Mik Schacks Hjemmeservice
Fra : Torben Koch

Dato : 12-12-04 14:00

Hej,

Det er lidt et longshot, men jeg lovede min kæreste at spørge.

I sidste Mik Schacks Hjemmeservice, blev der spillet et nummer, hvor
teksten indholdte: "Så begyndte vi at snakke, ikke tale, bare snakke,
ikke tale" eller noget i den stil.

Er her nogen der har noget info om titel, og evt. kunster plus hvilken
plade det er fra?

På forhånd tak.

--
Best Regards:
Torben Koch

Fra : Marianne Agger

Dato : 12-12-04 14:08

Kunne det være Peter Sommer?

Fra : steffen martin

Dato : 12-12-04 14:34

> [...]
> tale" eller noget i den stil.
>
> Er her nogen der har noget info om titel, og evt. kunster plus hvilken

Peter Sommer
Titel "Valby Bakke"
Album "På den anden side"
Fåes i næsten enhver pladebutik.