Lars Kristian?
Fra : Nicolai

Dato : 16-12-04 18:25

Var på sunset idag - var jo sulten

Der hørte jeg radio - og der spillede de en sang jeg gætter på hedder "Lars
Kristian" eller lign - rimer på last christmas.

Det handler vist nok om et par bøsser, og var temmelig morsom.

Forslag? :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Holst

Dato : 16-12-04 19:09

Nicolai wrote:

> Var på sunset idag - var jo sulten
>
> Der hørte jeg radio - og der spillede de en sang jeg gætter på hedder "Lars
> Kristian" eller lign - rimer på last christmas.

Siger mig ikke rigtig noget.

> Det handler vist nok om et par bøsser, og var temmelig morsom.

Drengenes i Angoras "Øresundsvisen"? Men der er der nu da vist tre bøsser.

Fra : martin

Dato : 16-12-04 19:44

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> [...]
> "Lars Kristian" eller lign - rimer på last christmas.
> Det handler vist nok om et par bøsser, og var temmelig morsom.

Det er vist en sang som p3 eller et eller andet p3-program lavede for
to-tre-fire år siden. Som jeg husker det er den hylende sjov!
martin

---

Fra : Ralph

Dato : 16-12-04 19:51

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Der hørte jeg radio - og der spillede de en sang jeg gætter på hedder
> "Lars Kristian" eller lign - rimer på last christmas.

Det er en dansk direkte oversættelse af Last Christmas - jeg ved det er et
af P3´s satirehold der har lavet den, men hvilket ved jeg ikke. Jo, det ved
jeg måske alligevel(kan blot ikke huske navnet), er sikker på det er dem der
lavede:

Nordvest(17% af Nordvestkvareterets børn kender begge deres forældre, 2 ud
af 23 børn i nordvestkvarteret har aldrig set en narkoman, hvert andet barn
i nordvestkvarteret har tit været i skole, etc.etc.),
Livredderne(?),
Michael Jacksons "red verden-sang"(min næse falder af),
Føljetonen om manden med verdens dårligste timing,
Mad med mennesker gi´r mennesker mad(Nordmand med rygsæk, Tyrker i hvidløg,
farseret franskmand(og der var ALTID en henvisning til "løgene")), osv.

Deres musikparodier var faktisk ofte på højde med originalen, med "rigtige"
sangere, og det var først når man lyttede til teksten man opdagede det
morsomme.

Navnene Lars Corse og Oliver Zahle falder mig ind, men det kan være en anden
satiregruppe.

Håber ikke dette har forvirret mere end det har svaret, men jeg forsøgte da

--
venligst
Ralph

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-12-04 20:26

Ralph wrote:
> [...]
> Mad med mennesker gi´r mennesker mad(Nordmand med rygsæk, Tyrker i
> hvidløg, farseret franskmand(og der var ALTID en henvisning til

Så vidt jeg husker, var det dem der hed Selvsving
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Nicolai

Dato : 19-12-04 03:49

> Der hørte jeg radio - og der spillede de en sang jeg gætter på hedder "Lars
> Kristian" eller lign - rimer på last christmas.
>
> Det handler vist nok om et par bøsser, og var temmelig morsom.

Kan også huske at den ene åbenbart arbejder i en bank og skal give den anden
et lån som han så skal afhente hjemme hos bankmanden privat ;)

Ja, den er kinky men max morsom.

Søger dog endnu, så hjælp er mere end velkommen!