Counter Strike: Source?
Fra : R.V.

Dato : 13-12-04 07:22

Hej

Er jeg den eneste der syntes at de nye CS: Source er umådeligt dårligt og
tegnefilmsagtigt i forhold til det gode gamle CS?

Har kun spillet det i en times tid. Skal man bare vænne sig til det?

Rune

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 10:06

> Er jeg den eneste der syntes at de nye CS: Source er umådeligt dårligt og
> tegnefilmsagtigt i forhold til det gode gamle CS?

Ja det er du vist.

Det nye er en hel del flottere end det gamle.

> Har kun spillet det i en times tid. Skal man bare vænne sig til det?

Tror ikke det er et spørgsmål det ligner tegnefilm eller andet det gør
forskellen. Jeg tror det er en /vane sag/ - du skal spille lidt mere før du
danner dig det indtryk. Lydder som om du kun har spillet dust i det nye.

Prøv cs_office banen

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 10:26

Har lavet et pr. eks.
(så må man selv vurdere hvad det ligner)

cs_office

billede: a1,a2,a3,a4, = CS 1.6
billede: b1,b2,b3,b4, = CS Source

http://yoo.dk/debat/a1.jpg
http://yoo.dk/debat/b1.jpg

http://yoo.dk/debat/a2.jpg
http://yoo.dk/debat/b2.jpg

http://yoo.dk/debat/a3.jpg
http://yoo.dk/debat/b3.jpg

http://yoo.dk/debat/a4.jpg
http://yoo.dk/debat/b4.jpg

Personligt kan jeg bedst lide cs source.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-12-04 10:45

"BuFFerz" wrote

> Har lavet et pr. eks.

Cool

> (så må man selv vurdere hvad det ligner)
> cs_office

Det ligner sgu da en tegneserie
Jeg vil ikke sige hvad CS 1.6 ligner

Hmm, jeg kan godt se hvad RV mener
Nogle tegneserier er jo ret ffotorealistiske såehh

Har du se nogle af de nye baner der er på vej til CS:S?

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 11:41

> Det ligner sgu da en tegneserie
> Jeg vil ikke sige hvad CS 1.6 ligner

Det er muligt - det er jo computerspil og ikke.. ja jeg ved ikke ?

Og ja 1.6 ligner noget der er løgn ! .. nærmst lort! :P

lort vs. tegneserie

Fra : BuFFerz

Dato : 13-12-04 11:52
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-12-04 12:12

"BuFFerz" wrote

> De_Prodigy er på vej til cs source

Jow, det var den jeg tænkte på

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 14-12-04 12:13

Her er en direkte sammenligning af grafikken:
http://www.csnation.net/view.php/cssource/compare.csn

Fra : R.V.

Dato : 14-12-04 19:54

Vi er da helt enige om at grafikken er lysår bedre i source.

Måske det er fordi jeg kun har 1 GB ram, GeForce 6800 og 2,4 GB pentium at
det hakker selvom jeg har valgt alt mht grafik til medium level.?

Rune

Fra : BuFFerz

Dato : 14-12-04 20:41

> Måske det er fordi jeg kun har 1 GB ram, GeForce 6800 og 2,4 GB pentium at
> det hakker selvom jeg har valgt alt mht grafik til medium level.?

Nej

Jeg har 512 ram, GF6610, 3.4 Ghz

Og det kører flydende.

Tror du skal have ryttet op i din pc og slettet spyware mm.

Fra : R.V.

Dato : 15-12-04 16:07

> Nej
>
> Jeg har 512 ram, GF6610, 3.4 Ghz
>
> Og det kører flydende.
>
> Tror du skal have ryttet op i din pc og slettet spyware mm.

Hehe... har lige installeret windows for nylig og har kun det mest
nødvendige liggende.

Har desuden Norton Antivirus 2005 og Spybot installeret, så den skulle være
cleanet også...

Måske er det fordi min bus hastighed kun er 133 MHz?

Fra : BuFFerz

Dato : 15-12-04 16:26

> Måske er det fordi min bus hastighed kun er 133 MHz?

Min bus er 800 og cpu'en har HT