tak for lån..
Fra : Finn Møgelmose

Dato : 14-12-04 14:11

Kære biltyv.
En bil der står parkeret ved et værksted er som regel defekt.
Håber du nød de 300 meter som du nåede inden batteriet gav helt op.
Generatoren er defekt, kan ikke køre.Det skulle Falck have noteret med store
bogstaver på forruden... Surt !
se billederne her http://www.luneborgvej.dk/JETTA.htm

Finn Møgelmose
- som er ved at købe en anden bil til sin søster -

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-12-04 14:24

"Finn Møgelmose" <finn.@sletaltluneborgvej.dk> wrote in message
> [...]
> Håber du nød de 300 meter som du nåede inden batteriet gav helt op.
> Generatoren er defekt, kan ikke køre.Det skulle Falck have noteret med

Selv om det ikke er passende, så LOL.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Kim S

Dato : 14-12-04 14:36

> Selv om det ikke er passende, så LOL.

Århh...Et lille fnis er nok meget passende
Fanme surt for ejeren, og forhåbentlig osse for tyven.

Mvh,Kim

Fra : Diesell

Dato : 14-12-04 18:35

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Århh...Et lille fnis er nok meget passende
> Fanme surt for ejeren, og forhåbentlig osse for tyven.

Ja, og så kan han (tyven) fandme bare lære det!!

Jesper

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 14-12-04 20:06

Meget bittert når søster har spinket og sparet for at kunne købe bilen.
Nu må hun cykle med 2 små børn og vente på at falck får afleveret bilen
hjemme på mit værksted så jeg kan få besigtiget "dyret"
Foreløbigt har jeg fundet en ascon fra 87 med 1 år til syn hun kan låne..
Skidt at bo i Esbjerg.. Når brormands værskted ligger i Vendsyssel..
(Nordjylland til de ikke indviede)

Finn Møgelmose
-som skal i værkstedet for at kigge lidt på lillebroderens mascot som er
lidt skadet så der kan blive plads til en Jetta på liften-
www.luneborgvej.dk/jetta.htm

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-12-04 06:56

Een ting er at han stjæler bilen, men at smadre den på den måde der !! Han
skulle hænges op i det der hænger ned !
Jeg er ked af at den slags desværre mere eller mindre altid rammer dem der
IKKE har det nødvendige overskud til den slags...

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-12-04 09:23

En helt masse bits fra Finn Møgelmose til dk.fritid.bil gav følgende:

> [...]
> Håber du nød de 300 meter som du nåede inden batteriet gav helt op.
> Generatoren er defekt, kan ikke køre.Det skulle Falck have noteret med store

Når jeg har set billederne kan jeg ikke lade være med at smile lidt. Ikke
fordi billederne alene giver noget at smile af, men fordi ovenstående tekst
er et så dejligt udtryk for den kære danske galgenhumor: Uanset hvor trist og
tragisk en situation vi er havnet i (heldigvis er der ingen der er døde, og
hvis der var var det nok biltyven og så kan det nærmest være det samme) så er
vi altid i stand til at finde en passende grovkornet humor der passer.

Så respekt til Finn for at finde sin humoristiske side og for ikke at give op
- det bliver din søster nok også en dag glad for :)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Never trust a naked woman"
-- Sean Connery as Robert MacDougal in 'Entrapment'