Express kontakt, Scor.dk osv, duer de over~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-12-04 23:46

Kære Gruppe

Jeg har længe siddet og overvejet at se ad om jeg ikke kunnde finde
nogle piger/par der kunne bruge noget extra selskab i sengen. Men så er
det jeg tænker at jeg er sq nok ikke den eneste fyr der har det sådan et
eller andet sted.

Men så er det jeg tænker, fx sådan noget som det der "Express
Sexkontakt", Scor.dk og andre ligenden steder/sider. Har man overhovedet
realt set en chance/mulighed for at komme i nærheden af det der?.

For faktisk godt tænke mig at prøve at det, men har så til gengæld
heller ikke lyst til at oprette mig 10-20 steder og der så heller ikke
sker en skid.

Men hvad er jeres erfaringer på det område og har i nogle tips og tricks
som gjorde at lige du/i fik hledet med jer?

På forhånd tak for hjælpen
Flemming Jacobsen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 02:50

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad er jeres erfaringer på det område og har i nogle tips og tricks
> som gjorde at lige du/i fik hledet med jer?

Hejsa...

Min kæreste og jeg har fundet flere fyre på scor. Men vi har også fået ca
498740873 breve fra folk der åbenlyst ikke matchede vores ønsker. Scor
fungerer fint, men gør dig selv den tjeneste, at kun skrive til dem der
matcher det du leder efter, og kun til den der søger det du tilbyder. Vær
ærlig, ikke dvask, ikke nærig med billeder, men heller ikke for pågående.
Så skal du nok finde nogen.
Undgå i øvrigt pikbilleder på din profil. Det er så latterligt og useriøst.
Du kan evt sætte et i fotoalbummet, hvis du er medlem.

Mvh. Nana

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 07:15

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> Undgå i øvrigt pikbilleder på din profil. Det er så latterligt og useriøst.
> Du kan evt sætte et i fotoalbummet, hvis du er medlem.

Oh my God. Folk er jo enten syge eller under indflydelse af Satan!

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 13-12-04 16:31

Hold da op... hvor må du i grunden have et kedeligt og trist sexliv, Thomas!

/Bjørn

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 16:57

"Bjørn Larsen" <spilopmager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hold da op... hvor må du i grunden have et kedeligt og trist sexliv,
> Thomas!
>
> /Bjørn

ja - hvad laver han egentligt her?

"herren siger jeg ikke må ha sex men så må jeg jo nøjes med at kigge og
fantasere..............."

ak ja bnette pjevs

Fra : Paul

Dato : 13-12-04 22:08

"Bjørn Larsen" <spilopmager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hold da op... hvor må du i grunden have et kedeligt og trist sexliv,
> Thomas!

Nej.
For hvad man ikke har kan ikke være kedeligt - eller for den sags skyld
interessant. :)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 16:54

> Oh my God. Folk er jo enten syge eller under indflydelse af Satan!

Gu' er du ej syge - det er osse min erfaring at pikbilleder er lattelige -
ikke dem af min egen i plakatstørrelse, men de andres!!

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 16:55

> Oh my God.

og nu slår der et lyn ned i dig fordi du misbrugte herren din guds navn

ZAP
ZAP

Fra : Henning

Dato : 15-12-04 06:04

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> og nu slår der et lyn ned i dig fordi du misbrugte herren din guds navn

Du ka' da ikke vide om hans Gud har samme restrektioner på brugen af
hans navn, som den kristne/islamiske/jødiske ditto

MVH
Henning

Fra : 2v 2kr

Dato : 15-12-04 17:41

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du ka' da ikke vide om hans Gud har samme restrektioner på brugen af
> hans navn, som den kristne/islamiske/jødiske ditto

jeg satsede bare

Fra : Bj@rne

Dato : 13-12-04 18:43

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Oh my God. Folk er jo enten syge eller under indflydelse af Satan!
Det virker sgu som om du har været frosset ned siden starten af 1900 tallet.

