Sang fra reklame på tv2...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-05-01 18:26

Hej.
Der har for nogle dage siden kørt en reklame på tv2 med en der spiller på
guitar og jeg mener at der var noget med noget ild eller lava omkring ham.
Han stod på en sene.
Den handler om en cd.

Er der nogen der ved hvad jeg snakker om, fordi så ville jeg meget gerne
vide hvem det er og hvad sangen hedder.

Hilsen Morten Jørgensen.
PS: Den var i radioen i dag ca. kl. 4:40

Fra : Jacob Holm

Dato : 19-05-01 18:29

"Morten Jørgensen" wrote:

> Hej.
> Der har for nogle dage siden kørt en reklame på tv2 med en der spiller på
> guitar og jeg mener at der var noget med noget ild eller lava omkring ham.

Du er ikke specielt opmærksom, hva'?

> Han stod på en sene.
> Den handler om en cd.

Og at du skrev det igen hjalp åbenbart heller ikke på din stavning :-þ

> Er der nogen der ved hvad jeg snakker om, fordi så ville jeg meget gerne
> vide hvem det er og hvad sangen hedder.

Tjek lige svarene på dit første spørgsmål.

Mvh. Jacob.

Fra : Xylofonius

Dato : 19-05-01 23:24

Hvad er du så sur over?
Der er ingen grund til at være flabet, fordi folk spørger om hjælp.

Andreas

Fra : Queenie

Dato : 20-05-01 03:22

bandet hedder Creed og sangen hedder "With Arms Wide Open"

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 20-05-01 03:27

oups .. overså, at han stod på en scene .. Så er det sikkert ikke den reklame, som jeg tænker på alligevel

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-05-01 09:22

"Queenie"
> oups .. overså, at han stod på en scene .. Så er det sikkert ikke den
> reklame, som jeg tænker på alligevel

Det er jo nok Bruce Springsteen, se MJ's tidligere tråd.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : greta

Dato : 20-05-01 17:05

wow Bliver nødt til at elske alle de sure mennesker her Jeg må jo tilstå, at jeg ikke bruger lige så meget tid her som du gør, jeg checker bare min mail og prøver at være hjælpsom .. Måske vi alle kunne være en lille smule mere hjælpsomme istedet for at svine hinanden til?

Hav en rigtig rigtig god dag

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 20-05-01 17:12

Se ... jeg er oven i købet så dum, at det sidste indlæg var fra mig, men jeg glemte at logge ud af min mors navn Godt Peter Brandt Nielsen ikke er lige så dum som resten af os

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-05-01 18:45

"Queenie"
> Se ... jeg er oven i købet så dum, at det sidste indlæg var fra mig,
men jeg glemte at logge ud af min mors navn Godt Peter Brandt
Nielsen ikke er lige så dum som resten af os

Hej Queenie og hils din mor (Lynquiz: Hvem har lavet en sang, der
hedder "Hils din mor"?).

Jeg er ikke sur og sviner ingen til. Jeg skrev ti ord, ingen af dem
enkeltvis eller tilsammen giver noget, der skulle virke fornærmende.
Men det ville da først være dumt, hvis du og andre begyndte at
tænke hovedet af led for at svare på Mortens spørgsmål, når han
allerede har fået svar (sådan da).

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk