HL2 og denne pc ??
Fra : Jakob

Dato : 13-12-04 15:54

Jeg har en atlon xp1700, 512 mb ram og et radeon 9800 pro 128 mb, er nok
til et rimeligt gameplay i hl2 1024 * 768 ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-12-04 16:05

"Jakob" wrote

> Jeg har en atlon xp1700, 512 mb ram og et radeon 9800 pro 128 mb, er nok
> til et rimeligt gameplay i hl2 1024 * 768 ??

You'll be fine

Men du vil opleve "sound stuttering" eller at "lyden hakker" som de hedder
på indenbysk
Det gør de fleste uden skelen til platform
Hos os er det imho ikke så galt

De 128Mb er lidt til den lave side 256Mb er bedre men nok ikke en option
1 Gig memory vil også forbedre det lidt hvis du kører XP
Hmm hvad er der ellers
Nogen har fundet at have swapfilen på en selvstændig disk forbedrer
lyden/performance

Held og lykke

Oh btw hvis du tænker på HL:S eller DoD:S så skal du have fat i Collectors
Ed eller Silver/Gold fra Steam

- Peter

Fra : Søren R

Dato : 13-12-04 16:33

On Mon, 13 Dec 2004 15:53:48 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

>Jeg har en atlon xp1700, 512 mb ram og et radeon 9800 pro 128 mb, er nok
>til et rimeligt gameplay i hl2 1024 * 768 ??

Prøv at køre denne test, som tidligere er postet i gruppen

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤ <-- Looking for news writers!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-12-04 16:37

"Søren R" wrote

> Prøv at køre denne test, som tidligere er postet i gruppen
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Ifølge testen kan jeg hverken køre Doom3 eller HL2
(Intel Extreme Graphics)

Doom3 fungerer fint og CS:S kører også uden problemer

Jeg har problemer med det kendte memorydumb i HL2 SP/DM, men det må skyldes
andre ting

- Peter

Fra : Jakob

Dato : 13-12-04 16:53

> Prøv at køre denne test, som tidligere er postet i gruppen
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Er lidt bange for at det bare svarer til at læse på "æsken" og det kan
mnan jo aldrig bruge til noget, som jeg ser det er brugererfaringer den
eneste vej frem :0), de fleste producenter er jo ikke ret præcise i
deres angivelser, eller i bedste fald tit meget optimistiske.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-04 18:22

Søren R wrote:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Det virker iøvrigt også fint med Windows 2000

Jesper G. Poulsen

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 18:49

Ork - det vil kører fint.