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:50

"Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker sgu som om du har været frosset ned siden starten af 1900
> tallet.

stivfrossen............... tror jeg næppe

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 22:54

"Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker sgu som om du har været frosset ned siden starten af 1900
> tallet.

Det har han også. It´s ALIVE, it´s ALIVE"!!!!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-12-04 20:16

On Mon, 13 Dec 2004 22:54:15 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>Det har han også. It´s ALIVE, it´s ALIVE"!!!!

tsk tsk dk.livssyn er der til det samme ;)

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Per

Dato : 13-12-04 07:32

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh. Nana

---

Er der nogen her i dette forum, der kan fortælle mig hvorfor nogen mænd
overhovedet sætter pik-billeder på deres profil. Der er sgu da ingen kvinder
der tænder på den slags - jeg har ihvertfald aldrig kendt nogen der falder
for den slags.

Og på næsten samtlige kvindelige profiler på f.eks scor - ja så frabeder de
sig netop pik-billeder.

Gad vide hvad de mænd tror de opnår ved at vise deres lem frem - - ja jeg
ved det ikke?

Mvh. Per!

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 07:47

Per wrote:

> [...]
> sig netop pik-billeder.
>
> Gad vide hvad de mænd tror de opnår ved at vise deres lem frem - - ja jeg

De er syge og har brug for hjælp?

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 16:58

"Thomas K. Jeppesen" skrev

> De er syge og har brug for hjælp?

tro mig thomas - de er ikke de eneste..............

Fra : Blackholedk

Dato : 13-12-04 07:52

> Gad vide hvad de mænd tror de opnår ved at vise deres lem frem - - ja jeg
> ved det ikke?
>
> Mvh. Per!

Der er en del mænd og kvinder der gerne vil være anonyme.
Et billede af deres kønsdele er anonymt. Og så er der formodentligt også en
del er synes det er spænende at vise deres kønsdele frem..

Mvh Sune

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 11:01

> [...]
> de sig netop pik-billeder.
>
> Gad vide hvad de mænd tror de opnår ved at vise deres lem frem - - ja jeg

De tror at kvinder bliver så våde af at se pikbilleder, at de glemmer at de
har en kæreste, kun søger piger osv.
Jeg har en profil på scor, hvor jeg KUN søger piger. Jeg skriver endda i et
grimt sprog at mænd IKKE skal henvende sig. At jeg HAR en kæreste som giver
mig det pik jeg skal have. Alligevel Får jeg hver dag breve fra mænd der
tror at jeg glemmer hvad jeg søger, hvis de viser mig deres pik. Mænd er
somemtider ikke ret kloge...

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-12-04 13:56

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> jeg glemmer hvad jeg søger, hvis de
> viser mig deres pik. Mænd er somemtider ikke ret kloge...

Du har åbenbart ikke set min pik.

--
-Jens B.

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:00

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Du har åbenbart ikke set min pik.
>
> --
> -Jens B.

og hun _må_ fame ikke se min!!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:30

> og hun _må_ fame ikke se min!!

Jeg er også allerhelst fri. LOL

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:47

> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> Jeg er også allerhelst fri. LOL

ja - du tør ikke - så blir dit selvværd sku bare helt i bund!!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 22:56

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> ja - du tør ikke - så blir dit selvværd sku bare helt i bund!!

Hehe... Jeg vil hellere have et selvværd der ikke drejer sig om mine
genitalier. Men ok, jeg indrømmer at jeg lider af penismisundelse. Jeg gad
SYGt godt at have ne pik for en dag, bare for at lege med den. Jeg ville
fandme lave helikopteren indtil jeg fik en discusprolaps.

Fra : Jens.,

Dato : 15-12-04 04:48

> [...]
> Jeg gad SYGt godt at have ne pik for en dag, bare for at lege med
> den. Jeg ville fandme lave helikopteren indtil jeg fik en

er du sådan en jord og betonarbejder lebbe ?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Nana Sørensen

Dato : 15-12-04 20:42

"Jens.," <@postkasse_66@hotmail.com@....@..> skrev i en meddelelse
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> er du sådan en jord og betonarbejder lebbe ?
>

> --
> Jens.
>
> postkasse_66@hotmail.com

Næh, det er jeg ikke. Ganske almindelig biseksuel i heteroseksuelt
velfungerende forhold. Er dog arbejdsløs, men skulle måske overveje jord og
beton industrien.

