LOL!!!!
Fra : David Rasmussen

Dato : 15-12-04 19:30

Fra : Parker Pyne

Dato : 15-12-04 19:48

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
news:41c082b2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=273459
>
> /David

Jeg mindes, at det var "umuligt" at opkalde en vej efter Matadors Oberst
Hackel, fordi han var en fiktiv person. Hvorfor mon Egon Olsen er
anderledes?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-12-04 20:32

"Parker Pyne" <Mad-Eye@jubiimail.dk> scribbled in news:41c08657$0$70240
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg mindes, at det var "umuligt" at opkalde en vej efter Matadors Oberst
> Hackel, fordi han var en fiktiv person. Hvorfor mon Egon Olsen er
> anderledes?

Det er det også, men her er tale om en privatvej, så de
kan kalde den hvad de vil :)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Parker Pyne

Dato : 15-12-04 21:15

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message
> "Parker Pyne" <Mad-Eye@jubiimail.dk> scribbled in news:41c08657$0$70240
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det er det også, men her er tale om en privatvej, så de
> kan kalde den hvad de vil :)

Det lyder som en god forklaring (men en dårlig regel).

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-12-04 21:43

On Wed, 15 Dec 2004 21:15:10 +0100, "Parker Pyne"
<Mad-Eye@jubiimail.dk> wrote:

>"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message

>Det lyder som en god forklaring (men en dårlig regel).

Det er en rigtig dårlig regel. Det kunne være rigtig hyggeligt at
inddrage fiktive personer i systemet, så vi slap for lallende navne
som Dynamovej, Energivej og Markmusens Kvarter.

Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
Kaptajn Haddocks Vænge, Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv - jo,
der er nok at vælge imellem.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-12-04 22:28

> [...]
>
> Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
> Kaptajn Haddocks Vænge, Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv - jo,

ROFL!!

Jeg vil købe en grund på Darth Vaders Plads til hver en tid!!

Mvh. Martin

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 05:16

Martin Ohlsson wrote:

> ROFL!!
>
> Jeg vil købe en grund på Darth Vaders Plads til hver en tid!!

Don't give in to the dark side of the force!

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 15-12-04 22:32

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
> Kaptajn Haddocks Vænge, Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv - jo,

En smuk og livsbekræftende tanke. Sådan en by ville jeg gerne bo i!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Michael Westi

Dato : 15-12-04 22:35

> [...]
>
> Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
> Kaptajn Haddocks Vænge, Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv - jo,

Hmmmmm....
Niels Søndergaard Gade!!!

Mvh
Michael
(undskyld Niels, kunne ik´ la´ vær´)

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 15-12-04 23:35

Michael Westi wrote:

> Hmmmmm....
> Niels Søndergaard Gade!!!

Antyder du, at Niels Søndergaard er en fiktiv person?

Må vi se beviser?

Mikkel

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-12-04 23:12

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Det er en rigtig dårlig regel.

Det er heller ikke en gældende regel - se svar ovenfor.

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-12-04 23:19

Niels Søndergaard wrote:

> Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
> Kaptajn Haddocks Vænge,
>
> Darth Vaders Plads,

HAHAHA!!

> Cirkelines Nytorv - jo,
> der er nok at vælge imellem.

Tak!

/David

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-12-04 23:35

Niels Søndergaard skrev:

> Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv

LOL!
- Og hvorfor ikke omdøbe Stjernepladsen i Århus til Dødsstjernen?

-Rune

Fra : jakob

Dato : 18-12-04 23:47

sidst jeg kørte gemmen århus, for 2 år siden, mener jeg at jeg kørte gemmen
et
kvarter der var opkaldt efter "ringenes herre", -altså frodo vej, legolas
vænget, gandalf gade osv osv osv.
kan det passe eller ver det noget jeg drømte?? hvilket jo nok ikke er så
smart når man køre bil :(

mvh jakob

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 18-12-04 23:59

"jakob" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> enriched usenet with:

> [...]
> legolas vænget, gandalf gade osv osv osv.
> kan det passe eller ver det noget jeg drømte?? hvilket jo nok ikke er

Der er en Frodesvej i Åbyhøj. Det er nok det, der kommer nærmest.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: The Offspring - The End Of The Line

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-04 12:24

jakob wrote:

> [...]
> vænget, gandalf gade osv osv osv.
> kan det passe eller ver det noget jeg drømte?? hvilket jo nok ikke er så

LOL...

