Den nye reklame fra Statoil
Fra : Cosworth POWER

Dato : 13-12-04 16:06

.... det er sgu god humor :D

http://www.sidetraked.com/index.php?cmd=media&id=134

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : BJ

Dato : 13-12-04 16:13

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cpkb5c$307h$1@news.cybercity.dk...

KLIP

> ... det er sgu god humor :D

Så er det sgú man sidder og bliver helt glad for sit benzinfyr..))

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-04 17:50

> Så er det sgú man sidder og bliver helt glad for sit benzinfyr..))

Jep... )

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Mogens

Dato : 13-12-04 18:19

> Jep... )

Jeg er nu mere glad for min garage !
LOL :)

Fra : BJ

Dato : 13-12-04 18:23

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er nu mere glad for min garage !
> LOL :)

Må vi forstå det således, du har samme garage med på rejse
også..?..<gnæk.wav>.

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 13-12-04 18:24

> Må vi forstå det således, du har samme garage med på rejse
> også..?..<gnæk.wav>.

He, he - jeg har forskellige udgaver :)

Fra : Henrik B.

Dato : 13-12-04 18:39

> Må vi forstå det således, du har samme garage med på rejse
> også..?..<gnæk.wav>.

2 - 1.....serves over.....

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-12-04 20:36

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

Måske det ikke har relevans, men jeg glæder mig daglig over min
originaltmonterede sædevarme.

--
Mvh. Uffe Ravn
Nærmest nysynet Opel Rekord Stationcar 1984

Fra : BJ

Dato : 13-12-04 21:22

KLIP

> Måske det ikke har relevans, men jeg glæder mig daglig over min
> originaltmonterede sædevarme.

Det er da yderst relevant.

Der er ikke megen fest ved, efter at have ryddet potten for sne og is, at
slå rumpéten i et iskoldt sæde..

--
Bjørn J.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 14-12-04 07:34

> "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

> Måske det ikke har relevans, men jeg glæder mig daglig over min
> originaltmonterede sædevarme.

Skal den ikke være tændt længe før ruderne er fri for sne og is?

Mvh
Claus

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-12-04 08:49

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev

> benzinfyr..))
>
> Skal den ikke være tændt længe før ruderne er fri for sne og is?

Ikke de sidste par ugers tid.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : BJ

Dato : 14-12-04 11:34

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> benzinfyr..))

> Skal den ikke være tændt længe før ruderne er fri for sne og is?

Det afhænger vel af, hvor hurtig varmelegemet er..?

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 14-12-04 12:25

> Det afhænger vel af, hvor hurtig varmelegemet er..?

Vil sgu nødig sætte mig i dét sæde, hvis det kan af-ise ruder.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : BJ

Dato : 14-12-04 12:35

KLIP

> Vil sgu nødig sætte mig i dét sæde, hvis det kan af-ise ruder.

Jeg plejer at slukke i passagerens side, når vedkommende begynder at
fløjte..)

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 14-12-04 12:50

> Jeg plejer at slukke i passagerens side, når vedkommende begynder at
> fløjte..)

Det er ikke ligesom Pøsjø: Enten bli'r man ristet, eller også bli'r man slet
ingenting?

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-12-04 22:16

>Skal den ikke være tændt længe før ruderne er fri for sne og is?

Nejda - Når Uffe's mås bliver varm nok, pruster han jo som en hest, og
det erstatter da nok ventilationen i bilen

(Du ved hvordan folk sænker måsen i et brandvarmt vandfyldt badekar?)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-12-04 00:20

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Nejda - Når Uffe's mås bliver varm nok, pruster han jo som en hest, og
> det erstatter da nok ventilationen i bilen
>
> (Du ved hvordan folk sænker måsen i et brandvarmt vandfyldt badekar?)

Jaja, jeg ved ikke hvordan jeres sædevarme er lavet, min er heldigvis
termostatstyret.

Nå, jeg må have repareret det benzinfyr +tilbehør jeg købte idag

--
Mvh. Uffe Ravn
Nu dobbelt Rekord-indehaver.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-12-04 08:41

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> ... det er sgu god humor :D
>
> http://www.sidetraked.com/index.php?cmd=media&id=134

Til gengæld har han lige sikret sig et godt naboskab )))

--
mvh/rg. Christian
Ex: Peugeot 605 SLi fra 1991, solgt med 298.000 km