Klaphat.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-12-04 05:38

Nana Sørensen wrote:

> Næh, det er jeg ikke. Ganske almindelig biseksuel i heteroseksuelt
> velfungerende forhold.

Hvad har fået dig til at vælge at være biseksuel?

> Er dog arbejdsløs, men skulle måske overveje jord og
> beton industrien.

Hvorfor er du arbejdsløs?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-12-04 02:20

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Hvad har fået dig til at vælge at være biseksuel?

> Hvorfor er du arbejdsløs?

Hvad der har fået mig til det? Øh... Jeg ER det. Hvad fik mig til at være en
kvinde? Hvad fik mig til at have langt hår? tilfældigheder, sammentræf,
handlinger osv. Verden fik mig til det. Smukke kvinder fik mig til det. Min
seksualitet fik mig til det.
Jeg elsker sex og dyrker det på lige fod med mine andre behov. Jeg tænder
også på biseksuelle mænd og nyder at min kæreste er det, så vi kan nyde
andre mennesker sammen, uanset køn.

Jeg er arbejdsløs fordi mine depressioner afholder mig fra at kunne fungere
på en normal arbejdsplads.

Men hvad har det med sagen at gøre?

Mvh. Nana

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 18-12-04 02:40

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> handlinger osv. Verden fik mig til det. Smukke kvinder fik mig til det. Min

Ok, jeg spurgte, fordi jeg er af den opfattelse, at bi- og
homoseksualitet er noget, som vi vælger at være/blive og altså ikke er
noget, som er medfødt.

> Jeg elsker sex og dyrker det på lige fod med mine andre behov. Jeg tænder
> også på biseksuelle mænd og nyder at min kæreste er det, så vi kan nyde
> andre mennesker sammen, uanset køn.

Hvis du og din kæreste er enige om denne måde at leve på, så er det da
også helt iorden. Jeg har dog et spørsmål, som nu trænger sig på: Er der
psykisk kærlighed i jeres forhold, eller er det kun det fysiske, som
holder jer sammen?

> Jeg er arbejdsløs fordi mine depressioner afholder mig fra at kunne fungere
> på en normal arbejdsplads.

Det er jeg ked af at læse. Det at arbejde er efter min mening nu heller
ikke det vigtigste her i livet. Jeg håber, du på et tidspunkt får det
bedre.
Jeg arbejder heller ikke selv i øjeblikket, da min fysik ikke har det
for godt (kroniske smerter). Mange mener også (Per Vadmand er bare en af
mange), at jeg lider af psykiske problemer.

> Men hvad har det med sagen at gøre?

Intet. Jeg var bare nysgerrig.
Men tak for dine svar.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-12-04 13:49

> [...]
> godt (kroniske smerter). Mange mener også (Per Vadmand er bare en af
> mange), at jeg lider af psykiske problemer.

hehe... Ja, det er helt sikkert ikke kun sex jeg deler med min kæreste. Vi
elsker hinaden på et meget højt plan. Faktisk er han den første og eneste
som jeg ærligt kan sige at jeg ville dø for. Han er den der inspirerede mig
til at søge hjælp for mine depressioner. Før jeg mødte ham havde jeg ingen
positiv selvfølelse, og derfor intet ønske om at få det bedre. I starten
gjorde jeg det for hans skyld, og for den sande kliche´at jeg ønskede at
blive et bedre menneske for hans skyld. Nu hvor jeg har det en smule bedre,
begynder jeg at gøre dte for mig egen skyld også. Men han har helt sikkert
været en stor inspiration, som kun kærlighed kan være det.

