snyd i farcry - how?
Fra : Peter Holm

Dato : 14-12-04 21:08

Hi

jeg er stuck i Boat level ved den f...ing helicopter, og nu gider jeg ikke
spille hellig kriger længere.

men hvordan snyder man? jeg kan læse at man kan skrive cheat codes i consol,
men det kræver en back slash foran kommandoen, og jeg kan sgu ikke finde ud
af at type sådan en, når konsollen er åben.

Consol ER da det grønne chat vindue ik?

Peter
Not a hard core gamer......

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 14-12-04 22:36

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

> men hvordan snyder man? jeg kan læse at man kan skrive cheat codes i
> consol, men det kræver en back slash foran kommandoen, og jeg kan sgu
> ikke finde ud af at type sådan en, når konsollen er åben.

Du kan nøjes med at skrive koden uden skråstregen og så trykke på
tabulator-tasten, så tilføjer den selv skråstregen.

> Consol ER da det grønne chat vindue ik?

Jo

--
http://www.spreadfirefox.com/

Fra : Peter Holm

Dato : 15-12-04 16:10

Vinnie Boombatz wrote:

> Du kan nøjes med at skrive koden uden skråstregen og så trykke på
> tabulator-tasten, så tilføjer den selv skråstregen.

> Jo

thx
Peter

Fra : Bjarne K

Dato : 15-12-04 14:53

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> Hi
>
> jeg er stuck i Boat level ved den f...ing helicopter, og nu gider jeg
ikke
> spille hellig kriger længere.

Uden snyd, hop overbord, svøm i land, og gem dig i en busk. Brug
derefter et machinegun til at pløkke helikopteren ned. Bruger du
missiler bliver du fundet og skudt i smadder.

Med venlig hilsen

BJK

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 15-12-04 15:58

"Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes> skrev i en meddelelse

> [...]
> derefter et machinegun til at pløkke helikopteren ned. Bruger du
> missiler bliver du fundet og skudt i smadder.

En anden, uden snyd metode:
Løb op foran til masten, og sørg hele tiden for at holde den imellem dig og
helikopteren. Stik kun hovedet frem kortvarigt når du skyder.
Skyd den med missiler, og sørg for at ramme plet hver gang.
Til sidst begynder den at ryge, og flyver væk.

Andre har haft held med at løbe op på taget, og bruge skorstenen som dækning
i stedet.

Held og lykke med det

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Holm

Dato : 15-12-04 16:12

> Held og lykke med det
>
> Venlig hilsen
> Henrik

jeg brugte snydemetoden, men først efter at have prøvet alle mulige andre
metoder, der sågar inkluderede at svømme tilbage til øven i et tidligere
saved game, køre en truck ned på stranden, som jeg så brugte til at få ram
på heli-manden, men også uden held.
Den var sgu sej!

Peter

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 15-12-04 16:45

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> saved game, køre en truck ned på stranden, som jeg så brugte til at få ram

Ja, man må håbe at snyd så ikke giver "mærkelige" effekter for dig senere
så.

Mht. til at køre bilen ned på stranden, så ødelægger det også effekten af at
løbe derind: Meningen er at helikopteren ikke skal se én, det er derfor man
kun bruger maskingeværet (det personlige altså).

Du skulle prøve dén med masten en dag, det er altså ikke så svært igen.
Hvis du sørger for at dukke dig, og så læne dig ud når du skyder, bliver du
ikke såret særlig meget.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 15-12-04 18:12

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Nåh, jeg prøvede lige: Det viste sig at være nemmest oppe fra taget.
Først løber man ud i stævnen, til sprængladningen er gået af. Så løber man
tilbage, og helt op på toppen af styrehuset. Der er en mast og jernklods man
kan gemme sig bag.

Så er det bare at dække sig, og ramme ham med raketter.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Holm

Dato : 15-12-04 21:02

Henrik Stavnshøj wrote:
> [...]
> og jernklods man kan gemme sig bag.
>
> Så er det bare at dække sig, og ramme ham med raketter.

ja, problemet var nok også at jeg er mega dårlig med raketstyret :)

Mvh
Peter

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 26-12-04 11:31

Jeg har også siddet fast her temlig længe, og jeg kan bare ikke få ram på
den chopper, selvom jeg har prøvet alle jeres gode råd, så jeg giver op nu.
Og så spørger jeg om der ikke er en som gider sende mig et savegame til det
som kommer efter, så jeg kan komme videre.

På forhånd tak

Johny P.

Fra : Peter Holm

Dato : 27-12-04 20:30

du kan blive udødelig og klare chopperen på den måde.
Der er forklaring og filer til snyd på denne side.
http://www.actiontrip.com/cheats/farcry.phtml
Sådan endte jeg med at gøre det.

Mvh
Peter