Onanere i et parforhold.
Fra : Rob

Dato : 13-12-04 19:37

Hej

Jeg snakkede med min kærste om at onanere, også sagde hun at det gjorde hun
da...
Så spurgte jeg om det var noget hun gjorde tit, men det var forskelligt.
Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er det
egentlig "normalt"?

Hilsen Rob

Fra : Kathrine

Dato : 13-12-04 19:56

"Rob" skrev:

> [...]
forskelligt.
> Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er

Jeg gør det også en del i perioder.
Nok mest fordi jeg har en mand der er for hurtig på aftrækkeren, ikke
giver sig tid nok og kommer for hurtigt, og så er det ikke altid, at jeg
gider gøre mig den umage at blive færdig eller får tid til at få
orgasme. Så hygger jeg mig lidt alene i stedet. Så er der tid og rum nok
til det Andre gange er jeg bare liderlig på tidspunkter, hvor han
ikke er til stede.
--
Kathrine

Fra : NN

Dato : 13-12-04 20:34

"Kathrine" <katras@fjerndette.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> orgasme. Så hygger jeg mig lidt alene i stedet. Så er der tid og rum nok
> til det Andre gange er jeg bare liderlig på tidspunkter, hvor han

Har du prøvet at lade din mand pille ved dig inden samlejet? Når du så _har_
fået orgasme, er det også meget bedre for ham.

Hilsen

Fra : Kathrine

Dato : 13-12-04 21:30

"NN" skrev:

> Har du prøvet at lade din mand pille ved dig inden samlejet? Når du så
_har_
> fået orgasme, er det også meget bedre for ham.

Ork ja, den leg dyrker vi en del, men variation er en god ting Også
selvom det går ud over min orgasme.
Nu har jeg så heller ikke noget imod at lege med mig selv, så jeg ser
det ikke som en sur pligt eller nød i den forstand.
Derfor er det ok ikke at få orgasme hver gang.
--
Kathrine

Fra : Henning

Dato : 16-12-04 08:02

"NN" <NN@NN.NN> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at lade din mand pille ved dig inden samlejet? Når du så
> _har_
> fået orgasme, er det også meget bedre for ham.

Når damen har fået sin orgasme. bliver hun knas tør
bag efter, så er det ingen fornøjelse ved det

MVH
Henning

Fra : 2v 2kr

Dato : 16-12-04 21:02

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "NN" <NN@NN.NN> skrev i en meddelelse

> Når damen har fået sin orgasme. bliver hun knas tør
> bag efter, så er det ingen fornøjelse ved det
>
> MVH
> Henning

har du ikke lidt mundvand at gi a

Fra : Kathrine

Dato : 16-12-04 22:20

"Henning" skrev:

> Når damen har fået sin orgasme. bliver hun knas tør
> bag efter, så er det ingen fornøjelse ved det

Hmmm, her er det nu nærmest omvendt. Jeg er rimelig knastør indtil jeg
er godt oppe og ringe og evt. har fået min orgasme.
Men vi er vel alle lidt forskellige
--
Kathrine

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-12-04 02:06

> Hmmm, her er det nu nærmest omvendt. Jeg er rimelig knastør indtil jeg
> er godt oppe og ringe og evt. har fået min orgasme.
> [...]

Jeg har heller aldrig hørt om at piger skulel blive tørre efter orgasme.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-12-04 02:05

> [...]
>
> "NN" <NN@NN.NN> skrev i en meddelelse

> Når damen har fået sin orgasme. bliver hun knas tør
> bag efter, så er det ingen fornøjelse ved det

Hmm... Er aldrig sket for mig.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 20:50

"Rob" <my@email.com> wrote in message
> [...]
> Så spurgte jeg om det var noget hun gjorde tit, men det var forskelligt.
> Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er det

Der findes to slags mennesker i parforhold: Dem, der onanerer, og dem, der
ikke vil indrømme det.

Per v.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 22:35

Per Vadmand wrote:

> Der findes to slags mennesker i parforhold: Dem, der onanerer, og dem, der
> ikke vil indrømme det.

Pjat!

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 23:29

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Pjat!

Da du selv har erklæret, at du ikke er i eller ønsker at være i et
parforhold, burde du måske indse din inhabilitet i dette spørgsmål.

For øvrigt tror jeg, du ville blive betydeligt rarere og sjovere at
diskutere med, hvis du tog dig en lille spiller af og til.

Per V.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 23:53

Per Vadmand wrote:
> [...]
>
> For øvrigt tror jeg, du ville blive betydeligt rarere og sjovere at
> diskutere med, hvis du tog dig en lille spiller af og til.

Jeg kan være både rar og sjov uden at spille.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-12-04 00:41

> Jeg kan være både rar og sjov uden at spille.

Det har vi så til gode at opleve her på nettet.

Per V.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 14-12-04 16:46

Per Vadmand wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Det har vi så til gode at opleve her på nettet.

Så må det være fordi, du ikke forstår min humor.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-12-04 19:53

> Så må det være fordi, du ikke forstår min humor.

Det er jeg vist ikke ene om. Men det trøster mig da, hvis din afholdenheds-
og syndsfanatisme ikke er alvorligt ment.

Per V.

Fra : JJ

Dato : 13-12-04 23:54

> For øvrigt tror jeg, du ville blive betydeligt rarere og sjovere at
> diskutere med, hvis du tog dig en lille spiller af og til.

