Starwars 3 i USA??
Fra : Bubba

Dato : 12-12-04 16:35

Hej NG.

Jeg ved ikke helt om det er off topic her, men jeg prøver alligevel.

Mig og nogle af mine kammerater skal til USA til Maj næste år.
Og så var det jo at jeg så at Starwars 3 Revenge of the Sith, får premiere
den. 19 Maj (jeg glæder mig meget)
Problemet er nu bare at vi desværre allerede tager hjem den 14. :(

Så her er mit spørgsmål: Er der nogle der ved om man kan komme til
forpremiere "over there"?
Og hvis ja, er det overhovdet noget "hvide" mennesker kan komme med til for
penge??

Eller er det hele bare ønsketænkning? :)

Håber i kan hjælpe, da det selvfølgelig ville være en perfekt afslutning på
vores USA tur.

Hilsen Allan

Fra : 3W

Dato : 12-12-04 19:00

"Bubba" <bubb@shubiduaofir.dk> wrote in message
> [...]
> forpremiere "over there"?
> Og hvis ja, er det overhovdet noget "hvide" mennesker kan komme med til

Det er ikke utænkeligt at filmen får forpremiere, men det sker ikke tit, og
så oftest kun i de større byer, eller endda kun New York og Los Angeles.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-12-04 19:08

"Bubba" <bubb@shubiduaofir.dk> writes:

> Så her er mit spørgsmål: Er der nogle der ved om man kan komme til
> forpremiere "over there"?

Det er tvivlsomt. Markedet for piratkopier er alt for stort til at det
er en god ide for en film af den størrelse.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-12-04 21:32

Peter B. Juul wrote:

> Det er tvivlsomt. Markedet for piratkopier er alt for stort til at det
> er en god ide for en film af den størrelse.

Kontrollen med kameraer, der bliver smuglet ind i biografer er vist
blevet forøget, og man kan risikere op til 6 års fængsel for det, så
manden kan vel håbe ...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-12-04 11:12

Peter B. Juul skrev:

> Det er tvivlsomt. Markedet for piratkopier er alt for stort til at det
> er en god ide for en film af den størrelse.

Markedet for filmen er alt for stort til, at der /ikke/ afholdes
forpremierer for VIP'er og pressefolk. Da "Kongen vender tilbage" blev
vist for første gang herhjemme for branchefolk, måtte vi igennem et
security-tjek med metaldetektorer. Det kan amerikanerne sikkert også
finde ud af.

--
Mvh. Peter

Fra : cogco

Dato : 12-12-04 20:28

> Og hvis ja, er det overhovdet noget "hvide" mennesker kan komme med til
> for
> penge??
>
> Eller er det hele bare ønsketænkning? :)

Har fået fortalt et eller andet, at du sagtens kan komme til forpremiere,
hvis du er "sort"... ;-D

Claus

Fra : cogco

Dato : 13-12-04 11:09

> Har fået fortalt et eller andet, at du sagtens kan komme til forpremiere,
> hvis du er "sort"... ;-D
>
> Claus

OK, den var plat. Plejer ellers at være sjovere...

Claus

Fra : Bubba

Dato : 14-12-04 00:49

Jeg syntes den var sjov, Mr. Cogco....

Men jeg er bange for at i har ret... Suk :(

Men hvis nu George skulle have et par billetter til overs, så må i lige sige
til.

Tak for hjælpen og ha' en dejlig jul.

Hilsen Allan

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-12-04 17:27

On Sun, 12 Dec 2004 at 15:34 GMT, Bubba <bubb@shubiduaofir.dk> wrote:
> Mig og nogle af mine kammerater skal til USA til Maj næste år.
> Og så var det jo at jeg så at Starwars 3 Revenge of the Sith, får premiere
> den. 19 Maj (jeg glæder mig meget)

19. maj er også den danske premiere dato... Hvis du ikke kender nogen
der kender nogen i USA vil du få svært ved det.

--
Anders Vind Ebbesen
Der har 2 billetter til premieren i CinemaxX 19. maj