Løvernes konge med fejl på DVD
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-12-04 15:12

Jeg har købt løvernes kone på DVD, men når jeg afspiller den fryser den
i den første sang. Det er så slemt at man på PC'en er nødt til genstarte
for at få gang i noget som helst og på DVD-afspilleren er nødt til at
slukke og tænde for at få den ud.
Jeg har købt den ved en brugt-biks i en anden by så jeg kan jo ikke gå
hen og få en ny. Så jeg vil høre om man selv kan gøre noget for at
"lave" den(polere eller noget) eller hvad jeg gør nu?
Kan jeg sende den til producenten og få en ny? Jeg er åben for alle
ideer...
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : flemsus

Dato : 12-12-04 22:18

Torben Greve Otzen wrote:
> [...]
> "lave" den(polere eller noget) eller hvad jeg gør nu?
> Kan jeg sende den til producenten og få en ny? Jeg er åben for alle

Jeg oplevede det samme, der hvor Simba springer ned af stenen. Fik den
byttet til en anden hos den hedengangne pusher.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 12-12-04 22:59

flemsus wrote:

> Jeg oplevede det samme, der hvor Simba springer ned af stenen. Fik den
> byttet til en anden hos den hedengangne pusher.

Jeg havde ikke problemer dengang jeg så den. Ikke andet end jeg var ved
at falde i søvn. En kedeligere film skal man lede længe efter.
En stor skuffelse.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 13-12-04 01:22

flemsus wrote:

> Jeg oplevede det samme, der hvor Simba springer ned af stenen. Fik den
> byttet til en anden hos den hedengangne pusher.

Det er sjovt nok også lige der denne her stopper.
--
Hilsen Torben Greve Otzen