/David

Fra : Jesper

Dato : 19-12-04 12:03

> [...]

> Flemming og Kviks Boulevard, Rasmus Klumps Allé, Misse Møhges Vej,
> Kaptajn Haddocks Vænge, Darth Vaders Plads, Cirkelines Nytorv - jo,

Ej at forglemme:

Johnny Wadds Boulevard
Paradisæblevej
Rat Pfinks Allé
Blues Brothers Runddel
Johnny Rebels Gade
E.T.'s Allé
Scarletstrøget
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-12-04 23:11

"Parker Pyne" <Mad-Eye@jubiimail.dk> wrote in message

> [...]

> Jeg mindes, at det var "umuligt" at opkalde en vej efter Matadors Oberst
> Hackel, fordi han var en fiktiv person. Hvorfor mon Egon Olsen er
Ja, det var hernede i Ringsted på det gamle kaserneområde, og det skyldes
udelukkende manglende humor hos de ansvarlige.

Argumentet med, at man ikke kan opkalde veje efter "fiktive personer" er
noget vrøvl, al den stund man fx i Herlev har "snedronningevej" og "Puksvej"
og i Hvidovre et helt kvarter opkaldt efter heltene i Iliaden.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-12-04 23:29

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Argumentet med, at man ikke kan opkalde veje efter "fiktive personer" er
> noget vrøvl, al den stund man fx i Herlev har "snedronningevej" og "Puksvej"
> og i Hvidovre et helt kvarter opkaldt efter heltene i Iliaden.

Det er så vidt jeg ved kommunalt, så kommunen kan vel lave de regler,
den synes.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-12-04 23:54

On 15 Dec 2004 23:29:27 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Det er så vidt jeg ved kommunalt, så kommunen kan vel lave de regler,
>den synes.

Men er der ikke en generel regel om (eller i hvert fald kutyme for),
at levende personer ikke må få gader og veje opkaldt efter sig? Jeg
husker, at Brask Thomsen tilbød en formue for at få sit navn på en
omdøbt Nørrebrogade, men fik afslag.

Men der er jo andre muligheder. Københavns Kommune kunne formentlig få
råd til at sætte skatten adskillige procent ned, hvis de solgte gade-
og pladsnavne til formuende sponsorer

Rådhuspladsen -> Pepsi Plaza.
Kongens Nytorv -> Microsoft Circus.
Strøget -> Nokia Lane

Hvad venter vi på?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 16-12-04 00:12

Niels Søndergaard wrote:

> Men der er jo andre muligheder. Københavns Kommune kunne formentlig få
> råd til at sætte skatten adskillige procent ned, hvis de solgte gade-
> [...]

Den slags er allerede i gang. I Århus sagde man ja tak til et McDonald's
børnehospital...! Et stort spring fremad for folkesundheden.

Mikkel

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 16-12-04 15:49

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev...

> I Århus sagde man ja tak til et McDonald's børnehospital...!
> Et stort spring fremad for folkesundheden.

Har du overvejet at undersøge fakta?
http://shorterlink.com/?9I321P

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : JH

Dato : 16-12-04 16:07

Nerdiac ~ Don G. wrote:
> Mikkel Møldrup-Lakjer skrev...

> Har du overvejet at undersøge fakta?
> http://shorterlink.com/?9I321P

Når du nu bruger "shorterlink", kunne du så ikke lige skrive,
hvad du henviser til - please.
Jeg hader ikke at vide, hvad jeg klikker på.

JH

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 16-12-04 20:51

JH skrev...

> Når du nu bruger "shorterlink", kunne du så ikke lige skrive,
> hvad du henviser til - please.
> Jeg hader ikke at vide, hvad jeg klikker på.

Interessant! Jeg har slet ikke selv tænkt i de baner, og var umiddelbart af
den holdning at hvis man synes tråden/indlæggene er værd at læse, så er
linket nok også ligeså.