Jeg tror ikke at man vælger at være homo eller biseksuel. Der findes jo en
trillion skabshomoseksuelle, som hader deres seksualitet. Jeg tvivler på at
det er et bevidst valg. tror mere på at det er en række tilfældigheder,
seksuelle oplevelser, sammentræf og handlinger, der gør at man kan tænde på
det modsatte køn. Jeg lever sådan, at jeg potentielt kan tænde på alle,
uanset køn, da det faktisk altid er en psykisk tiltrækning jeg tænder på. At
det skulle begrænses at et køn, det kan jeg ikke se. Jeg har selvfølgelig
fuld forståelse for at det ikke er sådan for alle. Men igen, man får et
større og bredere sexliv, når det leves uden begrænsinger af noget så
simpelt som køn. Jeg syntes begge køn har kvaliteter, som jeg må betegne som
"sexede". Dog kunne jeg aldrig blive kæreste med en kvinde. Måden som et
heteroseksuelt forhold er på, passer mig ganske enkelt bedst.

Mvh. Nana

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-04 13:52

> Han er
> den der inspirerede mig til at søge hjælp for mine depressioner. Før
> jeg mødte ham havde jeg ingen positiv selvfølelse, og derfor intet
> ønske om at få det bedre.

Bliver du seksuelt ophidset af af beskrive dine depressioner på usenet i
dk.snak.seksualitet? Hvis ikke, opfatter jeg dine skriverier som total
mangel på blufærdighed og faktisk ganske påtrængende.

--
-Jens B.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-12-04 14:43

> [...]
> dk.snak.seksualitet? Hvis ikke, opfatter jeg dine skriverier som total
> mangel på blufærdighed og faktisk ganske påtrængende.

Øh, nej, men nu gik spørgsmålet jo så i den retning, klaphat. Du er
velkommen til at smide mig i killfilteret. Jeg er åben omkring alt, både
depressioner og sex. Og spørgsmålet gik jo faktisk på kærlighed, hvor jeg så
beskrev hvilken måde jeg elsker min kæreste på. Så tud tud, gå dog hjem.

Fra : nospam

Dato : 18-12-04 15:27

Platnakke!

> [...]
> beskrev hvilken måde jeg elsker min kæreste på. Så tud tud, gå dog hjem.

Nana, det er dejligt at læse dine kommentarer FORDI du er åben! Og fordi du
har nogen dyrekøbte erfaringer, som ikke alle har.

mvh Mikael

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-12-04 17:17

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du
> har nogen dyrekøbte erfaringer, som ikke alle har.

Og tak skal du have . *rødme*

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-04 17:43

> Øh, nej, men nu gik spørgsmålet jo så i den retning, klaphat. Du er
> velkommen til at smide mig i killfilteret.

Kunne jeg da ikke drømme om. Killfiltre er for svagpissere, der får et
øjebliks latterlig selvtilfredsstillelse ved at proklamere, at de har smidt
denne eller hin i filteret.

> Jeg er åben omkring alt,
> både depressioner og sex.

Kender du overhovedet begrebet "blufærdighed"?

> Og spørgsmålet gik jo faktisk på kærlighed,
> hvor jeg så beskrev hvilken måde jeg elsker min kæreste på.

Hvor kommer dine depressioner ind i dét? Som jeg husker det, bragte du selv
emnet på bane i en anden tråd fuldstændigt uprovokeret, og du vedbliver med
at snakke om det.

> Så tud
> tud, gå dog hjem.

Jamen det må jeg jo så hellere.

--
-Jens B.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-12-04 20:55

> [...]
>
> Hvor kommer dine depressioner ind i dét? Som jeg husker det, bragte du
> selv emnet på bane i en anden tråd fuldstændigt uprovokeret, og du

Ja, jeg kender begrebet blufærdighed. Men jeg mener ikke at det hører til i
en gruppe der handler om noget så blufærdigt som sex. Og jeg er i hvertfald
ikke blufærdig på andres vegne.
Og jeg mener i øvrigt ikke at jeg blander ting sammen, som ikke hører
sammen. Hvis jeg mener at depression eller den måde man dyrker vindruer på,
hører til i en tråd, så skriver jeg det. Hvis jeg ikke må skrive om det der
er relevant for mig, hvad skal jeg så skrive? Men du mener måske at jeg slet
ikke burde skrive andet en pik og fisse?
Og depression kom ind i bileldet, da en anden spurgte mig om jeg virkelig
elskede min kæreste, eller om det var baseret på sex. Og for så at svare
fyldestgørende, ja så kom depression ind i det.
Længe leve ytringsfriheden.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 00:16

Nana Sørensen wrote:

> Længe leve ytringsfriheden.

