Samkørsel
Fra : Stinne og Rune

Dato : 15-12-04 22:15

Vi skal køre fra Kbh til Horsens op til jul og retur lige efter nytår. Vi
har ekstra plads i bilen og kunne derfor sagtens have en eller 2 mere med,
jeg er bare i tvivl hvor jeg skal henvende mig for at "finde" folk.

Nogen gode råd??

Mvh
Stinne

Fra : NoMan

Dato : 15-12-04 22:55

Her er der sikkert nogen der vil med jer
http://www.pendler.net/

--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fra : Holst

Dato : 15-12-04 23:30

NoMan wrote:

> Her er der sikkert nogen der vil med jer
> http://www.pendler.net/

Er pendler.net ikke for dem, der rejser dagligt eller lignende. Mig
bekendt er den da ikke meget til lige at finde nogen, der også skal
besøge tanten i Jylland i samme weekend som en selv.