LOL :)

Helt enig der, det kan da næppe skade...

JJ

Fra : 2v 2kr

Dato : 14-12-04 12:48

> [...]
>
> For øvrigt tror jeg, du ville blive betydeligt rarere og sjovere at
> diskutere med, hvis du tog dig en lille spiller af og til.

LOL
jeg tror der skal nogle store til

Fra : Jens.,

Dato : 15-12-04 05:10

> [...]
>
> For øvrigt tror jeg, du ville blive betydeligt rarere og sjovere at
> diskutere med, hvis du tog dig en lille spiller af og til.

ser ellers ikke ud til det har hjulpet på dig.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-12-04 08:44

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Der findes to slags mennesker i parforhold: Dem, der onanerer, og dem, der
> ikke vil indrømme det.

Ikke enig.
Det ER sikkert mennesker der ikke onanerer - og de findes sikkert i
begge køn, selv om der muligvis er flest kvinder i den gruppe.
Det er ikke noget jeg ved - bare en opfattelse jeg har.
Det skal vel ikke være unormalt ikke at onanere.
--
Steen
noX

Fra : Drummer34

Dato : 14-12-04 12:47

> [...]
> Det er ikke noget jeg ved - bare en opfattelse jeg har.
> Det skal vel ikke være unormalt ikke at onanere.

Nej det skal ikke være unormalt ikke at onanere men det har vist sig at
folk der onanerer generelt har et meget bedre sexliv simpelthen fordi de
kander deres krops reaktioner meget bedre og derfor er i stand til at
fortælle partneren hvad han/hun skal gøre og derudover så ER det da
hyggeligt med en lille spiller i ny og næ. :) Jeg er lykkelig gift men jeg
onanerer da en del hvilket jeg tror 99% af alle mænd gør.

Fra : 2v 2kr

Dato : 14-12-04 13:04

"Drummer34" <Drummer342003@Yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hyggeligt med en lille spiller i ny og næ. :) Jeg er lykkelig gift men jeg
> onanerer da en del hvilket jeg tror 99% af alle mænd gør.

ja - det er ski da kanon - og så blir hånden ikke sur hvis man ikke ligger
og ævler i en time bagefter eller hvis man ikke har hængt ti meter hylde op
først.

Den er altid - om man så må sige - ved hånden, og der er ikke problemer med
slappe skeder dér!!

Daler

Fra : Jens.,

Dato : 15-12-04 05:08

> "Rob" <my@email.com> wrote in message

> Der findes to slags mennesker i parforhold: Dem, der onanerer, og
> dem, der ikke vil indrømme det.
>
> Per v.

bruger du så dit cykelstyr ?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-12-04 10:04

"Jens.," <@postkasse_66@hotmail.com@....@..> wrote in message
> bruger du så dit cykelstyr ?

???

Per V.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-12-04 21:51

On Mon, 13 Dec 2004 19:36:45 +0100, "Rob" <my@email.com> wrote:

> [...]
>Så spurgte jeg om det var noget hun gjorde tit, men det var forskelligt.
>Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er det

Tja, både mig og og min forrige kæresten onanerede da. men ok nu var der
så også 250+ km imellem os, så ikke altid at vi lige kunne finde sammen
og stille vores behov :( men så må man gøære det næstbedste, nemlig at
ringe til hinanden og så bare gøre det over telefonen :)
Flemming Jacobsen

Fra : JJ

Dato : 13-12-04 23:41

Tjah... Nu er jeg selv for nylig blevet single (pga en trist sag om utroskab
fra min side), men dengang da jeg var sammen med min eks, dyrkede vi i
gennemsnit sex 3-6 gange om ugen, og alligevel tog jeg da en spiller af og
til, når lysten meldte sig, eller hun bare ikke lige havde lyst.

Nu er jeg så "single", men er alligevel så 'heldig', at eks'en kigger ud 1-3
gange om ugen, og det ender med sex næsten hver gang, alt imens jeg dusker
min veninde (forhåbentlig kommende kæreste) fra utroskabssagen. Alligevel
onanere jeg et par gange om ugen.

Har det lidt som du skrev damen sagde; at det er faktisk oftere jeg tager
sagen i egen hånd, i perioder hvor jeg får meget sex. Jeg onanerede aldrig
så ofte da jeg var _helt_ single...

JJ

Fra : Mette

Dato : 14-12-04 01:17

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gennemsnit sex 3-6 gange om ugen, og alligevel tog jeg da en spiller af og
> til, når lysten meldte sig, eller hun bare ikke lige havde lyst.

Du siger nu, at I havde sex 3-6 gange om ugen i gennemsnit. Men du var hende
utro, fordi du ikke fik nok sex?!

> [...]
> min veninde (forhåbentlig kommende kæreste) fra utroskabssagen. Alligevel

Sjovt som tingene kan ændre sig. Nu vil din ekskæreste gerne have sex og nu
vil du pludselig have din elskerinde som kæreste, på trods af, at hun bare
var én du dyrkede sex med og som ikke nåede din kæreste til sokkeholderne
personlighedsmæssigt - som du jo sagde.

Jeg spørger bare fordi jeg undres...

Fra : JJ

Dato : 14-12-04 10:16

> Du siger nu, at I havde sex 3-6 gange om ugen i gennemsnit. Men du var
> hende
> utro, fordi du ikke fik nok sex?!