Hørt!

Fra : 2v 2kr

Dato : 18-12-04 16:45

> [...]
> dk.snak.seksualitet? Hvis ikke, opfatter jeg dine skriverier som total
> mangel på blufærdighed og faktisk ganske påtrængende.

du sku fame snakke om at være påtrængende...... atharharharhar

men sjov - det er du

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 18-12-04 17:48

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> begynder jeg at gøre dte for mig egen skyld også. Men han har helt sikkert
> været en stor inspiration, som kun kærlighed kan være det.

Dejligt at læse at du har fundet kærligheden.

> [...]
> "sexede". Dog kunne jeg aldrig blive kæreste med en kvinde. Måden som et
> heteroseksuelt forhold er på, passer mig ganske enkelt bedst.

Selvom vi er uenige om sexrelaterede emner, så har du fået min fulde
respekt. Din åbenhed omkring dit liv er stor og du lyder til både at
være en varm og intelligent person med stor livserfaring.
Jeg håber det bedste for dig fremover.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-12-04 20:52

> [...]
> respekt. Din åbenhed omkring dit liv er stor og du lyder til både at være
> en varm og intelligent person med stor livserfaring.

Tak skal du have. Og i lige måde.

Fra : 2v 2kr

Dato : 18-12-04 21:08

> [...]
> respekt. Din åbenhed omkring dit liv er stor og du lyder til både at være
> en varm og intelligent person med stor livserfaring.

Tag dig dog sammen mand!! Din testeteron-produktion er da helt i
bund..........

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 00:19

2v 2kr wrote:

> Tag dig dog sammen mand!! Din testeteron-produktion er da helt i
> bund..........

Måske. Jeg har ikke fået det undersøgt nærmere.

Fra : Jens.,

Dato : 19-12-04 10:22

> Måske. Jeg har ikke fået det undersøgt nærmere.

så gør det lige, og tag lige den øverste etage med.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Frontier

Dato : 19-12-04 10:46

Hejsa :)

On Sat, 18 Dec 2004 21:07:48 +0100, "2v 2kr" <dag@ggod.dag> wrote:

>Tag dig dog sammen mand!! Din testeteron-produktion er da helt i
>bund..........

Eller også er han en af de der lang tænke langsigtet...

Mange mennesker vælger at vise deres ego ved at afvise alt og alle. Og
ved at rakke alle andre ned bliver de på den måde bedre - ihvertfald i
deres egne øjne. Problemet med disse mennesker er at de aldrig vil få
fred inde i dem selv - for der vil altid være nogen i verden de ikke
har mødt.

Andre...ser på sig selv og gør noget ved sig selv istedet.

Tilbage til emnet: han accepterede at den anden havde en anden mening,
men havde samtidig så meget klarhed i hovedet at han godt kunne se at
den anden var en person med de attributter/egenskaber som beskrevet.
Med andre ord, han accepterede at han selv havde én mening mens den
anden person havde en anden. Og det betød ikke at de ikke kunne snakke
sammen. Det betød ikke at de skulle overfise hinanden. Skulle man
bruge ét ord for det...må det være: demokrati.

Bliv dog voksen?

Mvh,
Klaus J.

Fra : 2v 2kr

Dato : 19-12-04 11:54

"Frontier" <spameater@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa :)

snip

> Andre...ser på sig selv og gør noget ved sig selv istedet.

Dét har flere opfordret ham til flere gange - men han er sej!! Et godt tag i
kalorius - så nogen af hormonerne ka bli brændt af......

