Spørgsmål til Dialog.
Fra : Michal

Dato : 14-12-04 22:03

Hej

Jeg overvejer at skifte til Dialog, men der er lige nogle ting som jeg gerne
vil vide inden.

1. Hvor gemmer Dialog info om de nyhedsgrupper man abonner på?

2. Kan man gemme disse filer med info, hvis man nu f.eks. omformattere. Og
så ligge dem ind igen, så det hele er som før?

3. Hvis man vælger at følge flere tråde, altså så der er briller ud for dem.
Kan man så lige som i OE sotere dem, så de ligger i toppen hele tiden, og de
nyeste datoer under?

Mvh

Michal

Fra : Carl Drud

Dato : 15-12-04 18:12

Michal wrote:

> 1. Hvor gemmer Dialog info om de nyhedsgrupper man abonner på?
>
> 2. Kan man gemme disse filer med info, hvis man nu f.eks. omformattere. Og
> så ligge dem ind igen, så det hele er som før?

Du kan bare kopierer hele Dialog biblioteket over på andet drev og
kopiere tilbage igen efter ny installation. Evt. køre installations
programmet igen for at få lavet genveje etc.

Men den beholder dine indstillinger du havde før.

> 3. Hvis man vælger at følge flere tråde, altså så der er briller ud for dem.
> Kan man så lige som i OE sotere dem, så de ligger i toppen hele tiden, og de
> nyeste datoer under?

Skal jeg ikke kunne sige, men du kan hurtigt ændre visning så det kun er
"watched" (hvad der svarer til OEs briller), der bliver vist.

Hvis har dit eget FQDN (Fully Qualified Domain Name) kan du generere din
egen unikke message ID og dermed score på disse beskeder. Du kan
kopiere/flytte svar til dig, over i en "Svar mappe" f.eks, du kan
definere en farve svar til dig skal have etc. etc.

Carl

Fra : Michal

Dato : 15-12-04 21:12

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> programmet igen for at få lavet genveje etc.
>
> Men den beholder dine indstillinger du havde før.

Okay men husker den også alle de tråde man følger?

Hvad er det FQDN?

Mvh

Michal

Fra : Michal

Dato : 15-12-04 22:03

Hvis det engang kommer til at virke. Hvad skal jeg så skrive ude fra, for at
komme ind og se mit kamera??

Mvh

Michal

Fra : Michal

Dato : 15-12-04 22:15

Ups. det var til en anden gruppe

Fra : Carl Drud

Dato : 16-12-04 01:16

Michal wrote:

> Okay men husker den også alle de tråde man følger?

Ja.

> Hvad er det FQDN?

Jeg håber du er god til tysk

http://sites.inka.de/ancalagon/fqdn/index.php3

ellers der står også lidt her.

http://www.40tude.com/dialog/wiki/index.php/FQDN_and_Message-IDs

Carl

Fra : Michal

Dato : 16-12-04 07:29

On Thu, 16 Dec 2004 01:16:09 +0100, Carl Drud wrote:

> Ja.

> Jeg håber du er god til tysk
>
> http://sites.inka.de/ancalagon/fqdn/index.php3

Det er jeg ikke