Den er slet ikke så tricky, jeg snakker om dengang det kørte, før "krisen".
Derfor ;)

> [...]
> var én du dyrkede sex med og som ikke nåede din kæreste til sokkeholderne

Tjah, ved ikke hvad der sker for eks'en, kunne forestille mig at hun vil
have mig tilbage trods alt, men det har jeg gjort hende opmærksom på at det
næppe kan lade sig gøre. Alligevel dukker hun op af og til, i perioder
bliver hun en nat osv.

Mht "elskerinden", well, jeg har jo tilbragt en del mere tid sammen med
hende, og nu også med andet end sex som grunden til samværd, så jeg har
opdaget sider, og dybde, ved hende, som jeg ikke troede hun besad. Men
omvendt, vi har altid snakket godt sammen på jobbet, inden det udviklede
sig, så noget til fælles har vi nok altid haft.

> Jeg spørger bare fordi jeg undres...

Det er helt i orden :)

JJ

Fra : nusle nuslesen

Dato : 14-12-04 18:45

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
det
> næppe kan lade sig gøre. Alligevel dukker hun op af og til, i perioder

Hvad mener du med "i perioder"?

Fra den 25. november til nu er der kun gået 19 dage, det er knap nok en
periode i sig selv.

25. november har jeg fra:

> [...]
> omvendt, vi har altid snakket godt sammen på jobbet, inden det udviklede
> sig, så noget til fælles har vi nok altid haft.

Og den 25. november skrev du også:
"Min kæreste er jo netop alt det jeg drømmer om,
som jeg ellers også synes jeg har forsøgt på at forklare (?),
det fungerer bare ikke seksuelt. Og jeg kender min veninde/
kollega/affære ret godt, også til daglig. Hun kan slet ikke
måle sig med min kæreste jo :)"

Dette har jeg fra:

Måske handlede din eks's manglende lyst til sex med dig om din iøjefaldende
umodenhed og mangel på engagement.

Og hvad siger det om dig som menneske/mand, at du føler dig tilpas med at
behandle kvinder på den måde (uagtet hvordan kvinder føler om sig selv
(manglende selvværd mv.), behandler "ordentlige" mænd dem ikke sådan)?

Det som du beretter om i dette forum, og måden du vælger at berette om det
på, medfører at du i mine øjne diskvalificerer dig til at indgå i et seriøst
forhold.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-12-04 18:54

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Det som du beretter om i dette forum, og måden du vælger at berette
> om det på, medfører at du i mine øjne diskvalificerer dig til at
> indgå i et seriøst forhold.

Hvad skal der til, før man er kvalificeret? Skal man have et eller flere
brudte, (u)seriøse forhold bag sig, før man kan indgå et nyt?

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 14-12-04 19:03

Hej,

> Hvad skal der til, før man er kvalificeret? Skal man have et eller flere
> brudte, (u)seriøse forhold bag sig, før man kan indgå et nyt?

Hvad mener du der skal til?

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-12-04 19:06

> Hvad mener du der skal til?

Aner det ikke, men jeg forstår ikke, at man på forhånd kan diskvalificere
sig.

--
-Jens B.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 14-12-04 19:25

Hej,

> Aner det ikke, men jeg forstår ikke, at man på forhånd kan diskvalificere
> sig.

Udvælgelsesproces (bemærk venligst at jeg i det tidligere indlæg skrev: "i
mine øjne").

Forstår du det nu?

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-12-04 19:38

> Udvælgelsesproces (bemærk venligst at jeg i det tidligere indlæg
> skrev: "i mine øjne").
>
> Forstår du det nu?

Nope, men jeg har også drukket rigeligt med god øl i dag.

--
-Jens B.

Fra : 2v 2kr

Dato : 14-12-04 20:24

> "nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Nope, men jeg har også drukket rigeligt med god øl i dag.
>
> --
> -Jens B.

mærke??

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-12-04 10:06

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> wrote in message

> mærke??

St Feuillien Cuvée de Noël.

--
-Jens B.

Fra : 2v 2kr

Dato : 14-12-04 20:23

"nusle nuslesen"
> Hej,
>
> Hvad mener du med "i perioder"?

en periode er fire uger - hvoraf den ene er noget blodig

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 00:48

> Hvad mener du med "i perioder"?
>
> Fra den 25. november til nu er der kun gået 19 dage, det er knap nok en
> periode i sig selv.

Ja, ok, fejlagtigt ordvalg, whatever... Af og til bliver hun en nat. Bedre?

> Måske handlede din eks's manglende lyst til sex med dig om din
> iøjefaldende
> umodenhed og mangel på engagement.

Erhm... Umodenhed? Hvad bygger du det på, og hvorledes forklare dette at hun
så pludselig har lyst nu?

> Og hvad siger det om dig som menneske/mand, at du føler dig tilpas med at
> behandle kvinder på den måde (uagtet hvordan kvinder føler om sig selv
> (manglende selvværd mv.), behandler "ordentlige" mænd dem ikke sådan)?

Behandle kvinder hvordan? De er begge velvidende om den anden, jeg lokker
dem ikke og jeg lover intet. Hvad er det så jeg gør forkert? Hvorfor skal
jeg have skylden for at behandle dem dårligt? Jeg har ikke bedt dem begge om
at gå i seng med mig? Tværtimod, jeg har jo netop slået op med den ene af
den grund? Desuden, når det er frivilligt at de kommer herud og de får det
de vil have, er det så ikke at behandle dem godt? Jeg får da ingen klager?

