Film på TV ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 14-12-04 21:14

Hej

Jeg har hørt noget om at TV-stationer køber filmen til visning to gange.
Er der nogen, der kan be- eller afkræfte dette ? Det gælder nok ikke de
nyeste film.

mvh.
Mads

Fra : zcully

Dato : 14-12-04 22:13

"Mads Jensen" <madsj@significient.raptus.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har hørt noget om at TV-stationer køber filmen til visning to gange.
> Er der nogen, der kan be- eller afkræfte dette ? Det gælder nok ikke de

TV3 og 3+ køber nok til uendelig visning vil jeg tro

/Zcully

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-12-04 02:05

On Tue, 14 Dec 2004 22:13:10 +0100, "zcully"
<zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

>"Mads Jensen" <madsj@significient.raptus.dk> wrote in message

>TV3 og 3+ køber nok til uendelig visning vil jeg tro
>
>/Zcully

Jeg tror de nordiske kanaler køber film sammen, det er tit de sendes i
både svergie, norge og danmark sammtidigt, tror de må sende den så
mange gange de vil indenfor en given periode, se bare TV2, dernest
Zulu så på Charlie og så en genudsendelse på TV2 igen =)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Kim2000

Dato : 15-12-04 12:27

> [...]
> mange gange de vil indenfor en given periode, se bare TV2, dernest
> Zulu så på Charlie og så en genudsendelse på TV2 igen =)

for slet ikke at tale om deres seriezone på hverdage, hvad er det med
Blæverly Hills, er det 8. gang den genudsendes? Og serien med rosanne og
blomsterbørnsbørn 6-7 genudsendelser indtil videre?

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 15-12-04 22:39

zcully wrote:

> TV3 og 3+ køber nok til uendelig visning vil jeg tro

I hvert fald når det gælder Con Air og Airforce One.

Fra : zcully

Dato : 17-12-04 20:17

"Mads Holmsgaard Eriksen" <shadow_of_x@hotmail.com> wrote in message

> I hvert fald når det gælder Con Air og Airforce One.

Ja og du glemte lige Cliffhanger

/Zcully

Fra : Jesper

Dato : 21-12-04 17:32

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

> "Mads Holmsgaard Eriksen" <shadow_of_x@hotmail.com> wrote in message

> Ja og du glemte lige Cliffhanger
>
> /Zcully

....og Passenger 57
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 21-12-04 21:50

Jesper wrote: