"Gratis" advokat
Fra : MAndersen

Dato : 15-12-04 15:30

Der er en advokatkæde, hvor man ikke skal betale, før en sag er vundet.

Jeg har en kunde, hvis kone har været udsat for fejlbehandling på et dansk
sygehus.
Hun vil gerne spørge en advokat til råds.

Hvad hedder det advokatfirma?

MAndersen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 15-12-04 18:56

On Wed, 15 Dec 2004 15:29:56 +0100, "MAndersen" <ikke@nogen.no> wrote in
dk.videnskab.jura:

> [...]
>sygehus.
>Hun vil gerne spørge en advokat til råds.

Jeg synes hun først skal kontakte hospitalets patientvejleder som kan henvise
til den korrekte klagegang. (patient klagenævnet vil jeg tro)
Få en skriftlig aktindsigt i patientjournalen.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : MAndersen

Dato : 15-12-04 22:10

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvise
> til den korrekte klagegang. (patient klagenævnet vil jeg tro)
> Få en skriftlig aktindsigt i patientjournalen.

Det er sket - uden held

MAndersen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 15-12-04 22:55

On Wed, 15 Dec 2004 22:10:28 +0100, "MAndersen" <ikke@nogen.no> wrote in
dk.videnskab.jura:

>"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Det er sket - uden held

Så er der nogen/nogle der bryder lovene.
Patientvejlederen skal vejlede både i klagegangen og for aktindsigt.
Hospitalet skal udlevere en skriftlig aktindsigt i patientjournalen.

http://www.patientklagenaevnet.dk/
Hvor en fejlbehandling kan påklages.
Man kan klage op til et år efter behandlingen.

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-12-04 00:31

Jeg har før fået god hjælp fra www.retograad.dk

Det er godt nok kun gratis via mail tror jeg, men det kunne da være en
start.... Kan jo endda være at de kender til firmaet du taler om......

Du kan stille spørgsmål her:

http://www.retograad.dk/neobuilder.php?id=200101221853_2518_3a6c73aa7f9eb

\Michael

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-12-04 09:57

Advokaterne Møller & Møller tilbyder gratis vurdering af din sag, og så kan
du søge om fri proces......

De reklamerer inde på denne side: http://www.retssal.dk/

\Michael