Dokumentskabelon
Fra : Danni Haunstrup

Dato : 15-12-04 08:59

Jeg har en røvfuld gamle dokumenter liggende fordelt på en masse undermappe.
Hovedparten af disse dokumenter er lavet ud fra en delt skabelon på vores
server og disse dokumenter kigger ved åbning ud efter skabelonen. Nu har vi
imidlertid skiftet server 2 gange. Det gør at dokumenterne ikke kan finde
den originale placering af skabelonen og derved tager en evighed om at åbne.

Findes der et værktøj eller et script som kan ændre dokumentskabelonen på
disse gamle dokumenter til den nuværende placering?

Danni

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-12-04 00:13

"Danni Haunstrup" <dh@radiosilkeborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der et værktøj eller et script som kan ændre dokumentskabelonen på
> disse gamle dokumenter til den nuværende placering?

Kan det tænkes, at under Funktioner-Indstillinger-fanen Filplaceringer kan
se, om det er der den peger på den gamle placering. Så skal det jo bare
ændres der.

Kurt

Fra : Danni Haunstrup

Dato : 16-12-04 05:27

Det har jeg sikret mig.

Jeg har i et af de gamle dokumenter prøvet at ændre stien under Skabeloner
og tilføjelsesprogrammer til der hvor skabelonen ligger nu, og derefter
gemme dokumentet og åbne det igen. Og vupti, dokumentet popper op med det
samme, uden at hænge.

Det er her jeg ude efter en ting der automatisk kan ændre denne sti i alle
de gamle dokumenter.

Danni

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-12-04 22:06

> [...]
> samme, uden at hænge.
>
> Det er her jeg ude efter en ting der automatisk kan ændre denne sti i alle

Jeg har desværre ikke løsningen, så jeg trækker snuden til mig igen

Kurt

Fra : BearNice

Dato : 03-01-05 23:19

Hej Danni

Finder dit problem spændende, og vil gerne have med mig løsningen.
Har selv lavet skabeloner i mange år, men har aldrig oplevet det
problem du beskriver.

Har lavet mange skabeloner med referencer, hvor du har en funktion,
hvor dokumentet kan hente opdatering fra ophavs-skabelonen.

Tænker det måske kan skyldes at du har referencer i skabelonen som
dokumenterne søger efter, da referencen i dokumentet er sat til at
opdateres fra reference i skabelonen . Eks. links, datoer,
databasereferencer, el. lign.

Mvh. Bjørnar