Hvad siger den uskrevne netikkette om det a bruge "shorterlink"? Jeg kan
ikke læse mig ud af det på Usenet.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-12-04 21:09

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> linket nok også ligeså.
>
> Hvad siger den uskrevne netikkette om det a bruge "shorterlink"? Jeg kan

Aner det ikke. Jeg tror nu ikke det er specielt forbudt eller ugleset, men
jeg undrer mig over hvorfor folk bruger de der shorterlink-ting. Det er vel
lettere bare at copy-paste det oprindelige link, og så kan alle se hvad de
klikker på. Jeg kan forstå det hvis man selv skal skrive en meget lang URL,
ellers ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 21:41

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> vel lettere bare at copy-paste det oprindelige link, og så kan alle se
> hvad de klikker på. Jeg kan forstå det hvis man selv skal skrive en meget

Problemet med lange links er at de kan "brække", så man skal sidde og samle
dem i en notepad eller lignende...

> --
> Jonas

Lars B

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-12-04 22:15

Lars B. Jensen wrote:

> Problemet med lange links er at de kan "brække", så man skal sidde og samle
> dem i en notepad eller lignende...

Vel kun hvis man bruger en defekt newsreader.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 22:19

> Vel kun hvis man bruger en defekt newsreader.

Sikkert

Jeg har nu ingen problemer med at klippe og klistre hvis det er
nødvendigt...

> /David

Lars B

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 16-12-04 23:14

Lars B. Jensen skrev...

> Jeg har nu ingen problemer med at klippe og klistre hvis det
> er nødvendigt...

Det kan både være det program der afsender, såvel som modtagerklient der
"knækker" et link. Faktum er at jeg ofte støder på det, og derfor bruger jeg
selv "shorterlink" - også i e-mails, hvor problemstillingen er den samme.

Men... det svarer ikke på mit spørgsmål :-/

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-12-04 00:59

Nerdiac ~ Don G. wrote:

> [...]
> selv "shorterlink" - også i e-mails, hvor problemstillingen er den samme.

Min newsreader knækker aldrig links når jeg sender dem, og den knækker
heller ikke links når jeg læser dem, med mindre de blev knækket ved
afsendelsen.

/David

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 16-12-04 23:58

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> enriched usenet with:

> Hvad siger den uskrevne netikkette om det a bruge "shorterlink"? Jeg kan
> ikke læse mig ud af det på Usenet.

En af de argumenter, der er bragt på bane, er, at hvis shorterlink-servicen
lukker, så vil fremtidige bruger af for eksempel Google-groups ikke kunne
bruge linket til noget.

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 17-12-04 00:30

Lars Kyndi Laursen skrev...

> En af de argumenter, der er bragt på bane, er, at hvis
> shorterlink-servicen lukker, så vil fremtidige bruger af
> for eksempel Google-groups ikke kunne bruge linket til
> noget.

Ok - det er selvfølgelig korrekt, men det er jo ufatteligt mange døde links
i forvejen, når man kigger tilbage - så jeg synes ikke den holder 100%.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-12-04 02:17

Lars Kyndi Laursen wrote:
> [...]
> lukker, så vil fremtidige bruger af for eksempel Google-groups ikke kunne

Jeg inkluderer som regel både et TinyUrl samt den fulde URL
- og begge omgivet af < & > for at beskytte mod dårlige
newsreadere i den anden ene.

(En anden ting er at hvis TinyUrl en dag skulle gå i
betalingsstandsning, så gætter jeg på at Google køber hele
deres database. Det gjorde de jo med den gamle DejaNews).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-12-04 11:55

Nerdiac ~ Don G. wrote:

> Har du overvejet at undersøge fakta?
> http://shorterlink.com/?9I321P

Nå.. det var i København. Ja det gør jo en stor forskel....

/jim

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 17-12-04 15:56

Jim Andersen wrote:

> Nå.. det var i København. Ja det gør jo en stor forskel....

Mere præcist er der tale om et patienthotel i tilknytning til
hospitalets børneafdeling.
http://www.enhedslisten.dk/medlemsblad/blad.asp?linket=2564

Det er endnu uvist om planerne i Århus bliver til noget.
http://www.modkraft.dk/article.php?sid=3253

Mikkel

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 18-12-04 13:46

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev...

> Mere præcist er der tale om et patienthotel i tilknytning til hospitalets
> børneafdeling.
> http://www.enhedslisten.dk/medlemsblad/blad.asp?linket=2564

Tilbage til trådens titel: LOL!

Mage til patetisk og overfladisk argumentation af Hr. Meyhoff, som linket
refererer til. Lyder mest af alt som en gang venstreorienteret mavesurhed.