Ok, det må jeg så leve med.

JJ

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-12-04 09:17

On Wed, 15 Dec 2004 00:47:59 +0100, JJ wrote:

> [...]
> den ene af den grund? Desuden, når det er frivilligt at de kommer herud
> og de får det de vil have, er det så ikke at behandle dem godt? Jeg får

Jeg ville ikke være nervøs hvis jeg var dig.

Hvis du som du siger ikke får nogle klager og de begge er velvidende om
"fjenden" (den anden pige) så kan jeg ikke se du gør noget forkert.

Det har intet at gøre med at behandle kvinder forkert - de kan jo selv
sige fra længere er den sq ikke.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mette

Dato : 15-12-04 21:16

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.15.08.16.51.852136@for.contactinfo...
> [...]
> "fjenden" (den anden pige) så kan jeg ikke se du gør noget forkert.
>
> Det har intet at gøre med at behandle kvinder forkert - de kan jo selv

Men har man ikke et moralsk ansvar overfor den person, der ikke ved noget
som helst om hele dette arrangement: den evt. kommende kærestes nuværende
kæreste?? Han er jo ikke blevet spurgt om han synes det er helt OK, at hans
kæreste går i seng med en kollega, der håber på at få hende som kæreste.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-12-04 23:06

On Wed, 15 Dec 2004 21:15:54 +0100, Mette wrote:

> [...]
> nuværende kæreste?? Han er jo ikke blevet spurgt om han synes det er
> helt OK, at hans kæreste går i seng med en kollega, der håber på at

Om han stopper eller ej så er "skaden" sket.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-12-04 23:22

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.15.22.05.42.400313@for.contactinfo...

Hej,

> Om han stopper eller ej så er "skaden" sket.

Mener du da, at hvis din kæreste er dig utro, så gør det ingen forskel om
det er én gang, få gange eller mange gange?

Hvad siger det om et menneskes karakter? - hvis din
kæreste/ven/familiemedlem begår en fejl, er der så ingen forskel på om det
er én gang, få gange eller mange gange?

Efter min mening er der en verden til forskel - det er tilgiveligt at fejle,
når/hvis man søger at rette fejlen - da ikke hvis man bevidst søger at gøre
en dyd ud at fortsætte ud af den deroute.

mange hilsner

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-04 00:34

On Wed, 15 Dec 2004 23:22:05 +0100, nusle nuslesen wrote:

> Mener du da, at hvis din kæreste er dig utro, så gør det ingen forskel
> om det er én gang, få gange eller mange gange?

I princippet ja - for så er hun ude i kulden.

> Hvad siger det om et menneskes karakter? - hvis din
> kæreste/ven/familiemedlem begår en fejl, er der så ingen forskel på om
> det er én gang, få gange eller mange gange?

Jo men se ovenfor - er hun først ude så må hun gøre hvad der passer
hende.

> Efter min mening er der en verden til forskel - det er tilgiveligt at
> fejle, når/hvis man søger at rette fejlen - da ikke hvis man bevidst
> søger at gøre en dyd ud at fortsætte ud af den deroute.

Jeg kan godt følge dig. Der skal to til et forhold (eller flere som JJ jo
tydeligt viser hehe) men hvis JJ's hjerte banker for hende den nye så må
han i første omgang tænke på sig selv.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 00:43

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.15.23.33.41.218147@for.contactinfo...

Hej,

> Jeg kan godt følge dig. Der skal to til et forhold (eller flere som JJ jo
> tydeligt viser hehe) men hvis JJ's hjerte banker for hende den nye så må
> han i første omgang tænke på sig selv.

Mon hans hjerte banker for "den nye", når han stadig dyrker sex med eks'en,
selvom han har lovet "den nye" det skal stoppe?

Hvem kan dog ønske sig at blive elsket "på den måde"?

mange hilsner

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-04 02:12

On Thu, 16 Dec 2004 00:43:15 +0100, nusle nuslesen wrote:

> Mon hans hjerte banker for "den nye", når han stadig dyrker sex med
> eks'en, selvom han har lovet "den nye" det skal stoppe?

Aner det ikke jeg kan kun sige jeg selv har stået i samme situation som
JJ og det er hverken nemt eller sjovt. Man ved virkelig ikke hvad man skal
gribe og gøre i.....

Men så længe man ikke græder så føler man at man har det godt og at
dyrke en ny er en måde at dulme smerterne på omend det ikke just er den
mest perfekte metode da det giver bagslag senere når det er blevet
hverdag igen.

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 16:34

> Mon hans hjerte banker for "den nye", når han stadig dyrker sex med
> eks'en,
> selvom han har lovet "den nye" det skal stoppe?

Ja, det gør det, og husk på at dette her en under rivende udvikling, og jeg
har faktisk ikke haft sex med min eks (sorry, det rimer) siden jeg afgav det
løfte. Omvendt dyrker hun jo heller ikke med sin soon-to-be eks.

JJ

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 18:59

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Omvendt dyrker hun jo heller ikke med sin soon-to-be eks.

Hvor ved du det fra?

Fordi hun siger det?

Tror du på det?

Mon hun sagde (siger) til sin kæreste, at hun dyrkede (dyrker) sex med dig?

Hvor troværdig er hun egentlig (og hvor troværdig er du!)?

Kan du ikke selv se, hvordan denne adfærd stiller jer begge fremover?