> den anden var en person med de attributter/egenskaber som beskrevet.

link til Nanans attributter ønskes..

> Det betød ikke at de skulle overfise hinanden.

den variation kender jeg ikke

tove

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-12-04 15:36

> [...]
>

> Dét har flere opfordret ham til flere gange - men han er sej!! Et godt tag
> i kalorius - så nogen af hormonerne ka bli brændt af......

Hehe... LOL Kan da godt linke til mine atributter. De er ret så flotte, hvis
jeg må have lov at sige det. LOL

Fra : 2v 2kr

Dato : 19-12-04 16:38

"Nana Sørensen" skrev

> Hehe... LOL Kan da godt linke til mine atributter. De er ret så flotte,
> hvis jeg må have lov at sige det. LOL

og hvor er linket så ...... hæhæ

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 22:40

2v 2kr wrote:
> "Nana Sørensen" skrev

> og hvor er linket så ...... hæhæ

Det har Nana sendt til mig, for hun ved jo, at jeg er den eneste, som
ikke vil misbruge det!

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 19-12-04 23:18

> Det har Nana sendt til mig, for hun ved jo, at jeg er den eneste, som ikke
> vil misbruge det!

hvad skal du så med det?

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 20-12-04 00:00

Benny Bomstærk wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> hvad skal du så med det?

Øh, trykke på det og se på indholdet...og så ellers ikke gøre mere.
Hvad troede du da?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 20-12-04 00:11

> Øh, trykke på det og se på indholdet...og så ellers ikke gøre mere.
> Hvad troede du da?

lave et print og sælge det på det nærmeste værtshus - eller folde printet
sammen og lægge under det for korte ben på mit puterbord

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-12-04 00:01

"Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> hvad skal du så med det?

Det vil du ikke vide!

Per V.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 20-12-04 01:03

Per Vadmand wrote:
> "Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> Det vil du ikke vide!

Det ved du måske?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 20-12-04 00:15

> "Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> Det vil du ikke vide!
>
> Per V.

tror du han bluffer og har et heftigt sexliv når det kommer til
stykket............

hmmmm - og vælter rundt i kvnder og mænd af både bi og hetero
observans..........

DET vil jeg ikke vide

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-12-04 21:03

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Det har Nana sendt til mig, for hun ved jo, at jeg er den eneste, som
> ikke vil misbruge det!

Din klamme forpulede pikspiller!

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-12-04 19:20

2v 2kr wrote:

> og hun _må_ fame ikke se min!!

Det er da klart nok. Der er jo masser af nakkeost og lort på den.

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:51

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Det er da klart nok. Der er jo masser af nakkeost og lort på den.
>

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

> Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

nårhhh - så er det derfor hun så tit har dårlige ånde

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 22:58

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> nårhhh - så er det derfor hun så tit har dårlige ånde

Jeps.... For jeg slikker jo altid pik på fremmede mænd fra nyhedsgrupper,
som har fæces og smegma på den. LOL Mums.... Det er sgu bedre end pizza.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 22:57

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Det er da klart nok. Der er jo masser af nakkeost og lort på den.

> [...]

Svedigt sagt.... Men ok, jeg kan heller ikke lide osterejer. LOL

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:29

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Du har åbenbart ikke set min pik.
>
> --
> -Jens B.

LOL

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:46

> LOL

det har du - ka jeg høre

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-12-04 14:06

> De tror at kvinder bliver så våde af at se pikbilleder, at de glemmer
> at de har en kæreste, kun søger piger osv.

Ja, det må de jo gøre.

> [...]
> dag breve fra mænd der tror at jeg glemmer hvad jeg søger, hvis de
> viser mig deres pik. Mænd er somemtider ikke ret kloge...

Ja, man tror det er løgn.

De må jo få et eller andet ud af det, siden de bliver ved. Men jeg ville
blive overrasket, hvis de fik fisse med den taktik.

