Endelig: PSA kræver bedre kvalitet af leve~
Fra : C. Caspersen

Dato : 13-12-04 17:25

"Dårlig kvalitet koster os enormt mange penge, og det må ændres"

http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299

LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige" ejere
til også at indrømme det

/Caspersen

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-04 17:49

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Dårlig kvalitet koster os enormt mange penge, og det må ændres"
>
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299

Ingen overraskelser dér...

> LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige"
> ejere
> til også at indrømme det

*LOL* Den bli'r svær at sluge. )

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : TDN

Dato : 13-12-04 18:10

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen overraskelser dér...

Ha det får du dem ikke til...... Se bare længere oppe i tråden om Alfa
Romeo hvor Alfa ejere og
entusiaster giver værkstederne skyld for at Alfa går oftere i stykker i
gennemsnitsbilen og er dyrere at få repareret ...... Gad hvad PSA ejerene
finder på

Mht. PSA passer det meget godt med billede der tegner sig når jeg taler med
PSA ejere og de "mandagsbiler" historier man kan læse om i bilbladene.

Mvh

Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-12-04 22:47

> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299
>
> LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige"

Problemet bliver bare prisen... Kvalitet koster penge... Du kan få en pæn
stor stationcar i form af en C5'er, til en pris som ligger st stykke under
f.eks. en Toyota Avensis. Men jeg frygter at hvis Citroen vil kræve bedre
kvalitet fra underleverandørere, vil prisen også stige...

Mvh

Emil

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-04 23:03

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> f.eks. en Toyota Avensis. Men jeg frygter at hvis Citroen vil kræve bedre
> kvalitet fra underleverandørere, vil prisen også stige...

Jep, man får stadig, hvad man betaler for.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-12-04 08:39

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299
>
> LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige"

Jeg indrømmer gerne at der er flere ting galt med PSA biler end mange andre,
men tilgengæld synes jeg at køreglæden er større.
Det er nu tankevækkende at deres nye indkøbschef kommer fra Valeo, som har
leveret elektriske komponenter i mange år til PSA biler

--
mvh/rg. Christian
Ex: Peugeot 605 SLi fra 1991, solgt med 298.000 km

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 14-12-04 23:03

C. Caspersen wrote:
> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299
>
> LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige" ejere

Pfft... hvilket ærinde er du ude i? F.eks. Bosch og Siemens er
storleverandører af motorstyring til PSA. Er det mon tyskerne der laver
dårlig kvalitet?

Mvh.

Fra : C. Caspersen

Dato : 15-12-04 17:42

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Pfft... hvilket ærinde er du ude i? F.eks. Bosch og Siemens er
> storleverandører af motorstyring til PSA. Er det mon tyskerne der laver
> dårlig kvalitet?

Tyskerne? Jow, de laver da også middelmådig kvalitet...

/Caspersen

Fra : Rasmus

Dato : 28-12-04 10:02

> [...]

> http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3299
>
> LOL - nu har fabrikken indrømmet; Nu skal vi bare have de "lykkelige"

Jeg køre i en 306 og indrømmer gerne at plast/samlekvalitet ikke er på tysk
neveau, men jeg syntes bedre om design,undervogn og motor i en pug.