Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Klub i Århus afløser for Nikon Onlinekl~
Fra : Gert Kingled

Dato : 15-12-04 23:21

Hej

Vi har tidligere reklameret for en ny klub på landsplan, men vi har
måttet konstatere at vi ikke havde undersøgt om navnet på klubben var
i orden. Det var det ikke - vi har derfor fået et navne forbud imod at
bruge det pågældende navn.
De tidligere kontaktpersoner i den gamle klub - har derfor beslutet at
prøve at starte noget lokalt.

Det gør vi så også I århus, hvor vi er ved at opbygge en lokal
sammenslutning. "Sammenslutningen af digtalfotograferne i Århus"
Vi afholder stiftende generelforsamling i Februar 2005 hvor der vælges
bestyrelse - kontingent fastsættelse - vedtægter m.m.

Hvor plan med sammenslutningen er mødeaftner en gang om md. fototure -
foto kunkurencer m.m. Vi arbejder i øjeblikket på at låne lokalersom
formodentlig bliver i 8210 Århus V.

Vi har lavet en lille hjemmeside - ind til vores rigtige hjemmeside er
på plads www.digitalfotograferne.info

Skulle du have lyst til at være med fra starten kan du skrive til
info@digitalfotograferne.info med oplysning om navn adresse - samt
mail adresse, du vil så modtage oplysninger om klubben start
efterhånden som der kommer noget.
Sammenslutningen af
Digitalfotografern i Århus
GK

Fra : Erik W.

Dato : 15-12-04 23:46

"Gert Kingled" skrev i

> [...]
> info@digitalfotograferne.info med oplysning om navn adresse - samt
> mail adresse, du vil så modtage oplysninger om klubben start

Jamen det lyder da ikke helt uinteressant. Især ikke hvis også Canon folk er
velkomne

Mvh Erik

Fra : OCB

Dato : 16-12-04 00:39

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen det lyder da ikke helt uinteressant. Især ikke hvis også Canon folk
> er
> velkomne
>
> Mvh Erik

Mon dog ikke, nu laver Canon jo trods alt de bedste digitale SLR hehe..

Held og lykke med projektet..

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
Condrup Fotografi - http://www.condrup.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-12-04 09:20

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> wrote in message

> "Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon dog ikke, nu laver Canon jo trods alt de bedste digitale SLR
hehe..

Det vil jeg gerne have begrundet

Jeg kan tage et udsnit af en hjemmeside "Nikon har vist som verdens
førende kameraproducent..."

Simon
Forhåbentligt snart den lykkelige ejer af et D2X

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 16-12-04 09:29

Simon Nielsen <news@removesiho.dk> wrote:
> Jeg kan tage et udsnit af en hjemmeside "Nikon har vist som verdens
> f?rende kameraproducent..."

Det kan jeg også: "Konica Minolta, producent af de bedste digitale
spejlreflekskameraer hidtil set, [...]".

Prøv at komme med noget lidt mere faktuelt ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D