Er mit grafikkort ved at stå af?
Fra : Belial

Dato : 14-12-04 22:50

I løbet af de sidste 7-14 dage har jeg bemærket at billedet på min skærm
gradvist bliver meget og mere utydelig eller udvisket. Det startede inde i
midten af skærmen men har nu bredt sig lidt mere og næsten hele skærmen er
blevet markant mere utydelig nu. Jeg bruger en GeForce 3 Ti200 som før altid
hos mig har stået kniv skarpt på min Samsung SyncMaster 957p skærm. Kan det
være mit grafikkort der er ved at stå af?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-04 23:48

Belial wrote:

> GeForce 3 Ti200 som før altid hos mig har stået kniv skarpt på min
> Samsung SyncMaster 957p skærm. Kan det være mit grafikkort der er ved
> at stå af?

Det er enten grafikkortet eller skærmen. Prøv at skifte grafikkort og
prøv at skifte skærm. Ændrer det på sagerne?

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-04 07:43

> [...]
det
> være mit grafikkort der er ved at stå af?

Jeg vil ikke udelukke at det kan være grafikkortet, men jeg tror nu mere på
at det er skærmen...

Brian

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-12-04 07:20

> I løbet af de sidste 7-14 dage har jeg bemærket at billedet på min
> skærm gradvist bliver meget og mere utydelig eller udvisket.

Det er sikkert skærmen, men prøv lige at skift skærmkablet før du smider
tusindvis af kroner efter problemet.

--
Mojn
Jens Bager Jensen