DVi konverter
Fra : Martin P.

Dato : 16-12-04 15:48

Hejsa,

Jeg har en maskine med et ny HP maskine med et onboard Intel grafikkort. Jeg
skal have sat to skærme til, så derfor har jeg købt et ekstra PCiExpress
grafikkort og sat i det slot der nu var ledigt. Problemet jeg ikke har
mulighed for at bruge det onboard kort når PCiExpress kortet er sat i. Nogen
der kender en workaround?

PCiExpress kortet har til gengæld to udgange til skærme ... en til alm VGA
samt en DVI udgang. Jeg har dog 2 analoge skærme, så kan man eventuelt få en
DVI konverter eller kan dette slet ikke betale sig?

- Martin

Fra : LNC

Dato : 16-12-04 16:51

PRC Data har det du søger
Mvh Lars

Fra : Anders F

Dato : 16-12-04 18:25

"Martin P." <sync@liquid.dk> wrote in message
> [...]
en
> DVI konverter eller kan dette slet ikke betale sig?

DVI-VGA converter - det bliver nok dyrt! Men de fleste DVI'ere rummer også
de analoge signaler (i "krydset" th.) - og så skal du kun bruge en adapter.
De plejer iøvrigt at følge med!?!!

Mvh.
Anders