Mark

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-12-04 17:15

[Nana Sørensen:]

Mark Thomas Gazel wrote:
> Ja, man tror det er løgn.
>
> De må jo få et eller andet ud af det, siden de bliver ved. Men jeg ville
> blive overrasket, hvis de fik fisse med den taktik.

Det kan jo skyldes ren og skær irritation over at der
(åbenbart) er så mange kvindeprofiler der kun søger kvinder.

Et ønske om at scor.dk reelt skal være heteroscor.dk . Og
måske enda en kynisk forventning om at man kan skræmme disse
kvinder - som jo alligevel er uinteressante - væk.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:33

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Et ønske om at scor.dk reelt skal være heteroscor.dk . Og måske enda en
> kynisk forventning om at man kan skræmme disse kvinder - som jo alligevel

Nu er scor jo så ikke kun et sted for mænd og deres ønsker. Der er nok
ligeså mange piger på scor, som der er mænd, måske en anelse flere mænd. De
behøver vel ikke at føle sig generet over de lesbiske, de fylder jo ikke
noget i deres verden, medmindre de direkte opsøger dem.
Og hvis det er irritation der er motivet, hvorfor så skrive til dem? Og
dermed opsøge irritationsmomentet? Jeg tænker... Jeg sviner dem til hvis jeg
har tid, men tit bliver det bare til et standardbrev. Men det er måske
underholdende?

Fra : Henning

Dato : 15-12-04 06:16

> [...]

> jeg har tid, men tit bliver det bare til et standardbrev. Men det er måske

Jeg har da været gift med en bifil pige, det var nu ret spændende
når hun tog en anden pige med hjem i ægtesengen *G*

Jeg har aldrig oprettet en profil på scor, men jeg har da kontaktet
nogle af de kvinder, der var, nu leder jeg så specielt efter kvinder
der er til smbd, underligt nok har jeg altid fået svar fra de jeg har
mailet til og fået gang i noget fed fantasisex

MVH
Henning

Fra : Corax

Dato : 13-12-04 19:22

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
> [...]

[...]

> Et ønske om at scor.dk reelt skal være heteroscor.dk . Og måske enda en
> kynisk forventning om at man kan skræmme disse kvinder - som jo alligevel
> er uinteressante - væk.

Det er nok et spørgsmål om kønsfordeling samt udbud og efterspørgsel.
Kvinderne få typisk ufatteligt mange tilbud mens mændene typisk kan sende
mange tilbud uden at få noget response. Det får sansynligvis mændene til at
skyde endnu mere med spredhagel i desperation mens kvinderne ignorerer dem
desto mere.

- Corax

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:52

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at skyde endnu mere med spredhagel i desperation mens kvinderne ignorerer

hvis mænd viser tissetøjet frem for at score damer.......

Viser nogen bøsser osse ringmuskler i deres profiler??

adw

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 23:00

> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> hvis mænd viser tissetøjet frem for at score damer.......
>
> Viser nogen bøsser osse ringmuskler i deres profiler??
>
> adw

Ja. Men nu handler sex mellem bøsser ikke altid om røv. Men ja, der er
masser ar billeder af røvhuller på scor. LOL Men bogstaveligt talt.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 22:59

> [...]
> at skyde endnu mere med spredhagel i desperation mens kvinderne ignorerer

Ja, det tror jeg også. Det er en ret trist cirkel, i virkeligheden. Jeg
plejer også at sende venlige nej tak-breve til dem som matcher os, men som
vi bare ikke tænder på. Bare så de ikke har et ton breve ude i cyberspace
som aldrig bliver besvaret. De fleste er superglade for det, selvom
responsen er et nej tak.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-12-04 23:54

On Mon, 13 Dec 2004 22:59:21 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>vi bare ikke tænder på. Bare så de ikke har et ton breve ude i cyberspace
>som aldrig bliver besvaret. De fleste er superglade for det, selvom

Et nej er altid så meget bedre end intet svar. For så har man da i det
mindste noget at arbejde med.
Flemming Jacobsen

Fra : nospam

Dato : 16-12-04 13:48

> [...]
> skyde endnu mere med spredhagel i desperation mens kvinderne ignorerer dem

Min erfaring er:

* hvis jeg henvender mig til profiler, der matcher mht. alder, bopæl, ønsker
osv., og som jeg finder interessante

* læser profilen grundigt og svarer direkte på den - ingen standard breve

* skriver mere end 10 ord - "du er lækker, skal vi mødes, min pik er altid
stiv, send flere nøgenbilleder, må jeg kneppe dig i røven?" - er ikke fede
scorereplikker!

