Matrox kort G550
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 15-12-04 20:16

Har fået fingrene i ovenstående... Hvor godt yder det egentlig i f.eks.
3Dmark2001SE

Kan det sammenlignes med TNT2 Ultra, eller er det hurtigere/langsommere ???

Der er ingen T&L men der er DDR RAM

Anyone ???

--
Email: giant [AT] post.cybercity [DOT] dk

Fra : Peet

Dato : 15-12-04 23:14

"Morten Bo Jensen" <giantCUTTHISOUT@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:cpq2gm$lm6$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> 3Dmark2001SE
>
> Kan det sammenlignes med TNT2 Ultra, eller er det hurtigere/langsommere ???

Har haft både et G200, G450 og G550 og de yder faktisk
ikke så ringe som folk vil gøre det til. Deres force ligger
på 2D, men selv på mit G200 kunne jeg sagtens spille
det behov jeg havde for det, så din G550 vil ikke
umiddelbart give dig problemer med mindre du selv-
følgelig er "gamer" - så med hensyn til TNT vil mene,
at den yder væsentlig bedre.

Fra : Esben

Dato : 16-12-04 21:35

"Peet" <mail@nej-tak.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> umiddelbart give dig problemer med mindre du selv-
> følgelig er "gamer" - så med hensyn til TNT vil mene,

Jeg mener at G400 var en anelse langsommere end TNT2, dengang de var sagen.

--
Esben