Fejl på lader på DM50
Fra : Superdrive

Dato : 14-12-04 00:46

Ja jeg har en DM50

den er org, kun begrænsninger er fjernet ellers er den som fra fabrikken og
batteriet er skiftet,, MEN

Horn/blink/bremselys virker KUN når jeg kører, og den lader ikk batteriet..!
og batteriet er OK, hva skal skiftes??

Fra : Jante

Dato : 14-12-04 02:07

"Superdrive" skrev:

> Horn/blink/bremselys virker KUN når jeg kører, og den lader ikk batteriet..!
> og batteriet er OK, hva skal skiftes??

Sikringen...

/J

Fra : Superdrive

Dato : 15-12-04 17:52

Sikringen...

/J

KLip

LOL* burde ha skrevet det er mere præcist, ALT er ok ved batteri selv
sikringen... hva er det der bruges til og lade svinet op med, hva "dimsen"
som lader

Fra : Jante

Dato : 16-12-04 01:17

"Superdrive" skrev:

> LOL* burde ha skrevet det er mere præcist, ALT er ok ved batteri selv
> sikringen... hva er det der bruges til og lade svinet op med, hva "dimsen"
> som lader

Ok,så...
Da horn og blinklys virker når du kører, kan vi udelukke
både generator og ensetter/laderegulator som mulig fejlkilde.

Tilbage er ledningsforbindelsen mellem laderegulatoren (ofte
en lille firkantet box med alu-køleribber) og sikringsholderen.
Og så naturligvis batteriets stelforbindelse!

/J

Fra : Superdrive

Dato : 16-12-04 17:30

Takker det vil jeg kigge på i weekenden...