* er oprigtig, interesseret og ærlig - snyd ikke med alder, vægt osv.

* er afklaret med, hvad jeg søger og hvorfor

Ja, så svarer 99% høfligt tilbage - de fleste siger pænt nej tak, men ca. 1
tredjedel skriver jeg lidt med og finder ud af, om der er basis for mere.

Hvis du kun vil have en sexpartner, er der osse en til dig på scor. Hvis du
vil have en kæreste, er det ikke så let, men det gælder jo overalt i livet.

Så lidt høflighed, respekt for hvad der søges og ærlig snak - det virker!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-12-04 02:20

> [...]
> livet.
>
> Så lidt høflighed, respekt for hvad der søges og ærlig snak - det virker!

Vise ord, vise ord. Tak for dem.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:31

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De må jo få et eller andet ud af det, siden de bliver ved. Men jeg ville
> blive overrasket, hvis de fik fisse med den taktik.

Hehe... Også mig. Men ok. Der er nogle få profiler på scor.dk som KUN søger
MEGET veludrustede mænd. Måske derfor sætter nogle mænd pikbilleder på? Det
underlige er bare, at det tit er en slatten ostereje der toner frem.

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 17:00

> [...]
> der tror at jeg glemmer hvad jeg søger, hvis de viser mig deres pik. Mænd

det er nogen kvinder heller ikke.....................

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 18:34

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> det er nogen kvinder heller ikke.....................

Nope.... men kvinder scorer i det mindste på at vise deres fisser frem. LOL

Fra : Bj@rne

Dato : 13-12-04 18:50

Nana Sørensen wrote:
> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> Nope.... men kvinder scorer i det mindste på at vise deres fisser frem. LOL

Ja altså jeg kan jo heller ikke forstå hvorfor mange kvindebilleder
viser en fisse og KUN en fisse. Det er sgu heller ikke særligt
ophidsende.... og det er sandelig noget jeg mener. Et almindeligt
nøgenbillede uden spredte ben er da rigeligt.
Bjarne

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-12-04 23:02

> [...]
> det er sandelig noget jeg mener. Et almindeligt nøgenbillede uden spredte

Ja, præcis. Nu er en fisse heller ikke altid dybt smuk sådan når man snakker
på ca 2 cm afstand. Jeg syntes jo også at de gaaaamle slags frække billeder
er frække. I ved dem, hvor de faktisk kun viser bryster og en minidusk som
er halvt skjult. DET er da frækt, i stedet for et closeup af livmoderhalsen
i en tør fisse. Øv...

Fra : Jens.,

Dato : 15-12-04 04:59

> [...]
> ophidsende.... og det er sandelig noget jeg mener. Et almindeligt
> nøgenbillede uden spredte ben er da rigeligt.

det er vel fordi de vil vise de har hjerne.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : 2v 2kr

Dato : 13-12-04 19:49

> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> Nope.... men kvinder scorer i det mindste på at vise deres fisser frem.
> LOL

det vil jeg se før jeg tror det!! Link, tak

Fra : Jens.,

Dato : 15-12-04 04:54

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> det er nogen kvinder heller ikke.....................

er der nogen der er ?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : HD

Dato : 13-12-04 13:21

Hej
Prøv med en annonce i Den Blå Avis med telefon nr så de par der er
interesseret kan ringe efter dig, det virker men som regel går der noget tid
før det starter, men du får masser af kontakt, og i dag hvor du kan oprette
mobiltelefoner uden navn er det ret sikkert.
Den erfarne