Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt OT måske: Til dem der køber kamera/ti~
Fra : - S C H R E I B E R~

Dato : 15-12-04 09:05

http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=221083

--
Venligst,
Thomas Schreiber
-
http://schreiber.se

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : OCB

Dato : 15-12-04 10:26

" - S C H R E I B E R -" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=221083
>

> --
> Venligst,
> Thomas Schreiber
> -

Ja, det er en fin service... Jeg tør dog slet ikke tænke på
behandlingstiden.. skal den svare til resten af EU, ja så kan det bedre
betale sig, at købe indenfor DKs grænser
Men, lad os nu se, imellemtiden kan folk jo så passende stemme ja til
Euroen, dermed lettes økonomi og handel endnu mere..Til gavn for
forbrugerne.

Mvh
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk

Fra : MAT

Dato : 15-12-04 13:26

> Re: Lidt OT måske:

Bare for at være med anno 2004. Hvad er OT? Og - har et par gange stødt på
LOL; hvad er LOL?

Venligst

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-12-04 13:39

"MAT" <mat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare for at være med anno 2004. Hvad er OT? Og - har et par gange stødt på
> LOL; hvad er LOL?

OT = off topic, udenfor gruppens normale emne...

LOL = Laughing out loud (griner højlydt)

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Christer Holte

Dato : 15-12-04 13:43

> Bare for at være med anno 2004. Hvad er OT? Og - har et par gange stødt på
> LOL; hvad er LOL?

Der menes "(O)ff (T)opic" Dvs - "udenfor emne". Her snakkes der jo om
foto...
Det var vist OT

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-12-04 14:13

Christer Holte wrote:

> Der menes "(O)ff (T)opic" Dvs - "udenfor emne". Her snakkes der jo om
> foto...
> Det var vist OT

Ja - Thomas Schreiber burde ha' postet denne tråd i
news:dk.forbruger - derfor har jeg sat FUT (Follow Up To) til den
gruppe...

FUT: news:dk.forbruger

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-12-04 17:15

"MAT" <mat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare for at være med anno 2004. [KLIP] har et par gange stødt på LOL; hvad
> er LOL?
>
> Venligst
Hej.
http://www.gaarde.org/acronyms/?lookup=L