dem som alle andre ...det er

Kunne ikke være mere enig !!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Finn

Dato : 17-12-04 08:39

> [...]
> fast i de ting de fleste danskere ikke bryder sig om, så kan de fandeme
> heller ikke forvente at folk bare betragter dem som alle andre ...det er

Deres religion skal de have lov til at have i fred - sådan fungerer Danmark
nu en gang.

At de af og til opfører sig som idioter - på samme måde som danskere af og
til gør - skal der naturligvis gøres noget ved. Og af artiklen fremgår det
også, at episoden trækker et retsligt efterspil mod indvandrerne med sig.

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 08:49

"Finn" <ngt@gjoefswe.dk> skrev i en meddelelse

> Deres religion skal de have lov til at have i fred - sådan fungerer
Danmark
> nu en gang.

Ja hvorfor skulle det ikke også fungere, det er jo yderst sjældent på denne
klode, at folk med forskellige religioner ikke kan sammen - så det er nok
bare mig der er sær ...

Fra : Finn

Dato : 17-12-04 09:08

> [...]
denne
> klode, at folk med forskellige religioner ikke kan sammen - så det er nok

Det skyldes ikke selve religionerne, men derimod de fanatikere, der sætter
alt til side for deres religion. Og fanatikere er der over det hele, i alle
samfund, i alle sammenhænge.

At ulovliggøre visse religioner ville være brud på menneskerettighederne, så
det er nok ikke en brugbar løsning.

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 09:19

> Det skyldes ikke selve religionerne, men derimod de fanatikere, der sætter
> alt til side for deres religion. Og fanatikere er der over det hele, i
alle
> samfund, i alle sammenhænge.

Hvis en muslim der sidder i et politiske parti, lige pludselig kan finde ud
at, at hov hun er da egentlig 100% rettroende, så der er ikke nogen
kompromis, så bliver jeg sgu utryg, og ved ikke hvor mange andre der taler
med to tunger !

> At ulovliggøre visse religioner ville være brud på menneskerettighederne,

> det er nok ikke en brugbar løsning.

Jeg siger ikke det skal ulovliggøres, bare at JEG ikke er tryg ved det, hvis
jeg var den eneste i Danmark med det problem, var det jo lige meget, men det
er jeg ikke, og derfor bliver de aldrig integreret ....og så er det
pludselig alles problem

Fra : Finn

Dato : 17-12-04 09:30

> [...]
> at, at hov hun er da egentlig 100% rettroende, så der er ikke nogen
> kompromis, så bliver jeg sgu utryg, og ved ikke hvor mange andre der taler

Hov - nu blander du religion og politik. Det er en sprængfarlig cocktail og
det kommer der oftest ubehagelige ting ud af. Det er nu heller ikke det jeg
snakker om. Jeg snakker om tro og retten til at tro på det, man tror på.

Religion og politik skal adskilles. Jeg synes det er urimeligt, at
religion - hvad enten der er tale om kristendom, islam, whatever - skal
dæmoniseres, når blot et fåtal af de troende opfører sig som idioter.

Lige som medlemmer af Brøndby Support - har man set én, har man set dem
alle! Hér er der igen tale om en lille hård kerne, der ødelægger det for
alle de andre, som ikke er skudt i låget.

Forresten: Damn, hvor er vi OT ;oD

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 09:43

> Hov - nu blander du religion og politik. Det er en sprængfarlig cocktail
og
> det kommer der oftest ubehagelige ting ud af.

Det er jo umuligt andet, når troen er SÅ stor en del af deres være- og
levemåde!

> Lige som medlemmer af Brøndby Support - har man set én, har man set dem
> alle! Hér er der igen tale om en lille hård kerne, der ødelægger det for
> alle de andre, som ikke er skudt i låget.

Jeg frygter stadig, at troen gør at det ligger latent i dem alle
.....ligesom jeg sikkert også frygter at store kronraget mænd der råber højt
i offentlig rum, sikkert også har noget fodboldbølle over sig

> Forresten: Damn, hvor er vi OT ;oD

tjaa, fuldstændig ligesom når der bliver snakket om unge fartbøller...

