Hvor købes HL2 billigst
Fra : Jakob

Dato : 13-12-04 13:35

Jeg har tidligere hørt om online butikker hvor der kan spares en del,
men kan ikke huske hvor, så derfor vil jeg gerne have et bud på hvor hl2
kan købes billigts ??

MVH

Jakob

Fra : Mads

Dato : 13-12-04 13:56

On Mon, 13 Dec 2004 13:35:17 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

>Jeg har tidligere hørt om online butikker hvor der kan spares en del,
>men kan ikke huske hvor, så derfor vil jeg gerne have et bud på hvor hl2
>kan købes billigts ??

Har du kigget på www.spilpriser.dk ?

F.eks. har www.softexchange.dk den til 293,-

mvh Mads

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 13-12-04 14:40

"Mads" <Mads@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Har du kigget på www.spilpriser.dk ?
>
> F.eks. har www.softexchange.dk den til 293,-

"Elgiganten" skulle have 279,-

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS! Fjern dyret fra min Emailadresse
ved direkte henvendelse

Fra : Jakob

Dato : 13-12-04 15:31

> "Elgiganten" skulle have 279,-

Ahhh for hexxxxx så finder jeg ud af at den kommer på dvd skiver og jeg
har ikke et dvd drev....... damn.

Jakob

Fra : Kristian Bøge

Dato : 13-12-04 19:08

Den/det/dem findes også på CD-rom. Jeg har dvd-drev men kom desværre til at
købe den udgave med 5 CD'er i, så hvis du bor i Slagelse vil jeg da gerne
bytte

Kristian

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 13-12-04 19:13

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Elgiganten" skulle have 279,-

Ahhh for hexxxxx så finder jeg ud af at den kommer på dvd skiver og jeg
har ikke et dvd drev....... damn.

Rolig nu......, jeg fik den skam på 5 stks. alm CD-rom skiver, (i én æske)!!
Så den fås til begge dele...

Fra : Jakob

Dato : 13-12-04 21:30

> Rolig nu......, jeg fik den skam på 5 stks. alm CD-rom skiver, (i én æske)!!
> Så den fås til begge dele...

Ahh ok, så må jeg se om jeg kan støve en sådan op

tak for informationerne.

Jakob

Fra : Daniel Overby

Dato : 13-12-04 22:04

Ahh ok, så må jeg se om jeg kan støve en sådan op
tak for informationerne.

Det skulle du kunne på Elgigantens hjemmeside til kr. 279,-.

- Daniel

Fra : Jakob

Dato : 14-12-04 18:12

> Det skulle du kunne på Elgigantens hjemmeside til kr. 279,-.

Har lige været derinde og købe det så nu er jeg sgu MEGET spændt på om
det er spilbart på min pc :+)

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 14-12-04 21:26

Yeahhh det er sgu spilbart, jeg er bare for overrasket, det er ikke helt
i toppen, men det er sgu heller ikke ringe. Jeg er positivt overrasket.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Casper Bang

Dato : 13-12-04 22:07

> Rolig nu......, jeg fik den skam på 5 stks. alm CD-rom skiver, (i én
> æske)!!
> Så den fås til begge dele...

Ahh ok, så må jeg se om jeg kan støve en sådan op

Spørgsmålet er så om du inderst inde ikke har lyst til at smide et par
hundrede efter et DVD-drev (find it på edbpriser.dk)!?
Jeg synes nu det er rart ikke at skulle skifte rundt mellem CDerne hver gang
spillet skal geninstalleres - og det er vel også kun et spørgsmål om tid,
for hvor lang tid spillene stadig kommer i en CDversion!?

Fra : Jesper Larsen

Dato : 13-12-04 14:51

"Mads" <Mads@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Har du kigget på www.spilpriser.dk ?
>
> F.eks. har www.softexchange.dk den til 293,-

Det hedder ikke den spil, men det spil.

Mvh Jesper

Fra : Mads

Dato : 13-12-04 15:05

On Mon, 13 Dec 2004 14:51:07 +0100, "Jesper Larsen" <jel@dpu.dk>
wrote:

>Det hedder ikke den spil, men det spil.

Nej hvor er du klog, Kan du også selv tage tøj på om morgenen ?

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 15:10

> Det hedder ikke den spil, men det spil.

Den /titel/ måske

Fra : preben nielsen

Dato : 13-12-04 15:33

"Jesper Larsen" <jel@dpu.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads" <Mads@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Det hedder ikke den spil, men det spil.

Og der er dømt......... klaphat

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 13-12-04 19:09

Jeg har tidligere hørt om online butikker hvor der kan spares en del,
men kan ikke huske hvor, så derfor vil jeg gerne have et bud på hvor hl2
kan købes billigts ??

Jeg tror det billigste er Bilka - online er det dyrt i forhold til.
269 kroner i BIlka

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 13-12-04 22:04

[...]

Kvickly (eller også var det føtex?) har den til 299,-

Mvh.
Lars

Fra : Daniel Overby

Dato : 14-12-04 19:27

> Jeg har tidligere hørt om online butikker hvor der kan spares en del,
> men kan ikke huske hvor, så derfor vil jeg gerne have et bud på hvor hl2
> kan købes billigts ??

Kr. 279,- hos elgiganten.dk jfr. anden post i denne tråd.

- Daniel