Printerdeling
Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-05-01 21:59

Hej

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få mine 2 iMac's til at dele samme
printer ? uden at skulle skifte stikket vise versa ?

En iMac Rev B og en iMac Special Edition samt en Epson printer 740.

Mac'erne er forbundet med en netværkshub (Apple Talk) og kan også
forbindes til en alm.
USB hub, hvis jeg kan købe et kabel med 2 flade USB stik.

Er der nogen der har en løsning på dette ???

Mac hilsen Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-05-01 22:11

In article <3B06DE7B.6E14F99B@mail.dk>, Karen Seiersen <kv@mail.dk>
wrote:

> Er der nogen der har en løsning på dette ???

USB-printerdeling eller Epsonshare.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-05-01 22:26

Martin Edlich wrote:

> USB-printerdeling eller Epsonshare.

Har aktiveret USB-printerdeling men kan ikke finde Epsonshare i udvidelser
eller kontrolpaneler ??

Mac hilsen Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-05-01 22:41

In article <3B06E4CF.CC2AD0F1@mail.dk>, Karen Seiersen <kv@mail.dk>
wrote:

> Har aktiveret USB-printerdeling men kan ikke finde Epsonshare i udvidelser
> eller kontrolpaneler ??

Epsonshare: <http://www.epsonshare.com/epsonShare/softUS.htm>

Har du fulgt den udemærkedede vejledning der i Mac OS hjælp til
opsætning af USB-printerdeling?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Karen Seiersen

Dato : 20-05-01 21:26

Martin Edlich wrote:

> Epsonshare: <http://www.epsonshare.com/epsonShare/softUS.htm>
>
> Har du fulgt den udemærkedede vejledning der i Mac OS hjælp til
> opsætning af USB-printerdeling?

Hej Martin

Tak for dit svar..... men dette virkede ikke hverken med USB-printerdeling
eller EpsonShare, og jeg har selvfølgelig læst på Mac Os hjælp også, men ikke
fundet nogen løsnng endnu ØV, kan måske være hvis jeg køber et kabel til
USB-hubben
Der må være noget som jeg ikke lige kan gennemskue, måske nogle preferencer
eller hvad ved jeg ?

Men tak for hjælpen alligevel, jeg finder vel ud af det en dags tid, når jeg er
"kvik".

Mac hilsen Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-05-01 22:09

In article <3B082859.9C60C13@mail.dk>, Karen Seiersen <kv@mail.dk>
wrote:

> kan måske være hvis jeg køber et kabel til USB-hubben

Du kan ikke dele en USB-enhed mellem 2 computere via en hub.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk