fORSEGLET LIKØR
Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 16:24

jULEN ER EXTRAVAGANCENS TID så i Højbro vin sku jeg ha en luksuslikør

Chartreuse kender jeg gul, og i Afghanistan hvor jeg kunne importere
toldfrit på diplomatprivilegier fik jeg Justesen til at sende mig en
twelve-pack så jeg blev helt træt af den grønne.

De havde en endnu dyrere og den måtte jeg prøve.

Hjemme idag tyvstarter jeg på højtiden og åbner trækassen og ser en mystisk
lakforsegling!

Fil og sav ku ikke bryde den, men små slag med en hammer og en klud omkring
splintrede forseglngen i småstykke svineri.
Hvordan gør en prof?

Har det snobbe-pjat nogen fordele frem for en kork- eller skrue-prop?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-04 00:58

> Hjemme idag tyvstarter jeg på højtiden og åbner trækassen og ser en
mystisk
> lakforsegling!
> Har det snobbe-pjat nogen fordele frem for en kork- eller skrue-prop?

Er mærkevare-fabrikanter og franskmænd i særdeleshed så ynkelige, at de ikke
tror på smagskvaliteterne af deres produkt, og kun mener at kunne konkurere
via gammeldags besværlighed?

Er målgruppen "narrehatte med rigelig tid", som kan lide at springe over,
hvor gærdet er højest og gå over åen efter vand?
Er der god etik i at stimulere overtro - og ammestuehistorier om, at
traditions-forstening rummer trivsel?