Mondeo 2.2 TDCI eller 2.0 TDCI ? hvad skal~
Fra : Gaffa

Dato : 14-12-04 23:00

Nogen der har prøvet den nye Mondeo 2.2 TdCi med 155Hk og 400Nm (overboost).

Overvejer om det skal være denne bil med 0 kr til udstyr, eller den lidt
mindre Mondeo 2.0 TdCi med 130Hk og med mulighed for op til dkr 60.000
ekstraudstyr.

Kommentarer udbedes

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 23:07

> [...]
> Overvejer om det skal være denne bil med 0 kr til udstyr, eller den
> lidt mindre Mondeo 2.0 TdCi med 130Hk og med mulighed for op til dkr

Hvilket udstyr vil du have for de 60 tkr. som 2,2'eren ikke har?

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Gaffa

Dato : 14-12-04 23:10

Ingen af dem har: Xenon lys dkr 15000.-, ESP dkr 14000.-, navigation vel
omkring dkr 18000.- etc.

Jeg kører ca. 50000km/årligt, og vil gerne investere i sikkerhed og komfort

Hilsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 23:22

Hvis det var mig ville jeg købe en Ford Mondeo 2,2 TDCi'en og så købe en PDA
m. Outlook Kalender (kan synkroniseres m. din PC) og TomTom navigation til 3
tkr. i Bilka. Så har du ekstra komfort i form af synkroniseret kalender og
navigation og mht. sikkerhed er bilen tilstrækkelig sikker m. standard
opsætningen IMO.

Når så Landberg (www.bokstuning.dk) har fået en boks hjem, monterer du denne
og får sikkert omkr. 180hk/460nm - se så er det for alvor sjovt! :D

Mvh/Thomas Krath

Fra : Gaffa

Dato : 14-12-04 23:29

Tak for dit input.

Problemet med TomTom 3 er blot at den ikke har TMC. Jeg bruger idag VDO
MS5000 med TMC, og har vænnet mig en del til det ....

Mht bokstuning så lyder det spændende men tror jeg venter til efter at
garantien er udløbet.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 23:36

> Problemet med TomTom 3 er blot at den ikke har TMC. Jeg bruger idag
> VDO MS5000 med TMC, og har vænnet mig en del til det ....

Jeg har fået oplyst at du godt kan få et TMC modul til din TomTom :) Kan
godt forstå du har vænnet dig til det - det er ret smart!

Mvh/Thomas Krath

Fra : Gaffa

Dato : 14-12-04 23:40

Tak - det vil jeg så undersøge nærmere. har du evt. et link til lidt mere om
TMC til TomTom 3 og er du sikker på at det virker her i DK ?

Fra : Henrik B.

Dato : 15-12-04 02:36

"Gaffa" <xleine-weber@songhome.dk> skrev i en meddelelse
> Tak - det vil jeg så undersøge nærmere. har du evt. et link til lidt mere
> om TMC til TomTom 3 og er du sikker på at det virker her i DK ?

Fra ww.tomtom.com:
http://www.tomtom.com/products/section.php?ID=10&Section=14&Language=1
TomTom Traffic - Requirements
Beat the jams with a TomTom Traffic subscription

The Traffic Plug-In can only be used with TomTom Navigator 3 for Pocket PC.
To receive traffic information you will need:

a.. a valid and activated product code for TomTom Navigator 3
b.. a working GPRS internet connection on your Pocket PC
For help, check out GPRS Tricks & Tips
c.. A subscription to the TomTom Traffic service
Vil du ikke være rar og svare UNDER det du svarer på. Det letter
overskueligheden. Derudover er det god kutume at slette overflødig tekst.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Mogens

Dato : 15-12-04 06:56

"Gaffa" <xleine-weber@songhome.dk> skrev i en meddelelse

>Ingen af dem har: Xenon lys dkr 15000.-, ESP dkr 14000.-, navigation vel
>omkring dkr 18000.- etc.

Lyder dyrt...

www.tomtom-user.dk