elektronisk speedometer
Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-12-04 21:11

Går lidt og overvejer at montere elektronisk speedometer og
omdrejningstæller.
Jeg har hørt man kan købe nærmest en form for cykelcomputer, bare meget
større og med flere funktioner i, så det passer til en MC.
Hvor finder man sådan noget uden at skulle betale en formue?

Niels

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-12-04 21:26

Niels Bengaard wrote:
> [...]
> meget større og med flere funktioner i, så det passer til en MC.
> Hvor finder man sådan noget uden at skulle betale en formue?

check
http://www.louis.de/_1027ad9bf0010a808049d40db8e46e2b9d/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&artnr_gr=10034840&anzeige=0&back_url=%252F_1027ad9bf0010a808049d40db8e46e2b9d%252Fshop%252Fshop_dispatch.php%253Farticle_context%253Dsearch%2526searchterm%253Ddigital

eller varenr. 10034840.

--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 14-12-04 22:35

> [...]
> større og med flere funktioner i, så det passer til en MC.
> Hvor finder man sådan noget uden at skulle betale en formue?
---------------------
Jeg skal til at bestille en masse dele ved min sponsor i tyskland
www.bimbos-fighter.de
De har en masse digitale ting:
http://bimbo.stroehmer.de/shop-artikel.php?kategorie=7&PHPSESSID=447963a3b23207a8c381836ac98804cb

Hvis der er noget du kan bruge og gerne vil have det med, så mail direkte
til mig..
Der er nok også en del at hente med prisen hvis det skulle blive aktuelt..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Stefan

Dato : 15-12-04 21:57

Det er må da være sagen !

http://www.leveringhaus.com/digibeast/page/db_ges_eng.html

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-12-04 17:59

> [...]
> større og med flere funktioner i, så det passer til en MC.
> Hvor finder man sådan noget uden at skulle betale en formue?

Det endte med denne her type.
http://www.quad-world.de/shop/catalog/product_info.php/cPath/26_257/products_id/1234
Fandt den til næsten det halve på ebay.

Der er dog mange modeller her