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-04 12:25

Nerdiac ~ Don G. wrote:

> Mage til patetisk og overfladisk argumentation

Hvorfor?

/David

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 22-12-04 19:40

David Rasmussen skrev...

> Hvorfor?

Bedre sent end aldrig...

Det er bestemt ikke mit formål at starte en politisk diskussion, så det
bliver kort i listeform:

1. Det omtalte firma bruger de skatteregler som nu én gang er lavet - derfor
bør den kommentar møntes på den lovgivende forsamling, istedet for de
firmaer som Hr Rubinstein, DR, i sin tid valgte at sætte folkus på.
2. Hvordan kan det respektive firmas "gave" betragtes som offentlig opgave,
når de helt konkret dækker et område som sundhedsvæsenet IKKE dækker i
Danmark.
3. Sidst men ikke mindst er det dybt useriøst og ansvarsfraskrivning af
første grad at lægge ansvaret for det stigende antal overvægtige over på et
konkret firma!

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-12-04 13:26

Nerdiac ~ Don G. wrote:

> [...]
> bør den kommentar møntes på den lovgivende forsamling, istedet for de
> firmaer som Hr Rubinstein, DR, i sin tid valgte at sætte folkus på.

Du mener ikke at man kan betvivle et firmas moralske habitus så længe
det overholder den gældende lovgivning? Det er jeg ikke enig i.
Erhvervslivet har også et ansvar. Og skattemæssigt.

/David

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 28-12-04 18:10

David Rasmussen skrev...

> Du mener ikke at man kan betvivle et firmas moralske
> habitus så længe det overholder den gældende
> lovgivning? Det er jeg ikke enig i. Erhvervslivet har også
> et ansvar. Og skattemæssigt.

Bestemt kan man betvivle det - det er frit land vi lever i

Det er dog ved at være et par dage siden at man fandt ud af at moral og etik
er individuelt, og derfor indså et behov for en fælles lovgivning som alle i
det respektive samfund skal indrette sig efter.

Jeg vil gerne understrege at jeg ikke bifalder alle de pågældende firmaers
dispositioner, men så længe de overholder de gældende regler synes jeg ikke
man skal hænge nogen ud. Det tangerer til tider en morderne art heksejagt.
Man bør gå efter lovgiverne, hvis man vil ramme de omtalte virksomheder -
det er de eneste der reelt kan gøre noget ved sagen.

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-12-04 18:22

Nerdiac ~ Don G. wrote:

> [...]
> Man bør gå efter lovgiverne, hvis man vil ramme de omtalte virksomheder -
> det er de eneste der reelt kan gøre noget ved sagen.

Jeg forstår din pointe.

Men jeg mener så bare at der ikke er nogen modstrid mellem de to ting:
Man kan sagtens "gå efter" både virksomheder der opfører sig "umoralsk"
efter ens mening, og samtidig efter lovgiverne som bør lukke sådanne
huller. Og det mener jeg man bør gøre. Virksomheder er ikke hævet over
kritik bare fordi de følger lovens bogstav.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-12-04 00:17

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> [...]
> at levende personer ikke må få gader og veje opkaldt efter sig? Jeg
> husker, at Brask Thomsen tilbød en formue for at få sit navn på en

Tror nu nok, at Brask-problemet snarere var, at man ikke ville omdøbe
en så væsentlig vej for en tilfældig ligegyldighedspersons skyld. Han
var jo dårligt nok dansker, endsige kendt.

Enkelte stemmer antydede, at en knap så central vej sikkert kunne
omdøbes...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet

Fra : David T. Metz

Dato : 16-12-04 20:52

Peter B. Juul kalligraferede, i news:m26533883f.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk
> Tror nu nok, at Brask-problemet snarere var, at man ikke ville omdøbe
> en så væsentlig vej for en tilfældig ligegyldighedspersons skyld.

Det var ikke snarere, men også. Det er et meget fast princip ikke at opkalde
veje o.lign. efter levende personer.

David

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-12-04 23:58

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote in message
> Peter B. Juul kalligraferede, i news:m26533883f.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk
>
> Det var ikke snarere, men også. Det er et meget fast princip ikke at
> opkalde
> veje o.lign. efter levende personer.

Og et godt princip. Der findes gader og pladser i Tyskland og Østeuropa, der
har skiftet navn 4-5 gange, når personen, de var opkaldt efter, faldt i
unåde, eller regimet skiftede.

