Onani forebygger rastløshed(og ufrugtbarhe~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 01:04

Onani forebygger rastløshed(og ufrugtbarhed og hjertestop)?

Manden har i modsætning til kvinden et liderligheds-skabende væsketryk, der
trænger sig på og gør rastløs: sædblærespændingen (som har med opfyldning af
baade prostata, sædblærer og testikler at gore).

Onani er en vidunderlig opfindelse, fordi mænd med stillesiddende arbejde
kan have svært ved at koncentre sig, når sexlyt trænger sig på. Ved at lette
trykket i enrum og pr haandkraft, opnår manden at kunne lægge evt
påtrængende sexsult fra sig.

Fjolser har _skam_ ved onani. Forskerne hører nok til de særligt
fladpandede, siden de ikke undersøger om ikke masturbationens kondi fremmed
vækst af stor penis og øget sædproduktion. Det gør jo næsten al anden intens
sportstræning. Mon ikke mange hjertepatienter er blevet frelst ved at deres
blodcirkulation ofte trænedes i topform ved flere-gange-daglig onani?

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 01:25

> [...]
> lette
> trykket i enrum og pr haandkraft, opnår manden at kunne lægge evt

Hørt :)

> [...]
> deres
> blodcirkulation ofte trænedes i topform ved flere-gange-daglig onani?

LOL, interessant observation.

Well, er sgu ikke meget for at indrømme det, men denne gang har du ramt
noget jeg er enig i.

JJ

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-12-04 01:30

Bo Warming wrote:

> Onani forebygger rastløshed

Kun for dem med svag viljestyrke.

> (og ufrugtbarhed og hjertestop)?

Det tvivler jeg på.

> Manden har i modsætning til kvinden et liderligheds-skabende væsketryk, der
> trænger sig på og gør rastløs: sædblærespændingen (som har med opfyldning af
> baade prostata, sædblærer og testikler at gore).

Ubrugt sæd ryger ud med urinen. Der er intet fysisk tryk.

> Onani er en vidunderlig opfindelse, fordi mænd med stillesiddende arbejde
> kan have svært ved at koncentre sig, når sexlyt trænger sig på.

Så står de nærmere dyreriget end godt er.

> Ved at lette trykket i enrum og pr haandkraft, opnår manden at kunne lægge evt
> påtrængende sexsult fra sig.

Det kan man gøre med viljens kraft.
På et tidspunkt eksperimenterede jeg med at se lidt porno hver eneste
aften/nat i 2 uger inden sengetid. Jeg hverken onanerede eller fik
englef*sse af det. Samtidig havde jeg ikke problemer med at falde i søvn.

> Fjolser har _skam_ ved onani.

Det er vel ikke en decideret skam at onanere, men det er udtryk for et
svagt sind og en svag vilje og selvkontrol og det burde sætte nogle
alarmklokker igang hos udøverne, som gjorde, at de bestilte en tid hos
en psykolog.

> [...]
> sportstræning. Mon ikke mange hjertepatienter er blevet frelst ved at deres
> blodcirkulation ofte trænedes i topform ved flere-gange-daglig onani?

Du drømmer. Endvidere er penis jo ikke en muskel, så den kan altså ikke
trænes større.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 02:54

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> [...]
> en psykolog.

> Du drømmer. Endvidere er penis jo ikke en muskel, så den kan altså ikke

Selvfølgelig ønsketænker jeg, men du er opfindsomt, uintelligent
rasmus-modsat og du misinformerer fx direkte når du hævder at sæd kommer ud
i urinen. Kun små rester sæd der er blevet hængende på indersiden af
urinrøret ved sædudtømning kommer nogensinde i urinen, hvis du ikke har en
sjælden sygdom.

Sædceller kan degenerere og sæd kan udtømmes som våde drømme, englefisse,
natligt, men mon ikke 99,99% af mænd er kloge nok til at få sjov ud af
enesex og ikke overladet det til drømmene(Jeg kender en sexet læge med en
sexet smuk kone og 15 børn som vistnok kun sjældent eller aldrig onanerer,
men selv i de bedste parforhold tror jeg at der oftest udtømmes flere liter
pr onani end pr erotik..

At lægerne notorisk IKKE HAR FORSKET I om der er fordele for frugtbarhed
eller kondi eller penisstørrelse, betyder at INGEN VED NOGET.
Og ingen kan modbevise mit brainstormings-oplæg. Lyseslukkere kan sige, "når
det ikke er bevist, er det nok usandt", men så er man både dum og
autoritetstro.
Lægernes manglende initiativ mht at forske viser at de er INKOMPENTENT OG
FANTASILØSE OG SEXUELT SNERPEDE - og især i lommen på matriarkatet som ikke
kan lide onani,som er konkurrence mod kvinders nossegreb om mandens
liderlighed

Du er også science-analfabet når du tror at kun muskler kan optrænes. Jeg
har arbejdet i ulande (Zambia og Afghanistan) i 4 år , begge over en
kilometer over havets overflade. Man er forpustet i starten, men snart
optrænes lungers iltoptagelse og man bliver som de indfødte.Da jeg var
gymnasieelev fik jeg tømmermænd af få genstande men nu er min lever trænet
og har langt større kapacitet. Jeg har ikke fået muskuløse fingre af at jeg
taster hundred gange hurtigere nu, end da jeg i gymnasiet lige havde lært
tifingersystem på skrivemaskine. Hvordan kan du opdigte et så tumpet udsagn,
som om at kun muskler kan trænes?

Imidlertid kan det tænkes at ingen dyreart har fordel af at kunne træne
penisstørrelse eller sædproduktion til mere end det naturligt genetisk
programmerede. Men viden herom er nul - hvorimod konti-teori er indlysende
rigtig.. Men afhænger af hvor forpustet man gør sig - nogle har så god
fantasi at de onanerer på 1 minut - andre trækker det i langdrag og får
måske lunger og hjerte i samme omdrejninger som ved en løbetur omkring
Søerne.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-12-04 18:15

> [...]
> svagt sind og en svag vilje og selvkontrol og det burde sætte nogle
> alarmklokker igang hos udøverne, som gjorde, at de bestilte en tid hos en

Er du svans eller er du bare fysisk og psykissk impotent?

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 05:42

Henri Gath wrote:

> Er du svans eller er du bare fysisk og psykissk impotent?

Igen af delene. Jeg er bare et godt udviklet menneske og ikke et dyr.