Bruce Springsteen... hvad hedder sangen fr~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-05-01 17:12

Der er en reklame i fjernsyset nogle gange med et band som jeg mener hedder
bruce springsteen med en mand der står på en sene og spille på guitar.
Jeg mener der er noget lava eller ild omkring.
Hvad hedder de bedste sange at de spiller?
Jeg mener der er meget kraft og fart i sangen.

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Uffe Christensen

Dato : 19-05-01 17:22

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Der er en reklame i fjernsyset nogle gange med et band som jeg mener
hedder
> bruce springsteen med en mand der står på en sene og spille på guitar.

Prffft... "et band, som jeg mener hedder Bruce Springsteen"...
Springsteen er IKKE et band, men en af de største personligheder den
amerikanske rock har fostret i alle alle tider. Springsteens mest markante
band hedder E Street Band.
Kender ikke nævnte reklame.

UffeC

Fra : Peter G.

Dato : 19-05-01 18:11

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> Springsteen er IKKE et band, men en af de største personligheder den
> amerikanske rock har fostret i alle alle tider. Springsteens mest markante

*G* Sådan er der jo så meget. Jeg synes personligt ham der Pink Floyd
spiller en rå guitar

Men ellers gætter jeg på at det er reklamen for hans "Live In New Your
City"-Cd

Prøv at kig her, Morten
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=A67jyeat54xu7

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Roll Some Bones And Catch A Fire"

Fra : Uffe Christensen

Dato : 20-05-01 16:39

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en
rv$1@news.inet.tele.dk...

> *G* Sådan er der jo så meget. Jeg synes personligt ham der Pink Floyd
> spiller en rå guitar

.... ellers som den ellers fornuftige fyr, der i fuldt alvor - viste det
set - spurgte om jeg kendte et band, der hedder To Be Anounced... Jo, for de
skulle både spille sammen med Runrig og Sort Sol. Havde han set i avisen...

UffeC

Fra : kautaq

Dato : 20-05-01 17:04

Uffe Christensen wrote:

> [...]
> skulle både spille sammen med Runrig og Sort Sol. Havde han set i avisen...

Eller det band der for en 10 år siden kaldte sig:
Se dagspressen.

Jeg kan ikke huske om de var fra Århus, men det skulle
ikke undre mig.

(måske er det dem du tænker på?)

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Peter G.

Dato : 20-05-01 18:46

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Eller det band der for en 10 år siden kaldte sig:
> Se dagspressen.
>
> Jeg kan ikke huske om de var fra Århus, men det skulle
> ikke undre mig.
>
> (måske er det dem du tænker på?)

Kunne nu være fedt at kalde sit band for "To Be Announced". Lyder som et
band folk ville have forventninger til

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Temptation Comes Not From Hell,

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 28-05-01 16:25

Uffe Christensen wrote:

> [...]
> skulle både spille sammen med Runrig og Sort Sol. Havde han set i avisen...

Jeg mener To Be Announced kommer fra den store tyske by Ausfahrt, men
jeg er ikke sikker. De har før optrådt sammen med General Failure, som
nu har trukket sig tilbage og mest læser folks harddiske. De var i
øvrigt meget inspirerede af Not Applicable...

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-05-01 09:19

"Morten Jørgensen"
> Hvad hedder de bedste sange at de spiller?

Nogle af Bruce Springsteens kendteste sange er Born in the USA,
Born to Run, Streets of Philadelphia... Men se ellers det link, Peter
G giver dig.

--
Peter Brandt Nielsen http://brandtnielsen.adr.dk
Brugere af dansk OE: Skriv Re: i stedet for Sv: i svaroverskrifter.