Tror du, at hun kun kunne finde på at gøre det mod eks'en - men ikke mod
dig?

En dag er du også (hvis I bliver sammen) blevet hverdag og kedelig (vi er
alle kedelige i perioder i vores liv, vil jeg påstå) - og en dag er hun også
blevet kedelig - den sex I har nu er præget af nyhedens forgabelse, sådan
ser scenariet ikke ud om 5-10 år (hvis I bliver sammen).

Hvad tror du, at du tænker til den tid, når hun tager til julefrokost - og
hvad tror du hun tænker, når du tager til julefrokost?
(Julefrokost; apropos tiden vi er i)

Catch my drift?

mange hilsner

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 19:25

[Snip en masse spørgsmål, som jeg har tænkt over og vi har talt om sammen]

> Catch my drift?

Well, der er jo ingen garantier? Vi ved jo begge hvad vi kunne finde på? Jeg
kan jo faktisk ikke engang love mig selv at jeg ikke gør det igen, for jeg
havde jo lovet mig aldrig at gøre det overhovedet. Vi er bare nødt til at
prøve at opbygge en tillid sammen, og så tage den derfra. Desuden stoler jeg
på hende, i hvert fald indtil jeg har bevis for andet, men selvfølgelig
tænker man da lidt af og til :)

JJ

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 20:03

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> kan jo faktisk ikke engang love mig selv at jeg ikke gør det igen, for jeg
> havde jo lovet mig aldrig at gøre det overhovedet.

Har du "dårlig samvittighed" overfor dig selv?

> [...]
jeg
> på hende, i hvert fald indtil jeg har bevis for andet, men selvfølgelig

Jeg ville også tænke mit (det gør jeg sådan set allerede).

mange hilsner

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 16:32

> Mener du da, at hvis din kæreste er dig utro, så gør det ingen forskel om
> det er én gang, få gange eller mange gange?

Well, det er allerede _MANGE_ gange, så mon ikke skaden er sket? Desuden er
han en klaphat (og ja, jeg kender ham faktisk fra andet end hvad jeg hører
fra hende), så han er da den sidste jeg tager hensyn til i den her sag...

JJ

Fra : 2v 2kr

Dato : 14-12-04 12:50

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var én du dyrkede sex med og som ikke nåede din kæreste til sokkeholderne

han er bare en heldig mand - 3 elskerinder:

exen
elskerinden og
højrehånden

ja, jeg er ikke misundelig...........

Fra : Paul

Dato : 14-12-04 03:32

> [...]

> dusker min veninde (forhåbentlig kommende kæreste) fra utroskabssagen.
> Alligevel onanere jeg et par gange om ugen.

Okay...

Lige netop hér skal du lige hjælpe mig lidt på vej... med min forståelse...
af din situation.
Hvordan kan man være single og alligevel have sex med ex'en 1-3 gange om
ugen?
Er det et spørgsmål om geografi (hver sin lejlighed)?
Er det et spørgsmål om kvantitet (hvor mange gange i gør det om ugen)?
Eller er det mere fordi hun ikke kan holde tanken ud, at du dusker én anden
mens i er et par, mens det ikke gør noget når i er ex'er?
Hvem narrer hvem? Og hvorfor laver i ikke bare en trekant?

Inquiring mind wants to know. :)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : JJ

Dato : 14-12-04 10:24

> Lige netop hér skal du lige hjælpe mig lidt på vej... med min
> forståelse... af din situation.

Skal prøve, selvom jeg ikke helt selv kender årsagerne til alt.

> Hvordan kan man være single og alligevel have sex med ex'en 1-3 gange om
> ugen?
> Er det et spørgsmål om geografi (hver sin lejlighed)?

Ved ikke, hun er måske ude på at få mig tilbage? Faktum er at hun kigger ud
mindst en gang om ugen lige pt, og det ender som sagt med sex næsten hver
gang, enkelte gange overnatter hun og det bliver til mere en bare en gang.
Vi bor ikke sammen mere, faktisk end ikke i samme by.

> Er det et spørgsmål om kvantitet (hvor mange gange i gør det om ugen)?

Ikke forstået? Jeg tager det bare som det kommer, jeg har ingen løfter givet
til nogen, så i øjeblikket eksperimenterer jeg vel bare, og ser hvad det
udvikler sig til. Håber på at jeg ender med min nye veninde, men intet er
sikkert endnu.

> Eller er det mere fordi hun ikke kan holde tanken ud, at du dusker én
> anden mens i er et par, mens det ikke gør noget når i er ex'er?

Det har også undret mig. Jeg ligger ikke skjul på over for eks'en, at jeg
satser på den anden, alligevel dukker hun op.

> Hvem narrer hvem?

Hmmm... Ved ikke om der er nogen der bliver narret, jeg personligt har i
hvert fald ikke gjort noget for at skjule mine hensigter overfor de to.

> Og hvorfor laver i ikke bare en trekant?

Interessant tanke, men tvivler på at de to kan være i samme bygning, uden at
ryge i totterne på hinanden, da der er et vist had imellem dem.

JJ, som underligt nok aldrig har fået så meget, som nu hvor han blev single
igen...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-12-04 10:47

On Tue, 14 Dec 2004 10:24:18 +0100, JJ wrote:

> JJ, som underligt nok aldrig har fået så meget, som nu hvor han blev
> single igen...

Nyd det så længe det varer! :)

Fra : JJ

Dato : 14-12-04 11:19

> Nyd det så længe det varer! :)

Netop det jeg gør jo :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-12-04 13:06

"JJ" <a@b.com> wrote in message

> JJ, som underligt nok aldrig har fået så meget, som nu hvor han blev
> single igen...

Aldrig fået så meget... hvad? Mad? Søvn? Kærlighed? Samhørighed? Tryghed?
Sex?

--
-Jens B.

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 00:57

> Aldrig fået så meget... hvad? Mad? Søvn? Kærlighed? Samhørighed? Tryghed?
> Sex?

Faktisk næsten det hele :)

Sover bedre, føler mig elsket af min nye flamme, føler mig tryg fordi jeg
endelig har overskud til at tænke på andet end et dårligt forhold, og får
mere sex end jeg plejede, selv da mit tidligere forhold kørte...

JJ

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-12-04 01:07

JJ wrote:

> Sover bedre, føler mig elsket af min nye flamme, føler mig tryg fordi jeg
> endelig har overskud til at tænke på andet end et dårligt forhold, og får
> mere sex end jeg plejede, selv da mit tidligere forhold kørte...

Det lyder som om, du mangler noget rigtig indhold i dit liv.

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 01:18

> Det lyder som om, du mangler noget rigtig indhold i dit liv.

Erhm... Ok? Synes nu jeg har nok lige pt. Kan da godt være at jeg ikke har
fast forhold, men er da godt tilfreds med ovenstående, især sammenholt med
mine store hobbies; computer, golf og musik/film, samt selvfølgelig mit
arbejde, som jeg nyder i fulde drag, da det dagligt udfordre mig på nye
områder og giver mig noget med i min bagage jeg kan bruge senere i livet.

Hvad mener du jeg mangler da? Hvis du nu nævner religiøst, så lad mig lige
slå fast at jeg bestemt er ganske troende, selvom jeg ikke er medlem i
hverken kirke eller trodssamfund af nogen slags.

JJ

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-12-04 09:18

On Wed, 15 Dec 2004 01:06:53 +0100, Thomas K. Jeppesen wrote:

> Det lyder som om, du mangler noget rigtig indhold i dit liv.

Mon ikke han tværtimod har fået løst et kæmpe problem? Og derfor sover
bedre og har det bedre med sig selv?

Fra : Mette

Dato : 14-12-04 17:05

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm... Ved ikke om der er nogen der bliver narret, jeg personligt har i
> hvert fald ikke gjort noget for at skjule mine hensigter overfor de to.

Ved din elskerinde godt, at du nu går i seng med din eks? Og har din
elskerinde stadigvæk en kæreste?

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 00:53

> Ved din elskerinde godt, at du nu går i seng med din eks? Og har din
> elskerinde stadigvæk en kæreste?

Ja, det ved hun (og jeg har også lovet, at det skal stoppe) og ja, hun har
stadig et uafsluttet forhold. Det er imidlertid noget som synger på sidste
vers.

Men det dog paradoksalt at min eks nu pludselig er interesseret...

JJ

Fra : Mette

Dato : 15-12-04 21:13

> [...]
> vers.
>
> Men det dog paradoksalt at min eks nu pludselig er interesseret...

Ja, det er typisk for mange kvinder (og mænd) at de vil have det de ikke
har. Det kan være at din eks nu pludselig synes at det er lidt mere
spændende at skulle "kæmpe" lidt for dig eller hun synes at det er selve
situationen, der er pirrende - at hun pludselig er en slags elskerinde nu og
ikke "bare" kæresten derhjemme.
Jeg går ud fra, ar du holder op med at gå i seng med eksen, når/hvis du
bliver kærester med hende den anden, når hun engang holder op med at være
sin kæreste utro, og at hun så heller ikke dyrker lidt hyggesex med sin
ex....?
Det lyder til, at alle har det rigtigt fint - måske bortset lige fra en som
ingen åbenbart skænker en tanke: din elskerindes kæreste! Bør han ikke få
noget at vide?
Og husk på: det hun gør mod sin kæreste nu, kan hun også finde på at gøre
mod dig, når det bliver hverdag og vica versa.

Fra : 2v 2kr

Dato : 15-12-04 21:25

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er typisk for mange kvinder (og mænd) at de vil have det de ikke
> har.

der er osse mange der vil af med det de har

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-12-04 21:50

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og husk på: det hun gør mod sin kæreste nu, kan hun også finde på at gøre
> mod dig, når det bliver hverdag og vica versa.

Er det ikke ligegyldigt - det hun gør nu, har JJ selv gjort mod sin
eks-kæreste, så derfor synes han nok det er okay. Man behandler jo ikke
andre dårligere, end man selv ønsker de skal behandle én, vel?

Og eks'en går sikkert i seng med JJ, fordi hun er "bange for at miste" og
håber at få ham tilbage, at hun så ydmyger sig selv i processen, er det ikke
sikkert hun har tænkt igennem. Det sker ofte for mennesker, som måske ikke
er så "stærke" (ikke fordi de skal opfattes som svage). I en sådan situation
synes jeg, at man bør tænke på hvad der er bedst for alle parter, og ikke
kun for én selv. Nogle gange kan det være påkrævet at træffe vanskelige
og/eller ubehagelige beslutninger, simpelthen fordi man er den eneste med
"overskud" til det. Det kan så også medføre at "eks'en" (og andre) bliver
vrede på én, og det kan være en virkelig god drivkraft for dem, når de skal
"komme sig" efter bruddet.

JJ's bolleveninde har det åbenbart ikke godt med at han dyrker sex med sin
eks, så også overfor hende er det uhensigtsmæssigt. Hun har sikkert nogle
uafklarede problemer i sit nuværende forhold, hvor hun så bruger sin energi
på at få JJ (vinde over hans eks) - fremfor enten at løse disse problemer,
eller få brugt energien på at afslutte det. Det kan også kaldes en
"overspringshandling", ligesom når man ikke vil i gang med en vanskelig
opgave, men istedet bruger masser af tid og energi på alt muligt andet (det
tror jeg alle kan nikke genkendende til).

Jeg bygger min teori om at bolleveninden ikke kan lide at JJ dyrker sex med
eks'en på:
"(og jeg har også lovet, at det skal stoppe)"

Så alt i alt tegner det (i mine øjne) et billed af en mand der ikke holder
sig tilbage for at udnytte andres svagheder, fordi det på kort sigt
tilfredsstiller hans umiddelbare behov.

Jeg kan selvfølgelig tage fuldstændig fejl - og så er der jo ingen grund til
at tillægge min mening værdi. Vi har som bekendt alle friheden til at tænke
og tro som vi vil.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-12-04 22:15

> Så alt i alt tegner det (i mine øjne) et billed af en mand der ikke
> holder sig tilbage for at udnytte andres svagheder, fordi det på kort
> sigt tilfredsstiller hans umiddelbare behov.

Og deri ligner han såmænd dig, mig og resten af jordens befolkning.
Velkommen til én af tilværelsens mange små skyggesider.

--
-Jens B.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 05:48

Jens Bruun wrote:
> "nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> Og deri ligner han såmænd dig, mig og resten af jordens befolkning.
> Velkommen til én af tilværelsens mange små skyggesider.

Tal for dig selv!

Fra : Mette

Dato : 15-12-04 22:28

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> at tillægge min mening værdi. Vi har som bekendt alle friheden til at

Nusle, endnu engang må jeg tage hatten af for din enorme indsigt. Jeg er
fuldstændigt enig i alt det du skriver. Enten har du bare enormt megen
livserfaring eller også er du terapeut/psykolog Du rammer hovedet på
sømmet.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-12-04 23:17

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> fuldstændigt enig i alt det du skriver. Enten har du bare enormt megen
> livserfaring eller også er du terapeut/psykolog Du rammer hovedet på

Tak, Mette - det var virkelig fint skrevet, og jeg blev glad

mange hilsner

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 16-12-04 13:50

"Mette" <mette@[fjerndette]tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> fuldstændigt enig i alt det du skriver. Enten har du bare enormt megen
> livserfaring eller også er du terapeut/psykolog Du rammer hovedet på

Når man selv har begået en masse fejl (og kommet videre), så er det nemmere
at genkende de samme fejl når andre mennesker begår dem.

Ikke ment som nogen anklage eller injurie overfor nusle; jeg taler i
virkeligheden kun om mine egne observationer.

-Michael.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 19:04

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
>
> Ikke ment som nogen anklage eller injurie overfor nusle; jeg taler i
> virkeligheden kun om mine egne observationer.

Jeg er så heldig, at jeg ikke har været nogen utro, og uagtet hvem min
partner måtte være - agter jeg ikke at være det i fremtiden heller.

Jeg holder mig ikke tilbage for at afslutte et utilfredsstillende forhold.
Synes det er rart at afslutte hvad jeg har i gang i, inden jeg begynder et
nyt forhold - det andet ville medføre at jeg skulle revidere min opfattelse
af mig selv på det område, og det ville jeg ikke bryde mig om.

Så jeg kan sige, at min troskab ikke afhænger af partneren - det er et valg
jeg har truffet, fordi det er sådan jeg ønsker at være som menneske - og jeg
er faktisk herre over mine handlinger.

mange hilsner

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 16:47

> [...]
> (det
> tror jeg alle kan nikke genkendende til).

Du har helt ret, og det omtalte løfte er også afgivet i tirsdags, og jeg har
da holdt det indtil videre (ja, ok, det er kun to dage, men stadig) og
regner da stadig med at holde det.

Hun er jo også stoppet med at have sex med sin nuværende fyr, selvom hun
stadig mangler at bryde med ham.

JJ

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 19:06

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du har helt ret, og det omtalte løfte er også afgivet i tirsdags, og jeg
har
> da holdt det indtil videre (ja, ok, det er kun to dage, men stadig) og
> regner da stadig med at holde det.

Det er en pudsig formulering - er du ikke selv klar over, om du holder det
løfte eller ej?

mange hilsner

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 19:27

> Det er en pudsig formulering - er du ikke selv klar over, om du holder det
> løfte eller ej?

Jo, jeg holder det, men med min "fortid" kan jeg jo ikke give nogen gyldige
garantier?

JJ

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-12-04 19:58

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jo, jeg holder det, men med min "fortid" kan jeg jo ikke give nogen
gyldige
> garantier?

Spørger du mig, siden du har tilføjet et spørgsmålstegn?

Givet at du spørger mig, svarer jeg (min mening):
Hvorvidt du kan give gyldige garantier afhænger af dig og den du giver
garantier til (og det er heldigvis ikke mig *S*).

