De Skrigende Halse // Happy Happy Jim
Fra : Tommy

Dato : 12-12-04 17:16

Nogen der kender noget til disse film? eller ved hvor man kan få dem,
jeg har haft fået afvide at De Skrigende Halse kunne man få på DVD, men
det ser ikke ud til at der er nogen de rhar dem på lager eller kan
skaffe dem.

Happy Happy Jim er en film fra Roskilde Filmhøjskole mener jeg, den
skulle være rigtig kult, men det er sletikke lykkedes mig at finde noget
om den.

Hvis nogen kender til dem eller ved hvor man kan få dem henne, må i
meget gerne give besked.

--
Tommy

Fra : Rune Jensen

Dato : 12-12-04 18:18

Tommy wrote:

> [...]
> om den.
>
> Hvis nogen kender til dem eller ved hvor man kan få dem henne, må i

Ved ikke med Happy happy jim. ser ikke ud til at den overhovedet er udgivet.
De skrigende halse er ikke kommet på DVD, og der er heller ingen planer
om at udgive den.

-Rune Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-12-04 20:01

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote:

> De skrigende halse er ikke kommet på DVD, og der er heller ingen planer
> om at udgive den

Og det er en skam, for soundtrack'et er herremorsomt, med en dansk
version af Spinal Tap
--
Steen
noX

Fra : Morbid Angel

Dato : 12-12-04 19:11

On Sun, 12 Dec 2004 16:16:13 +0000 (UTC), Tommy <bell.tommy@gmail.com>
wrote:

> [...]
>om den.
>
>Hvis nogen kender til dem eller ved hvor man kan få dem henne, må i

kan de ikke lånes på biblioteket som vhs?

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Dopedog

Dato : 12-12-04 20:21

> [...]
>
> Hvis nogen kender til dem eller ved hvor man kan få dem henne, må i meget

De skrigende halse er KUN udgivet på VHS og ingen planer om DVD release i
øjeblikket, desværre!

Fra : Tommy

Dato : 13-12-04 00:06

--

Ah well, så må jeg vel se om jeg ikke kan finde den på VHS - når jeg
vender hovedet imod Danmark igen må jeg jo besøge nogle video

Happy Happy Jim, er foruden en film fra filmhøjskolen så nej, den er
aldrig udgivet på det commercielle marked, dog har jeg fået afvide at
den er blevet sendt på DR1 en sen aften - men det er jo skæbnen for
mange film fra højskolen. Jeg har ikke prøvet at kontakte DR1 endnu, nok
mest fordi de nok er ligeglade under alleomstændigheder.

Tommy

Fra : -V-

Dato : 13-12-04 00:21

Dopedog wrote:
> De skrigende halse er KUN udgivet på VHS og ingen planer om DVD
> release i øjeblikket, desværre!

Jeg kender én, som kender én, som kender.....som har den som VHS-rip.

Den fylder 532 MB.

-V-

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-12-04 00:41

-V- wrote:

> Jeg kender én, som kender én, som kender.....som har den som VHS-rip.
>
> Den fylder 532 MB.
>

> -V-

Orv kender du også ham?

Fra : -V-

Dato : 13-12-04 01:50

Mikael Schøler wrote:

> Orv kender du også ham?

Jep, ham kender jeg endog rigtigt godt.

-V-

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-12-04 03:53

-V- wrote:

> Jep, ham kender jeg endog rigtigt godt.
>

> -V-

Ham eller ham den anden?

:)

Fra : -V-

Dato : 13-12-04 12:22

Mikael Schøler wrote:

> Ham eller ham den anden?

Faktisk kender jeg dem begge to.

Vi snakker tit sammen.

-V-

Fra : Dopedog

Dato : 13-12-04 15:44

> Jeg kender én, som kender én, som kender.....som har den som VHS-rip.
>
> Den fylder 532 MB.

Jeg har den også selv både på original VHS bånd OG som VHS rip. Derfor er
den stadig ikke udgivet på DVD så ved ikke helt hvad du ville frem til ....
?

Fra : -V-

Dato : 15-12-04 15:37

Dopedog wrote:
> Jeg har den også selv både på original VHS bånd OG som VHS rip.
> Derfor er den stadig ikke udgivet på DVD så ved ikke helt hvad du
> ville frem til .... ?

Nej, hvad mon?

-V-

Fra : nospam

Dato : 13-12-04 10:20

> Happy Happy Jim er en film fra Roskilde Filmhøjskole

Hvor i Roskilde?

Fra : Tommy

Dato : 13-12-04 18:15

nospam wrote:

> Hvor i Roskilde?

Ja, det er et godt spørgsmål, jeg er ikke selv fra roskilde, jeg mener
min kollega sagde roskilde, men jeg kan da spørge ham igen om hvilken
filmskole den var fra.