Claymation med stenaldermænd
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 15-12-04 14:00

Hep!

På et tidspunkt, for år tilbage, kørte der en serie med nogle
stenaldermænd der var lavet i modellervoks, og var super seje.
Vi kaldte dem Ogla Gorkas, men jeg er ikke sikker på om det var det
serien hed, om det var en af figurerne eller om det blot var nogle af de
lyde de kom med.
Bl.a. var der en der blev slæbt afsted af en ørn i tide og utide, og
stammens ældste var, så vidt jeg husker, en skingrende sindssyg,
tudsegammel kone.
Mener at afsnittene varede omkring et kvarter-tyve minutter.
De var helt vildt sjove, og jeg gad godt se dem igen...
Er der nogen der ved hvad jeg snakker om, og kan henvise til en titel,
samt evt. en biks der har dem på dvd?

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Laughing UnderDog

Dato : 15-12-04 22:52

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De var helt vildt sjove, og jeg gad godt se dem igen...
> Er der nogen der ved hvad jeg snakker om, og kan henvise til en titel,

Den hedder "Gogs" (http://imdb.com/title/tt0109915/) og kan bl.a. købes ret
billigt hos Amazon
<http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005226R/026-8620922-6451621>

the LU

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 16-12-04 00:06

Laughing UnderDog wrote:

> Den hedder "Gogs" (http://imdb.com/title/tt0109915/) og kan bl.a. købes ret
> [...]

Totalt yndlings Underdog... tak tak tak, det var lige præcis den! Fedt...

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?