Fra : Mr. Hansen

Dato : 17-12-04 11:03

Finn tastede følgende

> Hér er der igen tale om en lille hård kerne, der ødelægger
> det for alle de andre, som ikke er skudt i låget.

En lille hård kerne ?! du aner jo nul og nix om det virkelige liv...

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 11:16

"Mr. Hansen" <elektronik@elektronik.notvalid> skrev i en meddelelse

> En lille hård kerne ?! du aner jo nul og nix om det virkelige liv...

Det er få i forhold til hvor mange der er, jeg ved bare ikke om jeg stoler
på dem der "er gode nok" hvis de stadig har deres tro og dyrkelse af den,
jeg er bange for at de taler bag vores ryg ...med mindre de snart får
fingeren ud, viser at de ikke er som deres forældre og dem de er flygtet
fra, og tager afstand fra den middelalderlige måde de lever på

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-12-04 22:28

Thomas H. wrote:

> [...]
> finde ud at, at hov hun er da egentlig 100% rettroende, så der er
> ikke nogen kompromis, så bliver jeg sgu utryg, og ved ikke hvor mange

Politikere, sagførere, bankrådgivere, bilsælgere, IT-sælgere,
assurandører osv. osv.

De fleste lyver endda lidt overfor sig selv nu og da, har jeg en
mistanke om.

Ole Thomsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-04 09:55

On Fri, 17 Dec 2004 09:07:53 +0100, Finn wrote:

> Det skyldes ikke selve religionerne, men derimod de fanatikere, der
> sætter alt til side for deres religion. Og fanatikere er der over det
> hele, i alle samfund, i alle sammenhænge.

Kan vi ikke blive enige om at det er et generelt problem med islam?

Jeg mindes ikke at huske slige problemer med den kristne del.

> At ulovliggøre visse religioner ville være brud på
> menneskerettighederne, så det er nok ikke en brugbar løsning.

Tja det ville løse en pokkers masse problemer.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brian

Dato : 17-12-04 20:26

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Kan vi ikke blive enige om at det er et generelt problem med islam?

Næppe, fanatikere findes indenfor alle religioner.
Så vidt jeg husker må Jehovas vidner ikke modtage blod, en uheldig
egenskab ved f.eks et trafikuheld.

> Jeg mindes ikke at huske slige problemer med den kristne del.

Kig mod USA, og du finder kristne fanatikere på toppen af
kransekagen

> Tja det ville løse en pokkers masse problemer.

Næppe, så ville alle dem der bruger deres religion på en fornuftig måde, jo
bare mangle et holdepunkt i deres liv....

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-04 21:38

On Fri, 17 Dec 2004 20:25:38 +0100, Brian wrote:

> Næppe, fanatikere findes indenfor alle religioner. Så vidt jeg husker
> må Jehovas vidner ikke modtage blod, en uheldig egenskab ved f.eks et
> trafikuheld.

Men hvornår har du sidst set en kristen fanatiker flyve et fly ind i et
tårn for at dræbe og begå hellig selvmord eller hvad de nu kalder det?

Det kan godt være der er fanatikere inden for alle religioner det vil jeg
ikke benægte men for pokker hvor er islam bare den værste på det punkt :/

> Næppe, så ville alle dem der bruger deres religion på en fornuftig
> måde, jo bare mangle et holdepunkt i deres liv....

Hmm hvor er man så henne hvis man "lever" for sin religion? Mon ikke man
burde finde holdepunkter i familie, venner og arbejde istedet?

Fra : Q

Dato : 18-12-04 01:39

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.17.20.37.31.502254@for.contactinfo...

> Men hvornår har du sidst set en kristen fanatiker flyve et fly ind i et
> tårn for at dræbe og begå hellig selvmord eller hvad de nu kalder det?

Korstogene i "gamle dage" kostede tusindvis af ikke-kristne livet..

Godtnok er det lang tid siden, men det er stadig sket..

