Blandingsbatteri drypper
Fra : JorgenJ

Dato : 13-12-04 18:57

Vandhanen (et-grebs betjent) i badeværelset drypper. Nu er det lykkedes mig
at få ballufix'erne til at fungere så jeg kan nøjes med at lukke for vandet
i badeværelset og vil derfor gerne reparere det, men hvordan? På håndtaget
står der noget der ligner håndskrift som slutter af med ESS i blokbogstaver
nederst er der en rød og blå pil og en tekst MA. Når jeg skiller skidtet ad,
er der et grønt metalrør med et filter på midten som kan drejes og
hæve/sænkes igennem et par gummiringe. Lige omkring filteret er det grønne
slidt af ind til metallet og det kunne muligvis være årsagen til at den
drypper. Jeg havde forestillet mig at Sanistål var det rigtige sted, de har
hjulpet mig før med reservedele til en vaskemaskine, men hvor meget skal jeg
skifte og hvordan finder jeg de rigtige reservedele? Mvh Jørgen

Fra : Dorthe

Dato : 14-12-04 13:19

jeg tro der er en MORA vand hane men er ikke hel sikker men nær--
Mvh Dorthe

Fra : Søren

Dato : 02-01-05 22:38

Tag et billed af det så jeg kan se det