TIL - Cc - Bcc (Hvad betyder forkortelsen~
Fra : Mads Madsen

Dato : 16-12-04 09:45

I min Outlook har jeg mulighed for at sende min mail til
kontaktpersonerne på tre forskellige måder

TIL:
Bcc:

TIL kan jeg lige regne ud hva´ betyder, men hvad med Cc og Bcc?

Jeg har altid troet at
Cc betød Carbon Copy og at
Bcc betød Blind carbon copy

....men nu er jeg blevet i tvivl da mine omgivelser (læs kollegaerne)
går og griner i nisseskægget af min viden ...eller mangel på samme.

Hilsen
Mads

Fra : Mads

Dato : 16-12-04 10:01

On 16 Dec 2004 00:44:47 -0800, madmadmadsen@hotmail.com (Mads Madsen)
wrote:

> [...]
>
>...men nu er jeg blevet i tvivl da mine omgivelser (læs kollegaerne)
>går og griner i nisseskægget af min viden ...eller mangel på samme.

Du har ret og det har dine venner ikke.

http://www.ablebits.com/outlook-blind-carbon-copy-bcc-email-addins/index.php

mvh Mads

Fra : Erling

Dato : 16-12-04 10:10

Mads Madsen wrote:
> [...]
>
> ...men nu er jeg blevet i tvivl da mine omgivelser (læs kollegaerne)
> går og griner i nisseskægget af min viden ...eller mangel på samme.

Hej.
Jamen det er da dig der skal grine af dem !
Ifølge microsnofts egen forklaring er det således:
Cc
Cc is shorthand for Carbon copy. If you add a recipient's name to this
box in an Outlook e-mail message, a copy of the message is sent to that
recipient, and the recipient's name is visible to other recipients of
the message.

Bcc
Bcc is shorthand for Blind carbon copy. If you add a recipient's name to
this box in a mail message, a copy of the message is sent to that
recipient, and the recipient's name is not visible to other recipients
of the message. If the Bcc box isn't visible when you create a new
message, you can add it.

m.v.h.
Erling Simonsen
--