Smutter du til f.eks USA er de ikke et klap bedre end muslimerne..

Prøv at lave en smule research på hvor mange mere eller mindre fanatiske
kristne Bush har fået parkeret rundt omkring i regeringen, f.eks i
sundhedsvæsnet.. Prøv at kigge på amerikanske *.gov hjemmesider omkring
prævention, abort osv. bid mærke i budskabet de formidler..

> Det kan godt være der er fanatikere inden for alle religioner det vil jeg
> ikke benægte men for pokker hvor er islam bare den værste på det punkt :/

Islam er ikke værre end andre trosretninger, men bliver som alle andre
trosretninger og politiske ideologier fejlfortolket af imamer, præster,
politikere osv.

> Hmm hvor er man så henne hvis man "lever" for sin religion? Mon ikke man
> burde finde holdepunkter i familie, venner og arbejde istedet?

Der er nogen der ikke HAR andet.. Andre har måske haft en nær-død oplevelse
eller lignende, som får dem til at blive stærkere i en eventuel tro end
andre.. Andre igen ( og denne type har jeg mødt en god flok af efterhånden )
er måske ikke de skarpeste knive i skuffen, men har stor fornøjelse ved at
dyrke deres tro..

Andre folk oplever et stærkt sammenhold f.eks i form af gospelkor osv.
Nogen deltager for det sociale og andre deltager for det religiøse....

Det der irriterer mig mest ved indvandrerne generelt er den type ( her i
området lader det til i stor stil at være Somaliere), som kommer herop og
udnytter systemet på det groveste uden at vise nogen vilje til at lade sig
integrere i det danske samfund..

Jeg er hamrende ligeglad med hvilken gud de beder til, hvad de spiser, men
man må vel kunne forvente at de kan opføre sig ordentligt efter vores
standarder..

Jeg kender adskillige indvandrere privat og har dyb respekt for dem.. De
arbejder flere timer, og til en ringere løn end nogen Dansker gad, Gør en
stor indsats for at lære sproget så godt de nu evner og lader børnene være
på lige fod med de danske børn.. At de så beder til Allah eller hvem det nu
er er jeg da p*sseligeglad med..

/peter

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-12-04 08:54

Q wrote:

> [...]
> f.eks i sundhedsvæsnet.. Prøv at kigge på amerikanske *.gov
> hjemmesider omkring prævention, abort osv. bid mærke i budskabet de

Ja og tidligere undertrykkelse af negerne, kommunistjagt, Ku Klux klan.

> Islam er ikke værre end andre trosretninger, men bliver som alle andre
> trosretninger og politiske ideologier fejlfortolket af imamer,
> præster, politikere osv.

Og udnyttet af magtsyge.

> [...]
> god flok af efterhånden ) er måske ikke de skarpeste knive i skuffen,
> men har stor fornøjelse ved at dyrke deres tro..

Jo - og sidstnævnte kategori er nok de mest farlige, sammen med og udnyttet
af ovenfornævnte magtsyge personer.

> [...]
> børnene være på lige fod med de danske børn.. At de så beder til
> Allah eller hvem det nu er er jeg da p*sseligeglad med..

Godt gået/skrevet Peter, - virkelig godt.

Fra : phk

Dato : 18-12-04 09:25

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> Jeg kender adskillige indvandrere privat og har dyb respekt for dem.. De
> arbejder flere timer, og til en ringere løn end nogen Dansker gad,

Som hvad?

Pizzaejer? Bager? Eller andet der kan give sort arbejde?

--
Per, Esbjerg

Fra : Q

Dato : 18-12-04 11:17

> Som hvad?
>
> Pizzaejer? Bager? Eller andet der kan give sort arbejde?

Hehe... Jeg er da også pizzaejer en gang i mellem, men det varer sjældent
mere end ca. 30 minutter ad gangen ..