Per V.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 19-12-04 06:47

On Thu, 16 Dec 2004 20:51:54 +0100, "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote:

>Det var ikke snarere, men også. Det er et meget fast princip ikke at opkalde
>veje o.lign. efter levende personer.

Hvornår mener du Jens Christian Skou døde?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-12-04 02:20

Peter B. Juul wrote:

> Tror nu nok, at Brask-problemet snarere var, at man ikke ville omdøbe
> en så væsentlig vej for en tilfældig ligegyldighedspersons skyld. Han
> var jo dårligt nok dansker, endsige kendt.

Eller at man eventuelt mente at den tilbudte pengesum var
for ringe. Var det noget med 20 millioner eller 200
millioner? Jeg kan godt se at det er en stor ting at omdøbe
Nørrebrogade, og Københavns Kommune (der jo også tager sig
af amtslige ting) er sgu en *stor* en. Selvfølgelig kan
nogle hundrede millioner krner mærkes i det pågældende
budgetår, men det vil ikke have ret meget varig effekt, tror
jeg. Hvis han nu tilbød to-tre milliarder, så blev det måske
alligevel til noget (så kunne der måske komme
skattelettelser der både er langsigtede og mærkbare).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-12-04 13:47

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> writes:

> tror jeg. Hvis han nu tilbød to-tre milliarder, så blev det måske
> alligevel til noget (så kunne der måske komme skattelettelser der både
> er langsigtede og mærkbare).

Jeg tror personligt, at det er bedre for rige mennesker at få
navngivet ting ved at give specifikke ting. Maersk vil blive husket
for operahuset og nok også for Amaliehaven, ganske som vi husker, at
ØK gav den rytterstatue, der står på Amalienborg Slotsplads (og vist i
øvrigt kom til at koste ganske ublu summer)

Brask kunne have tilbudt den absolut nødvendige renovation af nogle af
kommunens sportsfaciliteter.

Østerbro Svømmehal eller Østerbro stadion kunne sikkert godt have fået
nyt navn. Man kunne jo altid ændre det tilbage, når han døde.
--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-12-04 16:06

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
ganske som vi husker, at
> ØK gav den rytterstatue, der står på Amalienborg Slotsplads (og vist i
> øvrigt kom til at koste ganske ublu summer)

Så husker vi forkert. Da Saly lavede sin statue. var der ikke så meget som
tænkt på Ø.K.

men budgetoverskridelsen er rigtig nok.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-12-04 16:20

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Så husker vi forkert. Da Saly lavede sin statue. var der ikke så meget som
> tænkt på Ø.K.

Næh, det har du da i grunden ret i.

Sikke en tanketorsk. Men jeg synes afgjort at huske, at det var et af
de store handelsselskaber, der ... umm... blev "opfordret" til at
donere den.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Sune

Dato : 15-12-04 19:51

on Wed, 15 Dec 2004 19:30:12 +0100, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=273459

Og næste gang du poster et link så inkluder gerne lidt tekst så vi kan vurdere om det er noget vi
gider at klikke på eller ej.

Mvh
Sune

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-12-04 23:17

Sune wrote:

> Og næste gang du poster et link så inkluder gerne lidt tekst så vi kan vurdere om det er noget vi
> gider at klikke på eller ej.

Undskyld. jeg var sindssyg i gerningsøjeblikket.

/David

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-12-04 23:33

David Rasmussen wrote:

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=273459
>
> /David

Det er ikke nogen én gangs udgift, prøv at tænk på udgifterne for at
erstatte alle de stjålne skilte??
Især i sådan et kvarter, er du klar over hvor mange kriminelle der bor i
det område?

-Rune Jensen

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 15-12-04 23:36

Rune Jensen wrote:

> Det er ikke nogen én gangs udgift, prøv at tænk på udgifterne for at
> erstatte alle de stjålne skilte??
> Især i sådan et kvarter, er du klar over hvor mange kriminelle der
> bor i det område?

Nu er det jo vejen hen til et fængsel, så det er vel en hel del.

Mikkel

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 16-12-04 00:27

On Wed, 15 Dec 2004 23:36:19 +0100, Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk>
wrote:

>Nu er det jo vejen hen til et fængsel, så det er vel en hel del.

Med andre ord forstod du ikke joken ;)

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 16-12-04 00:34

Jesper B. Nielsen wrote: