Penisatlas
Fra : Andropov

Dato : 13-12-04 17:39

Til kvinden som har alt:

Penisatlas
http://www.bokkilden.no/Article.aspx?ArticleID=7335

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:35

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0412130838.343c285e@posting.google.com...
> Til kvinden som har alt:
>
> Penisatlas
> http://www.bokkilden.no/Article.aspx?ArticleID=7335

Oplagt julegave. Jeg ville blive glad for sådan et.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-12-04 19:35

Nana Sørensen wrote:

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Oplagt julegave. Jeg ville blive glad for sådan et.

Jeg tror bare du skal åbne munden og sluge klatten.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-12-04 00:40

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Jeg tror bare du skal åbne munden og sluge klatten.
>

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen
>
> --

Øh... Hvd snakker du om? det var da en underlig kommentar.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-12-04 23:37

Nana Sørensen wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Øh... Hvd snakker du om? det var da en underlig kommentar.

I snakker vel om julegaver, korrekt? Hvorfor mener du ikke et blowjob
kan være en julegave? Jeg kunne f.eks. godt tænke mig et klippekort med
10 klip.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-12-04 15:21

[Martin Jørgensen | Tue, 14 Dec 2004 23:37:19 +0100]

>I snakker vel om julegaver, korrekt? Hvorfor mener du ikke et blowjob
>kan være en julegave? Jeg kunne f.eks. godt tænke mig et klippekort med
>10 klip.

Jeg får jo helt lyst til at agere julemand

/René

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 05:35

Rene' Hjorth wrote:
> [Martin Jørgensen | Tue, 14 Dec 2004 23:37:19 +0100]

> Jeg får jo helt lyst til at agere julemand

Og jeg får jo helt lyst til at kaste op.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-12-04 19:13

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Og jeg får jo helt lyst til at kaste op.

Det gør de skam også i nogle porno-film med ham der "max hardcore" tror
jeg de hedder. Men dem kender du godt, kan jeg høre, dit perverse dyr.

Fra : 2v 2kr

Dato : 16-12-04 20:51

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> Thomas K. Jeppesen wrote:

snip

> Det gør de skam også i nogle porno-film med ham der "max hardcore" tror
> jeg de hedder. Men dem kender du godt, kan jeg høre, dit perverse dyr.
>

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

ja - han har sgu en dirty mind - prøver så at skjule den ved at være
skinhellig

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 21:51

2v 2kr wrote:
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> snip

> ja - han har sgu en dirty mind - prøver så at skjule den ved at være
> skinhellig

Hehe nej.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 21:50

Martin Jørgensen wrote:

> Det gør de skam også i nogle porno-film med ham der "max hardcore" tror
> jeg de hedder. Men dem kender du godt, kan jeg høre, dit perverse dyr.

Hehe, jeg har hørt om "max hardcore", men aldrig selv set filmene, da
jeg ikke rigtig interessere mig for sex.
Det jeg reagerede på var, at jeg opfattede det som om, Rene Hjort tilbød
sig selv til dig. Det skal han da have lov til og hvis du er homoseksuel
kan det jo være, at du tager imod hans tilbud.
Jeg fik kvalme at de billeder, som dukkede op i mit hovede. Kvalme fordi
jeg ikke er homoseksuel og derfor finder sex mellem to mænd frastødende.
Men god fornøjelse til jer begge to!

Fra : 2v 2kr

Dato : 16-12-04 22:05

"Thomas K. Jeppesen"
skrev
> Hehe, jeg har hørt om "max hardcore", men aldrig selv set filmene, da jeg
> ikke rigtig interessere mig for sex.

og hva faen laver du så lige her?????

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 22:17

2v 2kr wrote:
> "Thomas K. Jeppesen"
> skrev

> og hva faen laver du så lige her?????

Jeg provokerer og irriterer!

Fra : 2v 2kr

Dato : 16-12-04 22:32

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Jeg provokerer og irriterer!

bliv endelig så jeg har nogen at hælde lort ud over

Fra : Vic.

Dato : 16-12-04 23:51

2v 2kr wrote:
> "Thomas K. Jeppesen"
> skrev
>
> og hva faen laver du så lige her?????

Så kan man jo altid vende den om og spørge; hvad fanden laver *du* her??!
Det er sq ikke meget konstruktivt du bidrager med.

Vic.

Fra : Paul

Dato : 17-12-04 00:43

"Vic." <ingen@spam.her.tak> skrev i en meddelelse

> Så kan man jo altid vende den om og spørge; hvad fanden laver *du* her??!
> Det er sq ikke meget konstruktivt du bidrager med.

Jeg har dem begge mistænkt for at være den samme... ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : 2v 2kr

Dato : 17-12-04 18:26

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> "Vic." <ingen@spam.her.tak> skrev i en meddelelse

> Jeg har dem begge mistænkt for at være den samme... ;)

> [...]

sku vi være skizofrene - det er vi ikke!!

Fra : 2v 2kr

Dato : 17-12-04 18:26

"Vic." <ingen@spam.her.tak> skrev i en meddelelse

> Så kan man jo altid vende den om og spørge; hvad fanden laver *du* her??!
> Det er sq ikke meget konstruktivt du bidrager med.
>

> Vic.

jeg kan osse godt li dig.......... captain

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-12-04 02:16

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
> "Thomas K. Jeppesen"
> skrev
>
> og hva faen laver du så lige her?????

Ja, det gad jeg også godt at vide. Du interesserer dig ikek for sex, du
dyrker det ikke, du har ikke tænkkt dig at dyrke sex, du onanerer ikke osv.
HVORFOR så opholde sig her, hvis det ikke er for at prædike afholdenhed og
homofobi?

Fra : 2v 2kr

Dato : 17-12-04 18:27

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dyrker det ikke, du har ikke tænkkt dig at dyrke sex, du onanerer ikke
> osv. HVORFOR så opholde sig her, hvis det ikke er for at prædike

fedt ord: homofobi - smager godt

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 18-12-04 02:17

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> HVORFOR så opholde sig her, hvis det ikke er for at prædike afholdenhed og

Jeg prædiker ikke. Jeg stiller bare nogle anderledes spørgsmål og kommer
med nogle anderledes synspunkter.
Endvidere lider jeg ikke af homofobi.

Fra : Sigbjørn Brun

Dato : 13-12-04 22:21

"Andropov"
> Til kvinden som har alt:
>
> Penisatlas

Til kvinden som har alt anbefales penicilin.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-12-04 00:41

"Sigbjørn Brun" <nospamcrispuss@spamonline.nospam> skrev i en meddelelse

> "Andropov"

> Til kvinden som har alt anbefales penicilin.

LOL og MEGET af det.

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-12-04 05:16

Sigbjørn Brun wrote:
> "Andropov"

> Til kvinden som har alt anbefales penicilin.

lol

Det her må være den mest underholdende gruppe på Usenet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 22:31

Andropov wrote:
> Til kvinden som har alt:
>
> Penisatlas
> http://www.bokkilden.no/Article.aspx?ArticleID=7335

Det kan næsten ikke blive mere overfladisk end det.
Suk!

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 22:42

> Det kan næsten ikke blive mere overfladisk end det.
> Suk!

penisser er ikke altid overfladiske

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 23:51

2v 2kr wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> penisser er ikke altid overfladiske

Nå nej, nogle gange går de jo i dybden.
Undskyld.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 14-12-04 00:42

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Det kan næsten ikke blive mere overfladisk end det.
> Suk!

Nok også mest lavet for spas. Tvivler på at nogen tager det seriøst.Jeg
ville få griner over det, og det er vel også noget værd.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 14-12-04 16:41

Nana Sørensen wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Nok også mest lavet for spas. Tvivler på at nogen tager det seriøst.Jeg
> ville få griner over det, og det er vel også noget værd.

Selvfølgelig.