Japansk haveanlæggelse
Fra : Peter Nielsen

Dato : 19-05-01 20:42

Jeg er ved at etablere en japansk indspireret have, og i sådan en skal der
være mange sten. Jeg er intereseret i at høre om der er nogen som ved hvor
man får sten (billigt)
og hvor man kan leje makiner til at flytte rundt med stenene. Jeg
forestiller mig en staldkat, minilæsser eller noget andet, som kan
manøvreres rundt i haven.
Venlig hilsen Peter

Fra : S.B.

Dato : 19-05-01 21:22

Sten kan du finde ved enhver bondemand, og oftes kan du få dem for at hente
dem.
Som så mange andre glemmer du at skrive hvor i landet du bor, derfor kan jeg
ikke fortælle dig hvor du kan leje det nødvendig grej, for at undgå en øm
ryg

/Søren

Fra : Calle

Dato : 19-05-01 22:31

Hej

Sten kan du få ved enhver bonde.
Store sten kan man flytte ved at 2 mand tager fat i hjørnerne på en sæk
(f.eks, gammel lecasæk) som stenen lægges på, eller en sækkevogn med rampe.
Jeg har selv flyttet mange sten på den måde. se evt. mine billeder 12stk.) i
dk.binaer. (sten i haven).

Calle

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-05-01 18:31

Hej
Jeg har en i Hadsten, ca 1 meter på hver led.
M.V.H. Gunnar