Unzip i vb
Fra : Steen Gellett

Dato : 13-12-04 12:44

Nogle der kender unzip.ocx...........en lille unzip utility til vb ??

Jeg har prøvet den og den virker "næsten" perfekt......mere simpemlt bliver
det næppe, men jeg kan ikke få den til at pakke DIR ud i zip
files........den pakker hele zip filen i en stor pærevælling..........ingen
dir struktur overholdes ??

Nogle der kender andre måder at unzippe ( og måske zippe ) på i vb 50...

Ikke noget med brugerflade eller andet, bare fortæl hvor zip file ligger og
fortæl hvor du vil have skidtet, og så derudaf !!

Plz help
Steen Gellett

Fra : Sven-Erik Nygård

Dato : 20-12-04 21:18