kålrabi
Fra : BJ

Dato : 16-12-04 18:38

Tak for oplysningen....Iøvrigt kendte jeg godt til hvem der spiste
kålrabi..jeg har spist det meget som barn og ville bare genopfriske
nostalgien.*S*
Man kan åbenbart får kålrabi ved Birkedal

Birkedal > Kålrabi
Alle priser er i danske kroner og inkl. 25% moms. Du handler varer hos:
Birkedal.
Navn, Antal, Enhed, Pris. Egen produktion, Kålrabi, stk. 10,00. Vare, Pris,

Fra : Peter Westh

Dato : 16-12-04 18:47

"BJ" <anna_cos@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for oplysningen....Iøvrigt kendte jeg godt til hvem der spiste
> kålrabi..jeg har spist det meget som barn og ville bare genopfriske
> nostalgien.*S*
> Man kan åbenbart får kålrabi ved Birkedal

Man kan få kålrabi i enhver helsekostforretning, og i ISO. Og iøvrigt også
hos adskillige indvandrergrønthandlere på Nørrebro.

/P

Fra : Hanne Christensen

Dato : 17-12-04 12:02

BJ wrote:

> [...]
> Birkedal.
> Navn, Antal, Enhed, Pris. Egen produktion, Kålrabi, stk. 10,00. Vare, Pris,

Jeg så kålrabi i Bilka for nogle dage siden.
venlig hilsen
Hanne