Lægger TKrath op til duel? :-)
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-12-04 00:26

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cpl383$tgr$1@news.cybercity.dk...

> Thomas Krath
> Turbo lag is created to give V8's a chance!!

Er der hermed lagt op til en duel mellem far og søn

Sorry, den var for oplagt og det er sent

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-12-04 00:39

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Er der hermed lagt op til en duel mellem far og søn

næppe ;)

det der signatursjov stammer andetsteds fra

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Torben E

Dato : 14-12-04 10:40

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der hermed lagt op til en duel mellem far og søn
>

> Sorry, den var for oplagt og det er sent

Mine penge er på ford´en (op til ca 200 kmt)

Torben E

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-12-04 10:46

Torben E telepaterede følgende til sin PC:
> Mine penge er på ford´en (op til ca 200 kmt)

Hvor mange har du?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Torben E

Dato : 14-12-04 17:29

meddelelse news:41beb64b$0$74688$14726298@news.sunsite.dk...
> Torben E telepaterede følgende til sin PC:
>
> Hvor mange har du?

Lidt har jeg da lagt til side

Hvad kører en standart camaro en 1 /4 på, og slutfart ?

Torben E

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-12-04 18:10

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt har jeg da lagt til side

Du har chance for at spare op, en tid endnu.
Cossie er vist parkeret for vinteren

> Hvad kører en standart camaro en 1 /4 på, og slutfart ?

Aner det ikke :-/
Men hvis de to herrer skulle finde på noget,
så burde der være en tilstede, med en lydoptager.

Jeg har en dum mistanke om, at det kunne blive en fed lydfil

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Torben E

Dato : 14-12-04 18:25

> Du har chance for at spare op, en tid endnu.
> Cossie er vist parkeret for vinteren

I know

Torben E

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 19:44

En Escort Cosworth med et stage 3 kit kører 11,xx sek - jeg har det på
video! Det kræver dog at køren ved hvordan man laver den rette start! En
tilsvarende tid kører en Camaro Z28 ikke.

--

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Torben E

Dato : 14-12-04 19:45

> En Escort Cosworth med et stage 3 kit kører 11,xx sek - jeg har det på
> video! Det kræver dog at køren ved hvordan man laver den rette start! En
> tilsvarende tid kører en Camaro Z28 ikke.

Yes, det ved jeg, det er dog mere almindeligt med mid 12´ere fra
stage 3 biler, det er dog lysår hurtigere end en stock camaro.

Torben E

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-12-04 18:23

Tue, 14 Dec 2004 10:39:56 +0100, skrev Torben E, på 16 linier, i
<41beb56a$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Mine penge er på ford´en (op til ca 200 kmt)
>
>Torben E

Hmmm
Kan ikke være sjovt og køre stærkere i en Ford

--

MVH Karsten
Horsens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-12-04 18:36

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> MVH Karsten
> Horsens
> Rigtige motorere har ingen stempler.

Kører Karsten RX 'et-eller-andet'?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-12-04 09:08

Tue, 14 Dec 2004 18:36:01 +0100, skrev Uffe Bærentsen, på 19 linier, i
<41bf2459$0$255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

>Kører Karsten RX 'et-eller-andet'?

Næ men så dog en RX8 igår. derfor den sig
Bare synd det kun er Mazda der bruger den.

Hvis udviklingen var til den som den har været til stempel motore
ville den være stempel motoren langt overlegen.
Måske ikke i moment men HK

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 19:23

> Er der hermed lagt op til en duel mellem far og søn

Det tvivler jeg på - Camaroen har ikke en chance, når Cossien igen er på
gaden.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 19:49

"Jan W Nielsen" skrev i en meddelelse
"Re: Lægger TKrath op til duel? "

> Det tvivler jeg på - Camaroen har ikke en chance, når Cossien igen er på
> gaden.

"...camaroen er en doven gammel dranker på sovepiller
ved siden af - og det er den allerde nu..."

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.231.21)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-12-04 22:09

> "...camaroen er en doven gammel dranker på sovepiller
> ved siden af - og det er den allerede nu..."

*LOL*

Ja, som jeg skrev, så betragter jeg Cossien som en "lille tætbygget
helvedes-maskine" på speed, når den er trimmet trimmet til over 300 hk, på
sænket undervogn, fiberbøsninger og har firehjulstræk.

I sammenligning er Camaroen en doven dranker på stesso´er (*LOL*) ganske som
alle andre store motorvejsmissiler - 300 hestes BMW´er, Mercedes´er, AUDI
A8´ere eller andre af samme slags. )

Men som jeg også skrev, så er den stadig hamrende lækker - det er blot noget
HELT andet, end Cossi´en, der i dén opsætning minder om en hybrid mellem en
rallybil og en kickbokser på speed og hormon-præparater.. Det er to vidt
forskellige ting..

Gode billeder, ikke..?

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 14-12-04 22:14

"Jan W Nielsen" <ingenemail@email.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL*

Dén posting krævede lidt "hjernegymnastik" :)
(lang tid undervejs...)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-12-04 22:26

> Dén posting krævede lidt "hjernegymnastik" :)
> (lang tid undervejs...)

Man kan ikke sidde her hele tiden - een skal jo røre sig i ny og næ, hvorfor
jeg var ude at lunte mine 8 km rundt om Christiania, ud på Holmen, forbi
kraftværket, og ind mod byen igen.

/Jan W Nielsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-12-04 22:45

On Tue, 14 Dec 2004 22:26:02 +0100, "Jan W Nielsen"
<ingenemail@email.dk> wrote:

>Man kan ikke sidde her hele tiden - een skal jo røre sig i ny og næ, hvorfor
>jeg var ude at lunte mine 8 km rundt om Christiania, ud på Holmen, forbi
>kraftværket, og ind mod byen igen.

Hva fa'n har man en bil til?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-12-04 22:47

> Hva fa'n har man en bil til?

Bil? *LOL* ;)

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 09:22

> Bil? *LOL* ;)

Performance VectraaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:...................!!!

...så er det ikke nødvendigt selv at bore den...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 19:16

"Uffe Bærentsen" <mailto:leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Lægger TKrath op til duel? "

> Er der hermed lagt op til en duel mellem far og søn

LOL - det ér allerede aftalt

Men vurdering er, at jeg taber duellen.
4x4 er for stor en mundfuld for min baghjulstrækker,
der laver hjulsspind i 3., hvis man ikke passer på!

Jeg vil nok ikke kunne få kræfterne i jorden uden noget
mere øvelse/træning, IMO...

Mvh Mogens

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.231.21)

Fra : Cosworth POWER