Vognspecifik bilvask
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-12-04 17:06

Hej

Kunne godt tænke mig at bilvaskemaskinen vidste, at nu er det altså en
Peugeot 206SW den skal igang med, så den kan tage hensyn til fx.
hækspoiler oa.

Det burde være let at lægge de fleste bilers profil ind i computeren, og
give kunden et chipkort til lige netop hans/hendes bil sammen med de
sædvanlige loyalitets kort.

Eller hvad?

M.v.h
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 18:50

> Det burde være let at lægge de fleste bilers profil ind i computeren, og
> give kunden et chipkort til lige netop hans/hendes bil sammen med de
> sædvanlige loyalitets kort.

Næ, de fleste vaskehaller fungerer via en plc og en bunke følere. Det ville
blive alt for dyrt såfremt man skulle til at udbygge anlægget med en
vognspecifik identifikation. Hvad så når folk får sænket deres bil,
eftermonteret spoilere, sportsspejle og hvad ved jeg...

Har du da oplevet problemer med din bil og vaskeautomater?

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-12-04 20:49

Per Overarm wrote:
> Har du da oplevet problemer med din bil og vaskeautomater?

Ja, den kan ikke altid finde ud af hvor baghjulene sidder. Den kører
ikke langt nok tilbage.

M.v.h
Niels

Fra : MTV

Dato : 15-12-04 21:35

"Niels Jacobsen" <mailto:niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Vognspecifik bilvask"

> Ja, den kan ikke altid finde ud af hvor baghjulene sidder. Den kører
> ikke langt nok tilbage.

Jep, har jeg også oplevet.. Den vasker fælge midt på bilen, vasker ikke
sideskørterne osv. Dårlig vaskehal....! Ved ikke om der er nogle bestemte man skal
gå efter. ?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.73.16)