Jeg spurgte til, om du selv var i tvivl om, hvorvidt du ville holde dit
løfte - sådan syntes jeg din formulering lød.

mange hilsner

Fra : Mette

Dato : 16-12-04 20:03

> Jo, jeg holder det, men med min "fortid" kan jeg jo ikke give nogen
gyldige
> garantier?
>
> JJ

Som Nusle så smukt formulerer det så er man altså nu engang herre over egne
handlinger. Ting er ikke bare lige noget som pludseligt sker. Men det er så
nemt at bruge det som undskyldning for ikke at tage ansvar for det man
foretager sig. På den måde behøver man heller ikke anstrenge sig for at
holde sine løfter for man kan jo bare sige, at man "kom til det" og "det
skete bare". Er det simpelthen bare en tidsånd af uansvarlighed overfor egne
handlinger og løftebrud, vi lever i?

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 16:40

> Det lyder til, at alle har det rigtigt fint - måske bortset lige fra en
> som
> ingen åbenbart skænker en tanke: din elskerindes kæreste! Bør han ikke få
> noget at vide?

Well, som jeg skriver til nusle længere oppe, så kender jeg ham på forhånd,
og synes han er en klaphat, det synes jeg så (sjovt nok) ISÆR nu jo... Men
bare rolig, han får noget at vide, men min "elskerinde" har jo samme problem
som jeg havde; det at tage skridtet fuldt ud og bryde med noget man har
været i længe, og så især nu op til Julen jo... Men jeg har masser af
tålmodighed, tiden er på min side, for jo mere tid vi tilbringer sammen,
desto mere vil vi sammen.

> Og husk på: det hun gør mod sin kæreste nu, kan hun også finde på at gøre
> mod dig, når det bliver hverdag og vica versa.

Det er jo så en risiko vi begge må leve med. Vi er jo begge syndere, så som
en (dig egentlig) sagde tidligere: Vi fortjener hinanden jo :-/

Så må tiden vise om vi kan opbygge en tillid sammen eller ikke.

JJ

Fra : Mette

Dato : 16-12-04 17:09

> [...]
> været i længe, og så især nu op til Julen jo... Men jeg har masser af
> tålmodighed, tiden er på min side, for jo mere tid vi tilbringer sammen,

Jeg vil tage hatten af for, at du lyttede til dig selv (og alle vores gode
råd og brød med din kæreste inden du fortsatte med at være utro. Du tog
konsekvensen af dine handlinger. Men synes du ikke et eller andet sted, at
det er lidt mystisk at din måske-kæreste ikke kan få brudt med sin
nuværende? Selvom det snart er jul. Det var det jo sådan set også for et par
uger siden, da du brød med dit langvarige forhold.
Hvis jeg havde været i din situation, ville jeg forlange, at hun skulle
bryde nu hvis hun virkelige ville dig. Der er så mange elskere/elskerinde
der bliver lovet at den anden snart afslutter sit forhold eller ægteskab,
men så er det jul, så er det børnene, så er svigermor syg osv osv osv. Jeg
gad i hvert fald ikke spilde et sekund på en som ikke kunne tage sig sammen
til at komme ud af et forhold som åbenbart i følge hende er dømt til døden.

Fra : JJ

Dato : 16-12-04 17:52

> [...]
> sammen
> til at komme ud af et forhold som åbenbart i følge hende er dømt til

Har jeg også tænkt på, men omvendt har jeg ikke overskud til en
fuldtidskæreste igen allerede, og når vi nu begge har lovet kun at dyrke
hinanden, så har jeg egentlig ikke noget problem med det, for vi er jo ike
kærester, og det er stadig ikke 100% om vi nogensinde bliver det.

JJ

Fra : Gitte

Dato : 14-12-04 08:35

Hejsa

> [...]
>Så spurgte jeg om det var noget hun gjorde tit, men det var forskelligt.
>Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er det

Om det er normalt, aner jeg ikke, men mon ikke det er? Jeg gør i hvert
fald også. Og kan godt genkende den der med, at det faktisk sker
oftere i perioder, hvor man dyrker meget sex. Tror det er noget med,
at mere vil have mere....

MVH
Gitte

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-12-04 16:50

Rob wrote:

> [...]
> Så spurgte jeg om det var noget hun gjorde tit, men det var forskelligt.
> Hun gjorde det faktisk oftest, når vi selv dyrkede meget sex.....er det

Dengang jeg fandt udaf at min eks onanerede blev jeg faktisk ret jaloux.
Ligesom, 'hey gør jeg det ikke godt nok?'

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Rob

Dato : 14-12-04 17:05

Det er nok også sådan jeg føler det, og er det fordi man ikke får nok, så
syntes jeg man burde sige det,
istedet for at bare at klare det selv.

\Rob

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-12-04 19:55

> [...]
> istedet for at bare at klare det selv.
>
> \Rob
>
> "> Dengang jeg fandt udaf at min eks onanerede blev jeg faktisk ret

Selv om man får masser af engelsk bøf, kan man godt en gang imellem få lyst
til en hotdog. Onani og samleje hr kun organerne, der benyttes tilfælles.
Det drejer sig om to helt forskellige oplevelser, og det ene kan sjældent
erstatte det andet. Derfor er jalousi i den andledning ret tåbelig.

Per V.

Fra : JJ

Dato : 15-12-04 00:54

> [...]
> tilfælles. Det drejer sig om to helt forskellige oplevelser, og det ene
> kan sjældent erstatte det andet. Derfor er jalousi i den andledning ret

Vise ord, vise ord.

JJ