Der er pizzaria-ejere og adskillige fabriksarbejdere iblandt de omtalte..
Selvfølgelig får fabriksarbejderne den løn de er berettiget til via
overenskomster, men umiddelbart er mit indtryk at de har færre sygedage og
er mere villige til f.eks overarbejde osv. end "the natives"..

Mht sort arbejde: De er vel i princippet ikke værre end danskere rundt
omkring.. Alle de håndværkere jeg kender har en indtægter der ikke står på
lønsedlen.. Kender et par lastbilchauffører som lige supplerer
husholdningsbudgettet ved salg af dåsepilsnere fra garagen osv. så jeg har
svært ved at forestille mig at de i realiteten arbejder mere sort end
andre..

/peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-04 13:19

On Sat, 18 Dec 2004 01:38:42 +0100, Q wrote:

> Korstogene i "gamle dage" kostede tusindvis af ikke-kristne livet..

Men ser man det i dag? Næppe.

> Godtnok er det lang tid siden, men det er stadig sket..

Ja.

> Smutter du til f.eks USA er de ikke et klap bedre end muslimerne..

Jo.

> [...]
> sundhedsvæsnet.. Prøv at kigge på amerikanske *.gov hjemmesider omkring
> prævention, abort osv. bid mærke i budskabet de formidler..

Men slår de ihjel? Dræber de ikke-kristne? Kommer de rendede i flok på
20 for at banke en enkelt mand?

> Islam er ikke værre end andre trosretninger, men bliver som alle andre
> trosretninger og politiske ideologier fejlfortolket af imamer, præster,
> politikere osv.

Jeg har heller ikke påstået andet men når det kommer til fanatisme så
_er_ det den værste.

> Der er nogen der ikke HAR andet..

Sørgeligt.

> [...]
> området lader det til i stor stil at være Somaliere), som kommer herop
> og udnytter systemet på det groveste uden at vise nogen vilje til at lade

Helt enig!

> Jeg er hamrende ligeglad med hvilken gud de beder til, hvad de spiser, men
> man må vel kunne forvente at de kan opføre sig ordentligt efter vores
> standarder..

Nemlig.

> Jeg kender adskillige indvandrere privat og har dyb respekt for dem..

Samme her.

> [...]
> børnene være på lige fod med de danske børn.. At de så beder til
> Allah eller hvem det nu er er jeg da p*sseligeglad med..

Nemlig - men det er jo også de "almindelige" om man så må sige - dem
som ikke laver ballade.

Fra : Peter Weis

Dato : 17-12-04 22:11

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> wrote:

> Jeg mindes ikke at huske slige problemer med den kristne del.

Nedskydning af abortlæger i USA.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 09:58

> Deres religion skal de have lov til at have i fred - sådan fungerer
> Danmark
> nu en gang.

Både og.......danmark og danske værdier skal fortsat kunne være her. Det man
praktiserer med import at ægtefæller fra udlandet og export af børn til
genopdragelse, er (endnu) ikke danske værdier

> [...]
> også, at episoden trækker et retsligt efterspil mod indvandrerne med sig.

Ingen grund til at "bløde op" fordi vi taler om 3. generations indvandrer,
ved at blande danske idioter med ind i billedet. Det er ganske simpelt noget
svineri at denne gruppe (asociale indvandrer) opfører sig sådan, det er kun
med til at forstærke de problemer som de i forvejen har med integrationen og
give DF mere vind i sejlene.

(Jeg vil så sige at der hvor jeg direkte skammer mig over at være dansker,
var da de to svin stak den italienske dreng ned og hånede hans forældre
bagefter)

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 17-12-04 10:27

> (Jeg vil så sige at der hvor jeg direkte skammer mig over at være dansker,
> var da de to svin stak den italienske dreng ned og hånede hans forældre
> bagefter)

Hvorfor skammer du dig over at være dansker?
....jeg skammer mig kun over alle dem som har ignoreret problemerne i så
mange år, at der intet er at stille op nu, med mindre at man en dag dropper
menneskerettighederne et par år og rydder op i landet - hvorefter at alle de
lande der sikkert hyyyler op, overvejer at gøre det samme selv.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-12-04 01:08

Thomas H. wrote:

> Hvorfor skammer du dig over at være dansker?
> ...jeg skammer mig kun over alle dem som har ignoreret problemerne i
> så mange år, at der intet er at stille op nu,

"Ignorer" og "at der intet er at stille op" hvori er den store forskel??

