Billeder af den nye Passat.
Fra : Henrik B.

Dato : 14-12-04 14:53

Iflg. bilbasen, har VW nu offentliggjort billeder af den nye Passat (2005).
http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3301

M.v.h.

Fra : Allan Møller

Dato : 14-12-04 21:05

> Iflg. bilbasen, har VW nu offentliggjort billeder af den nye Passat
(2005).
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3301

Der er desværre ca. 2½ år til at jeg skal skifte bil igen og er slet ikke
sikker på at
det bliver en VW - dertil har kvaliteten været for dårlig - men ellers en
flot bil.

Mvh. Allan

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 15-12-04 09:46

On Tue, 14 Dec 2004 14:53:03 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Iflg. bilbasen, har VW nu offentliggjort billeder af den nye Passat (2005).
>http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3301

Flot bil.

Nogen tekniske data ?

Motoren skulle være på tværs igen, ikke sandt ? Men den er næppe mere
kort i snuden.
Unægteligt et noget amerikansk interiør.

mvh

John

Fra : Mogens

Dato : 16-12-04 18:47

"JK (at mail dot dk)" <johnknuhtsen@address.invalid> skrev i en meddelelse

> Nogen tekniske data ?

www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_news/mz_ng_
news_51_2004_passat.asp

Fra : JS

Dato : 16-12-04 20:16

> [...]
> kort i snuden.
> Unægteligt et noget amerikansk interiør.

BMW 5...