secondary monitor som default
Fra : Martin Nielsen

Dato : 15-12-04 20:59

Hej

Jeg har et ATI radeon 9600 pro som har nogle spørgsmål til opsætningen af.

Jeg vil gerne bruge min PC til HTPC, men PC'en står på kontoret og TV' et i
stuen. Min drøm er at jeg kan arbejde på min PC (primær) inden på kontoret
og bruge HTPC (sekundær TV-out) inden stuen samtidig. Men det understøtter
mediaportal, som jeg gerne vil bruge, ikke. Da det anvender DirectX 9.0c og
det kan vist ikke virke på secondær monitor eller dual monitor. Eftersom jeg
ikke kan det som jeg vil ønsker jeg at gøre følgende:

Bruge mit TV som default monitor inde i stuen (og afvikle mediaportal på
tv'et da det godt kan lade sig gøre) og gøre min PC monitor til sekundær.
Men nu kommer jeg endelige til mit problem. Hvordan kan jeg sikre at de
programmer jeg åbner/afvikler altid vil køre på min PC monitor inde på
kontoret?

Som det er nu sker der følgende: mediaportal virker fint på mit TV, men når
jeg åbner programmer åbner de også på mit TV oven i mediaportal
Det er ikke så godt at programmernr så køre inde i stuen. Jeg kan ikke hente
det tilbage til min PC monitor.

Håber at I kan forstå mit spørgsmål/problem.

Mvh
Martin

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-12-04 22:20

Martin Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg kan
> ikke hente det tilbage til min PC monitor.
>
> Håber at I kan forstå mit spørgsmål/problem.

Hvad er det nu det hedder det program.. Jeg mener ATI har noget software
man kan hente på deres website hvor man kan lave profiler og bestemme
hvilke programmer der skal starte på hvilken skærm.. kig på det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jakob M

Dato : 16-12-04 09:50

> Hvad er det nu det hedder det program.. Jeg mener ATI har noget software
> man kan hente på deres website hvor man kan lave profiler og bestemme
> hvilke programmer der skal starte på hvilken skærm.. kig på det.

Hydravision http://www.ati.com/products/hydravision/

Mvh
Jakob