> med mindre at man en
> dag dropper menneskerettighederne et par år og rydder op i landet -
> hvorefter at alle de lande der sikkert hyyyler op, overvejer at gøre
> det samme selv.

Det har da intet med menneskerettigheder at gøre, f.eks. at forlange at man
tilpasser sig det samfund man vælger at leve i, lærer sproget og
erkender/respekterer landets kultur, ligeledes landets lovgivning.

Hvis man ikke vil det er det naturligvis bedst for alle parter at teltpælene
flyttes.

Det handler i bund og grund, alene med respekt, respekt for de mennesker man
omgåes, men der kan vi danskere jo nok ikke lære dem så forfærdeligt meget.

Og det sidste, - vi har berøringsangst, når blot vi kan få os en ny
Toyota/Vw en gang imellem, ja så flætter vi næbbet (har taget ved lære af
"fedtegreven" * LOL*), vi skulle jo nødigt have næsen så langt frem at den
bliver skrammet *LOL*.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jonas R.

Dato : 17-12-04 14:06

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in SNIP
> (Jeg vil så sige at der hvor jeg direkte skammer mig over at være dansker,
> var da de to svin stak den italienske dreng ned og hånede hans forældre
> bagefter)

Hvorfor skammer du dig over at være dansker? Det var jo ikke danskere der
gjorde det men to tyrkere der burde blive deporteret hurtigst muligt.

Jeg bor i københavn og ikke en speciel slem del, men jeg kan love dig får at
jeg er træt af fedtmuler. Du kan ikke gå i fred i kbh om natten / aftenen ud
fedtmulerne skal råbe skældsord efter din kæreste og true dig hvis du bare
kigger på dem. Kender også nogle flinke fedtmuler, men desværre er største
delen af dem jeg møder nogle båtnakker af proportioner. Og jeg har så
absolut intet til overs for fedtmulerne, og gør det mig til en racist så
fint nok. Men jeg er træt af, at man ikke kan færdes i fred. Det problem
oplever jeg kun med fedtmulerne.

/Jonas R,

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 18:38

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in SNIP
>
> Hvorfor skammer du dig over at være dansker? Det var jo ikke danskere der
> gjorde det men to tyrkere der burde blive deporteret hurtigst muligt.

Jeg skammer mig fordi det bestialske mord skete i danmark. Eneste trøst er
at begge fik efter dansk målestok rimelig hårde fængselsstraffe og bliver
udvist for BESTANDIG.

> [...]
> absolut intet til overs for fedtmulerne, og gør det mig til en racist så
> fint nok. Men jeg er træt af, at man ikke kan færdes i fred. Det problem

Men det er ikke rart at færdes i områder som Voll(d)s mose og
Gjellerupparken, samt lignende steder hvor de sociale problemer har godt
rodfæste. Jeg har et par gange været i Vollsmose og jeg havde det godt nok
skidt at bilen skulle stå nede på P-pladsen, selv om det var en gammel
Fiesta.
Har også en god ven på Nørrebro og må sige at jeg som bondeknold fra det
mørke jylland, synes at det er rimelig skummelt på Nørrebro. Ikke om jeg
ville give 1½ million for en lejlighed på 75 kvm og så risikere at få tæsk
næsten daglig og bilen der skal voldes når knægtene keder sig.

--
Tom

Fra : Per O.

Dato : 18-12-04 00:34

> [...]
> var da de to svin stak den italienske dreng ned og hånede hans forældre

Det var jo heller ikke danskere!! Det var rent faktisk udlændinge, da de
ikke var danske statsborgere. Der er altså tale om en udlænding, som bor i
danmark, Netop derfor kunne man også tage det meget fine skridt at udvise
idioten for bestandig efter at han har afsonet sin fængselsdom. Den dag
klappede jeg i mine små hænder over dommerstanden! Lad os smide nogle flere
af de kriminelle ud, når de ikke er danske statsborgere!

Per O.

Fra : phk

Dato : 18-12-04 09:28

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klappede jeg i mine små hænder over dommerstanden! Lad os smide nogle
> flere af de kriminelle ud, når de ikke er danske statsborgere!

Right! Men jeg tror ikke på de bliver udvist før den dag det står i avisen.
Hvor mange er der blevet udvist indtil nu? Mig bekendt ingen!

--
Per, Esbjerg

Fra : Per O.

Dato : 18-12-04 13:50

> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Right! Men jeg tror ikke på de bliver udvist før den dag det står i
> avisen. Hvor mange er der blevet udvist indtil nu? Mig bekendt ingen!

skal vi så ikke krydse fingre for at det sker denne her gang!

Per O.

Fra : Verner

Dato : 17-12-04 10:47

On Fri, 17 Dec 2004 08:38:59 +0100, "Finn" <ngt@gjoefswe.dk> wrote:

>Og af artiklen fremgår det også, at episoden trækker et retsligt efterspil mod indvandrerne med sig.

Ja for Søren da, de vil da skide i bukserne, når dommeren kigger
strengt på dem, og siger: Puha, det må I da aldrig gøre igen vel - jeg
har jo sagt det til jer 20 gange før..

Verner

Fra : Mr. Hansen

Dato : 17-12-04 10:59

Finn tastede følgende

> [...]
> af og til gør - skal der naturligvis gøres noget ved. Og af artiklen
> fremgår det også, at episoden trækker et retsligt efterspil mod

Hmm "af og til" !!?? sig mig en gang har du været frosset ned de sidste 10år
?

Det er såndan vattede holdninger der har bragt os hvor vi desværre står i
dag.

Fra : Finn

Dato : 17-12-04 11:13

> [...]
> ?
>
> Det er såndan vattede holdninger der har bragt os hvor vi desværre står i

Er alle islamister idioter?

Fra : hanzen

Dato : 17-12-04 11:24

> "Mr. Hansen" <elektronik@elektronik.notvalid> skrev i en meddelelse

> 10år

> Er alle islamister idioter?

Nææh, men det er alle der lukker øjnene for faren.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Finn

Dato : 17-12-04 11:42

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Finn" <ngt@gjoefswe.dk> skrev i en meddelelse

> Nææh, men det er alle der lukker øjnene for faren.

.... og sønnen og Helligånden... ;oD

Fra : Jan

Dato : 17-12-04 07:32

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>

> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

tjaa, der sker nok ikke så meget oppe "på første sal" men det er vel en af
de ting vi må vænne os til når nu politikerne så gerne vil have deres hmm,
"arbejdskraft" til landet, jeg tror nu nok jeg vil blive i bilen og håbe på
den stadig kan kører hvis jeg kommer ud for et uheld med den type, så kan de
kalde det flugt fra gerningsstedet, men hvis de ringer efter hele familien,
så er jeg den der er skredet, og som uddannet førstehjælper er jeg desværre
ikke længere så sikker på jeg kan hjælpe en tilskadekommen i den situation,
for at hjælpe ved en ulykke skal man jo sørge for ikke selv at komme til
skade, og man skal jo også standse ulykken, så hvis de overfalder hjælperne
må man jo trække sig så der ikke kommer flere til skade, så må retten
vurdere om jeg skulle have blevet.

Jan

Fra : Christian

Dato : 17-12-04 07:39

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>

> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

næh det er jo facts...

http://www.berlingske.dk/kronikker:aid=515548/

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=516372:fid=100100472/

I min nærmeste familie er der sygeplejersker,socialrådgiver & en pædagog der
arbejder på den 'lukkede'....gæt hvem der er de mest problematiske,
racistiske, ubehøvlede de møder?, og de kommer jo med et professionelt syn,
dvs det de møder i deres hverdag, heldigvis er det 'kun' folk med en ikke
vestlig baggrund.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-12-04 09:55

Og så skete det igen igen......

Og tror vi skal stoppe nu da det er 1000% offtopic og har intet med biler at
gøre.
Der må være en mere egnet gruppe til denne diskussion. Så kom med den
rigtige henvisning så diskutere vi videre der !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : hanzen

Dato : 17-12-04 10:51

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og så skete det igen igen......

> Og tror vi skal stoppe nu da det er 1000% offtopic og har intet med biler
> at gøre.

Har færdselsuheld og følgerne heraf intet med biler at gøre?

Det er da fint at blive gjort opmærksom på hvilke farer der lurer i
trafikken.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 17-12-04 20:32

hanzen wrote:

> Har færdselsuheld og følgerne heraf intet med biler at gøre?
>
> Det er da fint at blive gjort opmærksom på hvilke farer der lurer i
> trafikken.

Så er det sgu påfaldende at udover Jan, der har skrevet noget om
at flygte fra et uheld, så er der ingen der i tråden her har nævnt
et eneste ord om noget der bare minder om biler eller trafik. Kig
tråden igennem, der bliver snakket om religion, kriminalitet,
nationalitet, statestikker og meget andet, men ikke et eneste ord
om biler.

At Falck rykker ud fordi en kvinde var kørt galt, gør ikke at det
drejer sig om biler og trafik. Hverken artiklen eller tråden har
en skid med biler at gøre, det kunne lige så godt have været en
kvinde der havde brækket benet på en blomsterkumme, det er ikke
det artiklen handler om. Artiklen handler om nogle indvandrere der
er i konflikt med politiet, hverken mere eller mindre. Tråden her
handler om vores syn på indvandrere, hverken mere eller mindre.
Det har ikke en bjælde med biler og trafik at gøre.

Du kunne lige så godt have påstået at tråden handlede om biler
fordi der står Saab i din signatur.

--
Hygge..
Thomas

Fra : phk

Dato : 18-12-04 09:32

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
hanzen wrote:

[...]

Korrekt. Men det har noget at gøre med det man udsættes for hvis man en dag
bliver indblandet i en ulykke med indvandrer. Svjh er du stor og stærk, -
men hvad siger du til at have en snes stykker omkring dig med hævn i hovedet
og en kniv i hånden?

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-12-04 13:12

phk wrote:

> [...]
> men hvad siger du til at have en snes stykker omkring dig med hævn i hovedet

..men skal ulykken absolut være bil/trafikrelateret eller gør det
sig også gældende ved "sammenstød" i andre sammenhænge?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-12-04 19:01

> [...]
> Der må være en mere egnet gruppe til denne diskussion. Så kom med den
> rigtige henvisning så diskutere vi videre der !

I dk.politik.indvandring samles racister og nazister fra det ganske land.
Kig forbi, vi trænger til nogle kegler til at skændes med. Dette er en
opfordring til alle i denne tråd.

Michael AKA Halal-hippien.. (Enhver kan gennemskue, hvor smarte folk er der)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-12-04 19:02

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>

> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?
dk.politik.indvandring er den rette gruppe til den slags.

Michael

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 17-12-04 20:00

"Thomas H." wrote:

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>
> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

Thomas, det her har jo lige så lidt med biler og trafik at gøre,
som hvis jeg insisterer på at snakke om madlavning, fordi de
flåede tomater jeg brugte engang er blevet transporteret i en
lastbil.

Afsted til dk.politik.indvandring med den debat..

"Den aggressive gruppe af indvandrere kan forvente et retsligt
efterspil." håber jeg giver en konsekvens der kan mærkes.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per O.

Dato : 18-12-04 00:25

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=329162/
>

> Hvad fanden sker der i knolden på dem?
> ...jeg KAN umuligt være den eneste i gruppen, der er træt af det?

Nu er det jo nok endnu et bevis på at det ikke er studenterhuen der trykker!
Men de kan jo heller ikke følge med i skolen!

Per O.